پمپ کشاورزی

بزرگترین حراج امسال پمپ سانتریفیوژ با قیمت استثنایی

شاید تا به حال در مورد فروش پمپ کشاورزی اسم حراجی به گوشتان نخورده باشد و برایتان تعجب آور باشد. شرکت آسیا پمپ تولید کننده انواع پمپ آب گریز از مرکز زمینی و فشار قوی این کار را انجام داده است.پمپ های سانتریفیوژ قیمت متفاوتی حتی نسبت به نمونه مشابه پمپ آب خارجی دارد.

پمپ های سانتریفیوژ قیمت

در بازار و در خرید و فروش به روش سنتی این کار به خاطر وجود واسطه ها امکان پذیر نیست،اما در فضای اینترنت به خاطر حضور کارخانه سازنده پمپ آب و داشتن سایت اختصاصی و همچنین ارتباط مستقیم با مشتری این کار میسر شده است.

چگونه می توانیم پمپ گریز از مرکز زمینی با بهترین کیفیت را خریداری کنیم؟

پمپ های سانتریفیوژ قیمت

برای خرید مطمئن و با کیفیت هر محصول ابتدا باید درباره چیزی که واقعا میخواهیم و مشکلی که داریم آگاه باشیم.خیلی وقتها مشتریان بدون آن که دقیقا بدانند چه چیزی می خواهند به فروشگاه های مختلف در بازار مراجعه می کنند و بعضا هزینه های گزافی را بابت ندانستن پرداخت می کنند.

شرکت آسیا پمپ سعی کرده این مشکل ر با فراهم کردن سایت و فروشگاه آنلاین خود و ارتباط مشتقیم با مشتری برطرف کند.اگر شما هم جزو مشتریانی هستید که نیاز به مشاوره و پرسیدن دارید،بدون هیچ نگرانی با ما تماس بگیرید.ما به شما در یک خرید مطمئن با مناسب ترین شرایط کمک خواهیم کرد.

۵ نکته ای که باید در مورد نگهداری و سرویس پمپ سانتریفیوژ باید بدانیم

اکثر مشتریانی که پمپ آب زمینی می خرند پ، در مورد اینکه باید چطور از آن مراقبت کنند تا پمپ عمر بیشتری داشته باشد.ما در اینجا به ۵ مورد از نکاتی که به شما در نگهداری و سرویس پمپ کمک میکند اشاره می کنیم.

پمپ های سانتریفیوژ قیمت
  • اماده سازی و راه اندازی تجهیزات پمپ:این مورد باید کنترل شود تا قطعه عینکی دقیقا روی محفظه ی آب بندی به صورت اصولی و متقارن بسته شود.محکم بستن آن یا کج بستن باعث می شود جریان سیال خنک کننده محور قطع شود و بوش محور خراب شود.
  • محفظه آببندی با پکینگ:قطعه عینکی باد درست بسته شود به طوری که بعد از نصب پمپ نشتی خواهد داشت.اگر پس از مدتی نشتی کمتر نشد و پمپ در حال کار کردن می باشدمهره های دو سر مربوط به قطعه عینکی را باید به آرامی محکم کردتا نشتی قطره قطره شود.

اگر قطره های آب از آببندی خارج نشد و یا بلند شدن دود مشاهده کردید باید مهره ها را به آهستگی باز کرد.بعد از بازبینی پکینگ، تا زمانی که نوارهای آببندی جا نیفتادند بازدید مرتب از پمپ الزامی است.

محفظه آببندی با مکانیکال سیل:پمپی که دارای مکانیکال سیل می باشد نباید تحت هیچ عنوانی قبل از هواگیری حتی به صورت آزمایشی روشن شود.این کار باعث آسیب خوردن به مکانیکال سیل می شود.احتمالا ابتدای کار نشتی ببینید، اما بعد از مدتی و جا افتادن آببندها نشتی کم می شود.

  • روانکاری و بازدید و تعویض گریس:این امر باید بعد از ۱۰۰۰ ساعت کار بازدید یا تعویض شوند.
امتیاز دهید post