پمپ کشاورزی

عمده فروشی پمپ آب حلزونی انتقال فاضلاب

پمپ های سانتریفیوژ علاوه بر قبلیت پوشش دادن هد و دبی بالا،می توانند در مورد انتقال و جابجایی فاضلاب نیز به کار روند.البته تفاوتی که با پمپ های سانتریفیوژ معمولی دارند در نوع پروانه آنهاست.فروش عمده پمپ آب مخصوص فاضلاب توسط شرکت آسیاپمپ ایرانیان تولید کننده و تامین کننده پمپ های لجن کش امکان پذیر می باشد.جهت کسب اطلاعات بیشتر با این شرکت تماس بگیرید.

پمپ های انتقال فاضلاب دارای پروانه روباز بوده و قادرند حجمی از سیال که حاوی زباله و مواد جامد است را به خوبی منتقل کند و به همین دلیل پروانه های این پمپ با پره های پهن و فاصله دار ریخته گری و ساخته می شود.

فروش پمپ آب لجن کش کوچک خانگی به صورت عمده

پمپ لجن کش که از آن برای انتقال مایعات و مواد جامد فاضلاب استفاده می شود در اندازه و ابعاد مختلف به صورت افقی و عمودی ساخته می شود و در دسترس مشتریان قرار می گیرد.ذرات فاضلابی معمولا با قطر ۲ اینچ با همین پمپ ها قابل انتقال هستند.پمپ های فاضلاب کش در پایین ترین نقطه حوضچه قرار می گیرند.شرکت آسیاپمپ ایرانیان با تولید پمپ خودمکش ۲ و ۳ اینچ با پروانه روباز مخصوص انتقال فاضلاب خانگی به صورت مستقیم فروش عمده این پمپ ها را در سراسر کشور آغاز کرده است.

پخش عمده پمپ آب پروانه باز با بهترین کیفیت

پمپ های گریز از مرکز از پرفروش ترین و محبوب ترین پمپ ها در صنعت و کشاورزی می باشد.در دسترس بودن آسان این پمپ ها دلیلی بر پر طرفدار بودن آنهاست.اما فاز جدید تولید پمپ های گریز از مرکز با پروانه روباز از جایی شروع شد که متقاضیان خواهان انتقال پساب های صنعتی و کشاورزی بودند و پمپ با پروانه بسته جوابگوی نیاز آنها نبود.

به همین دلیل پمپ های پروانه باز در سه مدل

  • پمپ گریز از مرکز حلزونی
  • پمپ خودمکش
  • پمپ خمیرکش

تولید و روانه بازار شد.شرکت آسیاپمپ ایرانیان به صورت تخصصی اقدام به تولید انواع پمپ سانتریفیوژ ۶ و ۸ اینچ و پمپ خودمکش در اندازه ۲ تا ۲۰ اینچ کرده و پخش عمده این پمپ ها در کشور ازطریق همین شرکت امکان پذیر می باشد.برای دریافت لیست قیمت با واحد فروش تماس بگیرید.

مرکز خرید و فروش عمده پمپ آب کشاورزی ارزان قیمت

کمبود آب در دسترس باعث شده است تا کشاورزی وارد مرحله ای جدید به لحاظ آبیاری شود و کشاورزان برای آبیاری زمین های خود سیستم آبیاری بارانی و قطره ای را در نظر گرفته اند.پمپ اتا کشاورزی که در مدلها و اندازه های مختلف در بازار موجود است هر کدام بسته به نوع شرایط و نیاز کاربر مورد استفاده قرار گرفته و مقدار معینی از هد و دبی را پوشش می دهد.

خرید و فروش انواع پمپ کشاورزی درجه یک با قیمت ارزان نسبت به بازار را می توانید از طریق ما پیگیری کنید.مجموعه ما در ارائه پمپ های کشاورزی با کمترین زمان و به صورت عمده با شما همکاری خواهد کرد.

امتیاز دهید post