پمپ کشاورزی, مقالات

خط تولید پمپ آب فشار قوی طبقاتی Wkl + مشخصات فنی

پمپ آب فشار قوی طبقاتی که با استاندارد KSB آلمان تولید می شوند در ۸ مدل مختلف در بازار پمپ آب خرید و فروش می شوند.پمپ های فشار قوی طبقاتی توسط شرکت های پمپ سازی در ایران مانند پمپیران ،آبروان و اطلس پمپ و آسیاپمپ ایرانیان تولید می شود.این پمپ های مشخصات فنی یکسانی داشته و از لحاظ قیمت و کیفیت مانند هم می باشد.مشخصات فنی پمپ های طبقاتی افقی به این صورت است.

قطر دهانه ورودی از ۴۰ تا ۲۰۰ میلیمتر

قطردهانه خروجی از ۳۲ تا ۱۵۰ میلیمتر

ارتفاع در نقطه راندمان : از ۶ تا ۳۰۰ متر

آبدهی در نقطه راندمان کاری : ۴ تا ۲۸۰ مترکعب بر ساعت

چه مواردی را برای نصب پمپ های فشارقوی افقی باید رعایت کنیم؟

برای نصب و راه اندازی پمپ های طبقاتی فشار قوی wkl باید موارد زیر را به خوبی رعایت کنید تا راندمان کاری پمپ و موتور بالاتر برود.

  1. نصب پایه پمپ
  2. لوله کشی
  3. لوله تعادل خلاء
  4. جریان مینیمم
  5. بررسی همراستایی کوپلینگ
  6. بررسی جهت چرخش

موارد بالا به تفصیل در کاتالوگ شرکت آمده و می توانید از سایت آسیاپمپ ایرانیان کاتالوگ نصب و راه اندازی پمپ های فشار قوی wkl را دریافت کنید.

فروش عمده پمپ آب فشار قوی طبقاتی Wkl 100 باکیفیت در کردستان

پمپ های طبقاتی برای آبیاری تحت فشار در کشاورزی و پروژه های آبرسانی در شهرداری، آب و فاضلاب و کشت و صنعت و جهاد کشاورزی و اداره برق و نیروگاه ها به کار می رود.این پمپ ها نسبت به پمپ های حلزونی گریز از مرکز دبی کمتر و فشار آبدهی بیشتری دارند.لازم به ذکر است که پمپ های طبقاتی در سری Wkl 32 تا Wkl 80 را می توان با دور موتورهای ۱۵۰۰ و ۳۰۰۰ دور کوپله کرد.

اما پمپ های طبقاتی با مارک های مختلف در کشور توسط نمایندگی های فروش مجاز و فروشگاه های اینترنتی در بازار پمپ آب خرید و فروش می شوند از پر مصرف ترین پمپ های آبرسانی هستند.یکی از پر فروش ترین این پمپ ها، پمپ طبقاتی Wkl 100 می باشد که در کردستان به صورت عمده و  آنلاین با بالاترین کیفیت به فروش می رسد.این پمپ ها را می توان برای بالا بردن طول عمر بلبرینگ در توان های بالا بوسیله گاردان با موتور کوپله کرد.

تهیه عمده قطعات یدکی پمپ های طبقاتی wkl ارزان قیمت در تهران

پمپ طبقاتی بسیار پمپ های حساسی هستند و برای انتقال آب های سطحی تمیز و بدون ذرات جامد به کار می روند.آب بندی این پمپ ها به دو صورت پکینگ یا نخ نسوز و مکانیکال سیل هستند که طببیعتا اختلاف قیمت دارد.عوامل مختلفی که می تواند در مستهلک شدن پمپ های طبقاتی wkl تاثیر گذار است به شرح زیر می باشد.

  1. پایین بودن دور
  2. نوسان برق
  3. ناهمراستایی کوپلینگ
  4. چرخش نادرست پمپ و موتور
  5. فشار مکش بالا
  6. ارتفاع مکش زیادتر از ۶ متر
  7. بدون آب کار کردن
  8. تراز نبودن شاسی
  9. خارج از راندمان کاری کار کردن
  10. اشتباه انتخاب کردن پمپ

برای تهیه قطعات یدکی پمپ طبقاتی wkl از سایز ۱ تا ۶ اینچ به صورت عمده می توانید با واحد فروش شرکت تماس بگیرید.

