پمپ کشاورزی, مقالات

قیمت و مشخصات پمپ کشاورزی و عرضه بدون واسطه

پمپ های کشاورزی در مدل های مختلف تولید می شود کاربرد پمپ های حلزونی به حدی وسیع بوده که مورد استقبال فروشگاه ها و مصرف کنندگان قرار گرفته است راه اندازی این پمپ ها به وسیله موتورهای الکتریکی و موتورهای دیزلی انجام می شود قیمت پمپ کشاورزی به ابعاد و اندازه آن، مقدار هد و دبی و نوع برند بستگی دارد.
فروش انواع پمپ کشاورزی در کشور به صورت سنتی در بازار تهران و دیگر شهرها انجام می شود اما شرکت آسیا پمپ ایرانیان برای اولین بار اقدام به فروش بدون واسطه پمپ های کشاورزی کرده است.

انواع پمپ حلزونی | قیمت فروش عمده

پمپ های حلزونی با توجه به مقدار آبدهی و هد در اندازه های مختلف تولید می شوند.برندهای خارجی نیز در کنار برندهای ایرانی در بازار پمپ آب خرید و فروش می شوند.این پمپ ها با چدن آلیازی و به صورت سفارشی در جنس برنزی و استیل نگیر هم تولید می شود.عمق مکش این پمپ ها به صورت استاندارد ۶ متر بوده و روانکاری آن به وسیله گریس نسوز یا روغن انجام می شود.

قیمت فروش پمپ های کشاورزی وصنعتی در بازار به دلیل نوسانات ارز و قیمت مواد اولیه در صورتی معتبر می باشد که فقط از نمایندگی های فروش استعلام کنید.البته در خرید و فروش عمده این پمپ ها که توسط نمایندگی ها و یا فروشگاه های پمپ آب صورت می گیرد کارخانه سازنده آنها مشمول تخفیف خوبی خواهد کرد.

فروش آنلاین پمپ وکائل و الکتروپمپ طبقاتی شرکت تولیدی

پمپ های فشار قوی گریز از مرکز که در اندازه های مختلف تولید می شوند توانایی انتقال آب واحد بالا و دبی پایین را دارند پمپ های وکائل در بازار پمپ آب با برندهای متفاوت عرضه می شوند.
در خرید پمپ آب طبقاتی حتماً باید به نوع برند توجه کرد چرا که در کشور کارگاه های متفرقه باما مونتاژ قطعات درجه ۲ و ۳ این پمپ ها را در بازار به فروش می رسانند.

به دلیل حذف واسطه ها و ثبات قیمت ها شرکت تولیدی پمپ آب انواع پمپ و الکترو پمپ طبقاتی را به صورت آنلاین به فروش می رساند و شما می توانید بهترین و با کیفیت ترین پمپ آب طبقاتی را از این مرکز خریداری کنید.

نمایندگی پمپ آب کشاورزی فشار قوی ارزان قیمت

پمپ های آب کشاورزی در اندازه های مختلف در دو نوع پمپ حلزونی و پمپ فشار قوی طبقاتی تولید می شود از پمپ های فشار قوی برای پروژه های آبیاری بارانی و قطره ای استفاده می شود پمپ های حلزونی بزرگ برای مواردی که نوع آبیاری غرقابی باشد گزینه بهتری می باشد.

در مرکز خرید و فروش پمپ های کشاورزی می‌توانید انواع پمپ آب فشار قوی کشاورزی را در انواع مختلف مانند پمپ آب و الکتروپمپ و پمپ پشت تراکتوری با قیمت ارزان و کیفیت مرغوب تهیه کنید.

قیمت پمپ آب کشاورزی دیزلی با موتورهای ۴۰ تا ۱۵۰ اسب

یکی از محرک‌های در دسترس برای راه اندازی پمپ های آب کشاورزی موتورهای دیزلی آبکشی می‌باشند که در قدرتهای ۴۰ تا ۱۵۰ اسب بخار مورد استفاده قرار گرفته و با پمپ های مختلف آب کوپله می‌شوند.
در جاهایی که امکان استفاده از برق نبوده و یا برق موجود نیست این موتورها گزینه خوبی برای راه اندازی پمپ های کشاورزی انتقال آب می باشند
ضمن اینکه باید در نظر داشته باشید که موتور های آبکشی را از مراکز فروش معتبر و نمایندگی های مجاز پمپ آب خریداری کنید.این مراکز مرجع مطمئنی برای استعلام قیمت نیز هستند.

امتیاز دهید post