مقالات

شرکت پخش پمپ آب کشاورزی ۴ اینچ با قیمت عمده

فروش پمپ آب کشاورزی

پمپ آب کشاورزی به منظور استفاده در زمینها و باغات زراعی برای آبیاری استفاده میشود.قیمت پمپ آب کشاورزی ۴ اینچ در مقایسه با پمپهای عمودی که قیمتهای متنوع تری دارند مقرون به صرفه تر می باشد.علاوه بر پمپ حلزونی ۴ اینچ، مدلهای دیگر پمپ آب در اندازه ۱ تا ۱۲ اینچ تولید شده و بنا به درخواست مشتری عرضه می شود.

شرکت پخش پمپ های کشاورزی و صنعتی بر اساس نیاز مشتریان و خریداران که می خواهند آب را با کمترین هزینه و بهترین راندمان انتقال دهند، توانسته به صورت آنلاین و از طریق سایت انواع پمپ های حلزونی و طبقاتی را قیمت عمده و کیفیت مناسب در اختیار کشاورزان قرار دهد.برای اطلاع بیشتر از قیمت روز پمپ کشاورزی  اینچ و ثبت سفارش با کارشناس فروش تماس بگیرید.

فروشنده پمپ ۴ اینچ پشت تراکتوری WKL 100/3 و WKL 100/4 کرمانشاه + فیلم

در مورد پمپهای کشاورزی باید بگوییم که این پمپ ها هر کئام هد و دبی مختص خود را داشته و نمی توان بر اساس حدس و گمان پمپ را خریداری کرد.نحوه انتخاب پمپ های آبرسانی کشاورزی طوری است که باید تمام پارامترهای لازم برای انتخاب پمپ در نقطه راندمان کاری در نظر گرفته شود.

پمپ های گریز از مرکز سانتریفیوژ حلزونی و طبقاتی دو مدل از پر فروش ترین پمپ های انتقال آب هستند.در این بین در غرب کشور که عمدتا به صورت آبیاری تحت فشار بارانی زمین های هود را آبیاری می کنند از پمپ های فشارقوی WKL استفاده می کنند.پمپ فشارقوی WKL 100/3 و فشارقوی WKL 100/4 از جمله پمپ هایی هستند که با تراکتورهای ۴ و ۶ سیلندر فرگوسن و تراکتور رومانی راه اندازی می شوند.

فروشنده پمپ های کشاورزی در کرمانشاه به صورت مستقیم این دو مدل پمپ را با کیفیت بالا و گارانتی معتبر به صورت آنلاین و حضوری با شاسی تقویتی سنگین و گیربکس ۱/۳ و قیمت مناسب به فروش می رساند.

چه پمپی را برای آبیاری بارانی در همدان و کردستان بخرم؟

در مورد پمپ های گریز از مرکز باید بگوییم که این پمپ ها به دلیل توانایی مدیریت آب به لحاظ جریان و فشار کاربرد وسیعی در کشاورزی و صنعت دارند.این پمپ ها عمدتا در کشاورزی به صورت مکش منفی عمل می کنند و می توانند بر حسب قطر پروانه ای که دارند تا ارتفاع مشخصی آب را انتقال دهند.قبل از انتخاب پمپ آب باید فهرست کاملی از شرایط سیستم پمپاژ را تهیه کرده و بر اساس آن پمپ را انتخاب کنید.

  1. محل پمپاژ آب
  2. دبی مورد نیاز
  3. هد مورد نیاز
  4. اندازه لوله اصلی
  5. توان و دور موتور

این پارامترها مشخص می کند که چه پمپی برای آبیاری بارانی می تواند مناسب باشد.معمولا در بین پمپ های آبرسانی از پمپهای طبقاتی افقی استفاده می کنند.زیرا این پمپ ها می توانند فشار زیاد آب را در مسافت زیاد به خوبی به نازل های آبپاش رسانده و تعداد بیشتری آبپاش را تامین کنند.طبق طرحی که جهاد کشاورزی برای آبیاری تحت فشار برای کشاورزان ریخته، عمدتا از پمپهای ۳ و ۴ اینچ طبقاتی که شامل پمپ WKL 80  و WKL 100 می باشد استفاده می کنند.

نحوه راه اندازی پمپ ۴ اینچ حلزونی | خرید بدون واسطه ار کارخانه

برای راه اندازی و هواگیری پمپ های حلزونی چندین مرحله وجود دارد که به شرح آن می پردازیم.

