پمپ کشاورزی

فروشگاه آنلاین پمپ های فشار قوی طرح پمپیران

در کشورمان با توجه به تنوع بالای مصارف مختلف غذایی،خانگی،کشاورزی،پتروشیمی و نفت انواع مختلف پمپ های فشار قوی پمپیران و حلزونی مورد استفاده قرار می گیرد.بسیاری از شرکت ها علاوه بر پمپیران به تولید پمپ فشار قوی طرح پمپیران فعالیت دارند.

فروشگاه آنلاین شرکت آیموتورپمپ فروشنده انواع پمپ حلزونی و فشار قوی با بهره گیری از دانش تخصصی و استفاده از نیروهای انسانی از طریق این سایت اقدام به فروش این پمپ ها کرده است.برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید.

صادرات پمپ های فشار قوی پمپیران

این به معنی می باشد که کشور ایران از نظر تولید محصولات و ماشین آلات کشاورزی بسیار توانمند بوده و دارای ظرفیت های بالایی می باشد.کشورهایی نظیر ارمنستان،قرقیزستان،روسیه،بلاروس و آذربایجان به شدت طرفدار ماشین آلات کشاورزی تولید شده در ایران مخصوصا پمپ های انتقال آب هستند.

شرکت پمپیران و دیگر شرکت های تولید کننده پمپ آب با پیش بینی ظرفیت بازارهای صادراتی می توانند محصولات خود را در بازار بین المللی عرضه کنند.شرکت بازرگانی آیموتورپمپ به عنوان تامین کننده در کنار شما خواهد بود.

قیمت روز پمپ طبقاتی استیل در کشور

پمپ طبقاتی فشار قوی آن هم از نوع استیل پمپ های با کاربری خاص محسوب می شوند که در صنایع پتروشیمی و نفت و انتقال آبهای شور کاربرد دارند.این پمپ ها طبق سفارش مشتری ساخته می شود.پمپ های استیل توانایی تحمل حرارت و مقاومت در برابر خوردگی را دارد.

پوسته این پمپ ها از استیل ۳۱۶ و پایه نگهدارنده به صورت یک تکه با محفظه رانش و مکش ریخته گری شده است.قیمت این سری از پمپ ها به دلیل به روز بودن قیمت استیل قابل تثبیت نبوده و مشتریان باید به روز از مراکز معتبر شرکت های تولیدی دریافت کنند.

راهنمای انتخاب پمپ های فشار قوی پمپیران

احتمالا دوس دارید بدانید که پارامترهای انتخاب یک پمپ فشار قوی چیست؟ اولین اقدام در ساخت یک پمپ انتقال سیال می تواند شامل موارد زیر باشد.

  • محاسبه افت طولی
  • محاسبه افت فشار در اتصالات
  • محاسبه افت فشار در طول مسیر پمپاژ

بعد از لحاظ کردن موارد بالا رعایت مسائل زیر الزامی است.

  • ویژگی های فیزیکی سیال نظیر دما و نوع سیال پمپ شونده می باشد.
  • ویژگی شیمیایی سیال پمپ شونده بررسی شود.بدین معنا که میزان خورندگی سیال در انتخاب نوع پمپ بسیار موثر است.
  • انتخاب نوع آببند پمپ نیز یکی دیگر از گزینه های قابل توجه است.به عنوان مثال برای سیالات سمی از مکانیکال سیل استفاده می شود.
  • قدم چهارم توجه به ذرات داخل سیال می باشد.
  • قدم بعدی توجه به منحنی هد و دبی پمپ است که توسط کارخانه سازنده ارائه می شود.

در هر صورت برای انتخاب بهتر پمپ فشار قوی می توانید با کارشناسان با تجربه شرکت ما مشورت کرده و بهترین خرید را تجربه کنید.

امتیاز دهید post