پمپ کشاورزی, مقالات

خرید و فروش قطعات پمپ آب حلزونی با قیمت روز بازار

خرید قطعات پمپ آب حلزونی و فروش آن در بازار یکی از مهمترین بخشهای صنعت تولید پمپ آب می باشد که کارخانجات به عنوان پشتیبانی و ارائه خدمات پس از فروش در این بخش سرمایه گذاری کردند فروشگاه ها و نمایندگی های فروش کارخانجات تولیدی به صورت تک فروشی و عمده این قطعات را در اختیار خریداران آن قرار می‌دهند.برای تسریع در خرید و تهیه انواع قطعات یدکی پمپ آب کشاورزی و صنعتی نیز می توانید به سایت شرکت های تولیدی مراجعه کنید.

خرید قطعات پمپ آب

عمده فروشی پروانه چدنی پمپ اتا حلزونی در سوریه

فروش عمده پروانه چدنی پمپ اتا

 

به دلیل تولید انبوه انواع پمپ های آبرسانی با کیفیت بالا در ایران و صادرات پمپ آب به کشورهای اطراف مانند سوریه و عراق و با توجه به اینکه پمپ های آبرسانی در بخش کشاورزی در این کشورها پرمصرف هستند خرابی قطعات نیست آمار بالایی دارند که برای تامین قطعات یدکی پمپ آب حلزونی باید آنها را از از واحد تولیدی خریداری کنند.

شرکت سازنده پمپ آب با موجود کردن عمده قطعات خام و ماشین کاری آنها به صورت دقیق در کنار صادرات پمپهای کشاورزی انواع قطعات جانبی پمپ ها از جمله پروانه چدنی پمپ اتا که پرفروش ترین قطعه پمپ می باشد را به صورت عمده در در کشور سوریه به فروش می رساند.برای اطلاع از قیمتها با واحد فروش تماس بگیرید.

تولید کننده قطعات جانبی پمپ های حلزونی با قیمت کف بازار

قطعات یدکی پمپ آب در در مدل های مختلف پس از ریخته گری برای مونتاژ شدن با هم نیاز به ماشینکاری داشته و تولید کننده پمپ های آب این قطعات را با فرز CNC و دستگاه تراش ماشینکاری کرده و به صورت جداگانه یا مونتاژ شده به صورت پمپ آب به فروش می رسانند.تهیه این قطعات به قیمت کف بازار از واحدهای تولیدی پمپ آب برای مغازه داران و عمده فروش های پمپ آب صرفه بیشتری دارد.برای اطلاع از قیمت روز انواع قطعات یدکی پمپ آب با ما تماس بگیرید.

آشنایی با قطعات یدکی پمپ آب کشاورزی | فروش عمده در جنوب کشور

خرید قطعات پمپ آب

پمپ های آب حلزونی از از قطعات مختلفی تشکیل شده که کارایی هر کدام از قطعات در عملکرد پمپ موثر بود و خرابی آنها با عکس اختلال در سیستم پمپاژ می شود انواع قطعات پمپ آب حلزونی شامل پروانه، محفظه، روتور یا محور پمپ ،سرپوش محفظه ،قطعه عینکی ،رینگ آب بندی، بوش محور ،خار و پایه یاتاقان می باشد.

مونتاژ صحیح یک پمپ در کارخانه و حمل و نقل درست آن و بهره برداری صحیح از پمپ در هنگام استفاده باعث می شود طول عمر قطعات افزایش یابد. فروش عمده انواع قطعات یدکی پمپ آب کشاورزی به در جنوب کشور و در شهرهای اهواز ،بوشهر، کرمان ،بندرعباس، قشم ،کیش و زاهدان توسط شرکت تولیدی آسیا پمپ ایرانیان امکان پذیر می باشد.

مرکز فروش پایه یاتاقان پمپ های حلزونی عمده

یکی از قطعات پمپ های حلزونی پایه یاتاقان آن می باشد که محل قرار گیری محور و بلبرینگ و رولبرینگ های پمپ می باشد که ماده روانکاری از طریق همین قطعه به بیرینگ ها انتقال پیدا می کند.خرابی پایه یاتاقان به دلیل همتراز نبودن پمپ و موتور،درست شاسی نکردن پمپ و موتور و عدم صحیح بستن اتصالات و وارد شدن لرزش بیش از حد به آن به وجود می آید.در مرکز فروش پمپ های آبرسانی می توانید انواع پایه یاتاقان های پمپ های حلزونی را به صورت عمده و با قیمت مناسب خریداری کنید.

خرید قطعات پمپ آب

امتیاز دهید post