بازدیدهای قبل از استارت باید انجام شود.این کار شامل چک کردن دریچه سوپاپ بوده و باید دور بیرونی آن توسط توری مناسب پوشانده شود.سوپاپ و قسمتی از لوله مکش باید به صورت عمودی در آب قرار بگیرد.اگر شیرفلکه در قسمت مکش تعبیه شده باید کاملا باز باشد و از چرخیدن شافت و کوپله پمپ به صورت دستی یا با آچار مطمئن شوید.

در مرحله دوم مهره های عینکی قسمت آب بندی به آرامی و به صورت مساوی تا حدی که مانع چرخیدن شافت پمپ نشود محکم شود.سپس درپوش هواگیری پمپ که معمولا روی زانوی خروجی تعبیه شده باز شود و داخل پمپ و لوله پر از آب شود و سپس درپوش هواگیری در جای خود بسته شود.

سپس از سالم بودن موتور دیزل یا الکتروموتور مطمئن شده و شیر فلکه رانش را به اندازه ۱/۴ دور باز کنید.بهتر است فشار اولیه پمپ توسط مانومتر چک شود تا از هواگیری کامل مسیر مکش و داخل پمپ اطمینان حاصل شود.

برای سهولت در تهیه انواع پمپ حلزونی ۴ اینچ با کیفیت مرغوب می توانید بدون واسطه این پمپها را از کارخانه سازنده از طریق وب سایت خریداری کنید.

فروش الکتروپمپ کشاورزی ۴ اینچ با گارانتی معتبر جنوب کشور

در خصوص پمپ سانتریفیوژ این نکته را لازم است بدانیم که این پمپها با محرکه های مختلف از قبیل الکتروموتور یا دینام سه فاز کشاورزی و یا موتور دیزل راه اندازی می شوند.میزان برق در دسترس برای راه اندازی انواع پمپ های کشاورزی با الکتروموتور امر مهمی و ضروری می باشد.انتخاب الکتروپمپ های کشاورزی سه فاز ۴ اینچ بسته به نوع آبیاری و مقدار آمپر برق موجود می باشد.

الکتروپمپ های حلزونی و طبقاتی را می توان با دینام سه فاز کوپله کرد.نحوه شاسی کردن پمپ و الکتروموتور بسیار مهم است و باید به صورتی باشد که تراز بوده و دقیقا در یک راستا قرار گیرد.انتقال آب کشاورزی و آبیاری قطره ای و بارانی از جمله کاربردهای این پمپ در زمینه کشاورزی است.فروش انواع الکتروپمپ ۴ اینچ حلزونی و فشارقوی WKL با بهترین کیفیت از طریق شرکت سازنده و سایت شرکت امکان پذیر است.

معتبرترین بازار آنلاین پمپ های کشاورزی حلزونی و فشارقوی طبقاتی وکائل

پمپ آب کشاورزی حلزونی و طبقاتی از جنس چدن خاکستری در کشور و در کارخانه های پمپ سازی معروف مثل پمپیران، اطلس پمپ تولید شده و در بازار داخلی و خارجی عرضه می شود.تمام متریال و مواد اولیه این پمپ ها بجز بلبرینگ در کشور تولید شده و مونتاژ می شود.ماشینکاری قطعات پمپ های حلزونی و طبقاتی با دستگاه CNC بوده و با بالاترین دقت انجام می شود.

همچنین قطعات یدکی مانند محفظه، پروانه، شافت، بوش، دیفیوزر، محفظه یاتاقان به صورت انبوه در ریخته گری ها تولید شده و در کارخانه ماشینکاری می شود.مصارف این پمپ ها در زمینه کشاورزی و صنعتی باعث شده تا بجز جدن با آلیاژهای دیگری از فولاد ضد زنگ نیز این پمپ ها تولید شده و برای انتقال سیالات خورنده مانند اسید و آب شور مورد استفاده قرار گیرد.برنز و استیل از جمله آلیاژهای پر کاربرد و پر مصرف در صنعت پمپ سازی به شمار می رود.

در بازار آنلاین پمپ های کشاورزی حلزونی و طبقاتی وکائل می توانید انواع پمپ های با کیفیت کشاورزی را مطابق با نیاز و شرایط سیستم پمپاژ خود خریداری کنید.برای اطلاع از قیمت روز پمپ های کشاورزی و دریافت کاتالوگ با ما در تماس باشید.

امتیاز دهید post