پمپ کشاورزی

قیمت فروش پمپ روغن داغ درجه یک در ایران

پمپ کردن مایعات با دمای بالا برای پمپ های گریز از مرکز یک پالش محسوب می شود.برای این کار باید مکانیکال سیل برای مقاومت در برابر درجه مایع پمپاژ شونده انتخاب شود.قیمت پمپ روغن داغ که وظیفه حمل مایعات داغ و روغن را دارد به همین علت با پمپ سانتریفیوژ معمولی متفاوت است.

این پمپ نیاز به خنک کننده خارجی نداشته و نصب آنرا ساده می کند.برای خرید پمپ روغن داغ درجه یک با قابلیت انتقال مایعات گرم تا ۷۰۰ درجه سانتیگراد می توانید با مشاورین فروش شرکت پمپ موتور تماس بگیرید.

تامین کننده پمپ روغن داغ با کیفیت در تهران

به دلیل اینکه پمپ روغن داغ یک پمپ چالشی محسوب می شود و طراحی و تولید آن نیاز به تجربه و تخصص دارد شرکت های محدودی در ایران این پمپ را سبد کالایی محصولات خود گنجانده اند.این پمپ ها از فولاد ضد زنگ یا استنلس استیل ساخته می شود که در برابر حرارت مقاوم باشد.

پمپ های روغن داغ یا در اصطلاح پمپ انتقال مایعات گرم به جز پمپ حلزونی افقی پمپ خودمکش را نیز در بر می گیرد و این پمپ ها نیز با نصب فیبر و فنر مخصوص قابلیت انتقال آب گرم را دارند.این مجموعه به عنوان تامین کننده پمپ روغن داغ با کیفیت تضمین شده آماده همکاری با مشتریان و همکاران عزیز می باشد.

تولید کننده پمپ روغن داغ ارزان قیمت

در صنایع مختلف از جمله پتروشیمی،صنعت نفت،صنایع غذایی،ساختمانی،الکتریکی،نساجی و رنگ انتقال مایعات آب گرم تولید کنندگان پمپ را بر این داشت تا اقدام ساخت پمپی تحت عنوان پمپ روغن داغ کنند.این پمپ توانایی پمپاژ مایعات گرم تا ۱۸۰ درجه و روغن داغ تا ۳۲۰ درجه سانتیگراد را دارد.

شرکت هایی نظیر پمپیران یکی از تولید کنندگان پمپ روغن داغ در ایران می باشد.شرکتهای دیگری اعم از آسیا پمپ و نوید سهند هم به تولید این پمپ مشغول هستند.اگر خواهان پمپ روغن داغ با کیفیت و ارزان قیمت هستید با مشاوران ما در واحد فروش شرکت تماس بگیرید.

قیمت پمپ روغن داغ و فروش آن در کرمان

شهر کرمان به عنوان یک شهر صنعتی در ایران به حساب می آید که کارخانجات صنعتی متعددی در این شهر وجود دارند.تامین نیاز این کارخانجات در بخش انتقال مایعات گرم و روغن داغ به مراتب کاری دشوار است که به دلیل تنوع مدل ها در بازار انتخاب برای مسولین خرید آنها سخت شده است.

زیرا کارخانجات صنعتی برای خرید پمپ دومسئله را مد نظر قرار می دهند.

  1. کیفیت و طول عمر پمپ
  2. قیمت مناسب

شرکت پمپ موتور به عنوان نماینده فروش پمپ روغن داغ با ضمانت اصالت کالا با کمترین قیمت به عنوان تامین کننده در شهر کرمان اقدام به فروش این محصول کرده است.جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمتها و نحوه ارسال با بخش پشتیبانی یا واحد فروش شرکت تماس بگیرید.

امتیاز دهید post