پمپ کشاورزی, مقالات

بزرگترین مرکز فروش اینترنتی پمپ آبکشی در مازندران

پمپ های آبکشی شمال کشور به دلیل آبخیز بودن و فراوانی کشاورزی و کارخانجات صنعتی برای کشاورزان و صنعتگران بسیار حائز اهمیت می باشد.فروش پمپ آب مازندران در انواع مختلف جهت آبکشی و پمپ لجن کش توسط فروشگاه ها و نمایندگی ها و شرکت های تامین کننده انجام می شود.با توجه به وجود برندهای مختلف و سلیقه های متفاوت می توانید بهترین پمپ های آبکشی کشاورزی و صنعتی با برندهای معتبر را از ما بخواهید.

فروش پمپ خودمکش لجن کش برای تخلیه فاضلاب مازندران

پمپ خودمکش یا پمپ سوپاپ سرخود از گروه پمپ های گریز از مرکز می باشد که با داشتن مخزن نگهداری سیال در دهانه مکش برای راه اندازی نیاز به یکبار هواگیری دارد.این پمپ ها با موتور دیزلی و با موتورهای بنزینی سبک کوپله شده و روی شاسی متحرک نصب می شود.از مزایای این پمپ ها امکان استفاده در دورهای متفاوت و متغیر ،امکان جابجایی سریع و آسان به همراه موتورهای دیزل و امکان راه اندازی بسیار سریع و بدون نیاز به نصب سوپاپ در ورودی لوله مکش می باشد.

این پمپ ها دارای پروانه نیمه باز بوده و جهت تخلیه شبکه های فاضلاب ،اب رودها،گرفتگی کانالها و تخلیه آب های زیر زمینی و آبیاری و زهکشی زمین های کشاورزی استفاده می شود.فروش انواع پمپ لجن کش خودمکش برای پروژه های شهرداری در مازندران و شرکت آب و فاضلاب توسط مجموعه آسیاپمپ ایرانیان صورت می پذیرد.

نمایندگی پمپ ۸ در ۸ ارزان قیمت پشت تراکتوری در گیلان

پمپ های ۸ اینچ در ۴ مدل در کشور تولید می شوند که برای مصارف آبکشی و لجن کشی مورد استفاده قرار می گیرد.این پمپ ها حجم آبدهی زیاد و هد کمی دارند و با نیروی کمی هم راه اندازی می شوند و به همین جهت برای پمپ های پشت تراکتوری نیز استفاده می شوند.این پمپ ها در دو مدل پمپ راستگرد و چپگرد تولید می شوند و پمپ های راستگرد با گیربکس های افزاینده پشت تراکتوری کوپله می شوند ولی پمپ های چپگرد را باید با تسمه و فولی کوپله کرد.

شرکت آسیاپمپ ایرانیان نمایندگی فروش انواع پمپ پشت تراکتوری ۸ اینچ با بهترین کیفیت در استان گیلان می باشد که این محصولات را به صورت اینترنتی به فروش می رساند.پمپ ۸ اینچ طرحی مانند پمپ ۲۵۰-۱۵۰ داشته با این تفاوت که قطر پروانه پمپ ۸ در ۸ از پمپ ۲۵۰-۱۵۰ بزرگتر بوده و حجم آبدهی بیشتر از ان دارد.

خرید بدون واسطه پمپ های فشار قوی wkl در مازندران با موتور ۳ فاز

پمپ های فشار قوی از نوع پمپ گریز از مرکز بوده که قابلیت انتقال سیالات خالص مانند آب را دارند در ۸ مدل با دسته های مختلف تولید می شوند.تولید کنندگان پمپ های فشار قوی این پمپ ها را با اقتباس از طرح پمپ  شرکت Ksb می سازد و به دلیل اینکه قیمت انرژی در ایران ارزان می باشد در نتیجه قیمت تمام شده پمپ طبقاتی wkl نیز نسبت به برندهای خارجی پایین تر و با کیفیت تر می باشد.

برای خرید بدون واسطه الکتروپمپ های فشار قوی wkl که به عنوان پمپ های کمکی هم از آنها برای انتقال آب استفاده می شود با ما تماس بگیرید و علاوه بر دریافت مشاوره رایگان بهترین پمپ طبقاتی را در مازندران تهیه کنید.

تولید کننده پمپ های غلیظ کش جهت کارخانجات کاغذ و مقوا

یک سری از پمپ های حلزونی جهت انتقال سیالات ناخالص با ویسکوزیته بالا طراحی شده اند که به آنها پمپ سفت کش یا پمپ غلیظ کش گفته می شود.این پمپ ها در دو نوع چدنی و استیل و در سایزهای ۲ تا ۱۰ اینچ برای انتقال خمیر مقوا و کاغذ و دیگر سیالات ناخالص به کار می رود.پروانه این پمپ ها نیمه باز است.محفظه ریخته گری شده این پمپ ها دارای مقداری کروم بوده که مفاومت به سایش را در این پدل افزایش می دهد.

تولید کننده پمپ های حلزونی با طراحی هوشمندانه این پمپ ها قیمت نهایی آن را نسبت به پمپ گل کش کاهش داده و نیاز مشتری را برطرف کرده است.شرکت ما انواع پمپ های غلیظ کش چدنی و استیل را به صورت اینترنتی برای مصارفی همچون انتقال پساب در کارخانجات چوب و کاغذ،نساجی و چسب سازی عرضه می کند.برای اطلاع ازقیمت روز پمپ غلیظ کش حلزونی و ثبت سفارش با کارشناسان ما در تماس باشید.

امتیاز دهید post