خرید اینترنتی پمپ طبقاتی Wkl 80/6 پشت تراکتوری برای آبیاری بارانی ارومیه

سوال بسیاری از خریداران و کشاورزان برای آبرسانی در پروژه های تحت فشار آبیاری بارانی این است که چه پمپی را باید خریداری کنیم؟ این دغدغه برای آنها وجود دارد و می خواهیم در این بخش ضمن پاسخ به این سوال یکی از پر فروش ترین پمپ های طبقاتی پشت تراکتوری که برای آبیاری بارانی استفاده می شود را معرفی کنیم.

برای انتخاب پمپ آبیاری بارانی و کلا سیستم های تحت فشار باید نکاتی را در نظر بگیرید تا بتوانید بهترین و مناسب ترین پمپ را با بالاترین راندمان تهیه کنید.

  1. طول مسیر آبرسانی
  2. ارتفاع آبدهی
  3. مقدار آبدهی یا دبی
  4. اندازه لوله اصلی
  5. قدرت موتور
  6. نوع آبیاری
  7. تعداد آبپاش
  8. دبی آبپاش

رعایت این نکات به شما کمک می کند تا بتوانید همان پمپی که مناسب سیستم آبیاری بارانی شماست را خریداری کنید.یکی از پر فروش ترین پمپ های طبقاتی پشت تراکتوری پمپ فشار قوی Wkl 80/6 می باشد که در بازار پمپ آب ارومیه بسیار پر فروش می باشد.این پمپ مشخصات فنی به شرح زیر را دارد.

دهانه ورودی : ۴ اینچ

دهانه خروجی : ۳ اینچ

ارتفاع در نقطه راندمان کاری : ۸۶ متر

آبدهی در نقطه راندمان کاری : ۶۰ مترمکعب بر ساعت معادل ۴ اینچ

محور : فولاد CK 45

جنس محفظه و پروانه : چدن خاکستری GG-25

برای خرید پمپ آب طبقاتی تراکتوری Wkl 80/6 آسیاپمپ ایرانیان با ۱۸ ماه گارانتی در ارومیه و آذربایجان غربی با قیمت ارزان می توان به صورت آنلاین از وب سایت این شرکت سفارش خود را ثبت کنید.

نمایندگی آنلاین معتبر پمپ های طبقاتی افقی پمپیران و اطلس در مشهد

پمپ های آبرسانی در کشور با برندهای مختلفی تولید می شوند که بسیاری از مشتریان به دلیل سابقه استفاده از برخی برندها همیشه آنها را استفاده می کنند و به دیگران هم توصیه می کنند.دو تا از این برندها کارخانه پمپیران و اطلس پمپ تبریز می باشد که هر دو در آذربایجان شرقی با استفاده از دستگاههای پیشرفته اقدام به تولید بهترین پمپ های گریز از مرکز آبرسانی حلزونی و فشارقوی طبقاتی افقی کرده اند.استاندارد تولید این پمپ ها یکسان بوده و از لحاظ ابعاد و اندازه قطعات نیز با هم برابرند.

همچنین مشخصات هیدرولیکی و مکانیکی این پمپ ها برابرند.از این پمپ ها در بخش کشاورزی و صنعتی به وفور استفاده می شود.زیرا دسترسی به آنها آسان بوده و هزینه تعمیر و نگهداری آن نیز کمتر از پمپ های عمودی می باشد.همچنین خدمات پس از فروش شرکت های فوق در کشور برای مشتریان رضایت بخش بوده و آنها این برندها را بیشتر خریداری می کنند.از این پمپ ها برای پروژه های آبرسانی کشاورزی و صنعتی و همچنین پمپ پشت تراکتوری پمپیران و الکتروپمپ های طبقاتی و حلزونی استفاده می شود که قابل کوپل با موتورهای دیزلی و دینام سه فاز کشاورزی هستند.

شرکت آسیاپمپ ایرانیان نمایندگی آنلاین معتبر فروش انواع پمپ های حلزونی و طبقاتی پمپیران در خراسان رضوی و همچنین در جنوب کشور و شمال شرقی کشور برند پمپیران و اطلس پمپ تبریز با قیمت مناسب بوده و شما می توانید برای تهیه این محصولات با واحد فروش شرکت تماس گرفته یا به صورت آنلاین سفارش خود را ثبت کنید.همچنین برای تهیه قطعات و لوازم جانبی پمپ های فوق می توانید از طریق وب سایت شرکت آسیاپمپ ایرانیان اقدام به خرید این محصولات کنید.

امتیاز دهید post