پمپ کشاورزی

خرید پمپ آب کشاورزی پشت تراکتوری با قیمت کارخانه

قیمت پمپ آب کشاورزی پشت تراکتوری به عوامل متعددی چون طول مسیر،ارتفاع آبدهی و مقدار حجم آبدهی بستگی دارد.پمپ آب پشت تراکتوری برای راه اندازی هزینه کمتری دارد چون نیازی به برق ندارد و مستقیم به موتور تراکتور کوپله می شود.

این مرکز با تاسیس فروشگاه اینترنتی خود اقدام به خرید و فروش آنلاین پمپ آب پشت تراکتوری با قیمت کارخانه کرده است تا ملاحظات بیشتر برای خریداران لحاظ شود.برای اینکه بتوانید از قیمتها مطلع شوید و خرید خود را انجام دهید با مشاورین فروش تماس بگیرید.

پمپ آب پشت تراکتوری چیست؟

این پمپ ها همان پمپ گریز از مرکز یا فشار قوی می باشند که برای مصارف مختلف کشاورزی مورد استفاده قرار می گیرد.گیربکس های پشت تراکتوری گیربکس های افزاینده با نسبت تبدیل ۱/۳(۵۵hp) و ۱/۶(۴۵hp) جهت تبدیل دور خروجی گاردون تراکتور به دور لازم جهت راه اندازی پمپ می باشد.

از پمپ پشت تراکتوری در آبیاری قطره ای یا انتقال پساب استفاده می شود.این گیربکس ها به انتهای تراکتور نصب و توسط کوپلینگ به پمپ متصل می شوند.

قیمت پمپ آب کشاورزی پشت تراکتوری در لرستان

پمپ آب پشت تراکتوری برا ی جاهای مرتفع و مکانهایی که دسترسی به برق ندارند استفاده می شود.استان لرستان با داشتن زمین های کشاورزی مرتفع و منابع آبی متعدد برای آبرسانی به نقاط دورتر در بعضی از پروژه ها نیاز به پمپ آب پشت تراکتوری دارند.همچنین قیمت پمپ پشت تراکتوری چپگرد و راستگرد به دلیل اندازه شاسی آن متفاوت است.

فروشگاه آنلاین شرکت پمپ موتور فروشنده انواع پمپ آب گریز از مرکز و پمپ فشار قوی می باشد که از هر دو نوع به عنوان پمپ پشت تراکتوری استفاده می شود.برای خرید پمپ آب پشت تراکتوری در خرم آباد با بهترین قیمت می توانید به فروشگاه اینترنتی ما مراجعه کرده و پس از دیدن محصولات با ما تماس بگیرید.

فروش پمپ پشت تراکتوری در بازار پمپ آب تهران

یکی از بزرگترین و پر ترافیک ترین بازارهای پمپ در ایران، بازار پمپ آب تهران می باشد که توجه هر مشتری را از حیث تنوع و قیمت و نوع برند به خود جلب کرده است.کسانی که به بازار پمپ تهران رفته اند می دانند برای خرید پمپ آب بخاطر تعدد فرشندگان باید وقت زیادی را صرف این کار کرد.

اما شرکت پمپ موتور با ایجاد فضایی کاملا تجاری در اینترنتی برای مشتریان به آنها این امکان را داده تا بتوانند در شهر خود از بازار تهران انواع پمپ آب از قبیل پمپ آب پشت تراکتوری را با ارزان ترین قیمت تهیه کنند.این شرکت محصولات خود را با گارانتی و در سریعترین زمان ممکن به مشتریان تحویل می دهد.

امتیاز دهید post