پمپ کشاورزی, مقالات

قیمت پمپ افقی فشار قوی در سراسر کشور

الکتروپمپ شناور ناصری چند طبقه فشارقوی در بازارهای کشورمان خرید و فروش خوبی را تجربه می کند. این پمپ از قیمت های مناسبی برخوردار است. در واقع در کنار کیفیت بالا، طراحی استاندارد و کاربردی آسان، قیمت عالی پمپ افقی فشار قوی در سراسر کشور از مهمترین عوامل در جذب حداکثری مشتریان به خرید آن به شمار می رود.

قیمت پمپ افقی فشار قوی در سراسر کشور

خصوصیات پمپ فشار قوی افقی گریز از مرکز

خصوصیات پمپ فشار قوی افقی گریز از مرکزالکتروپمپ شناور پمپیران ها به عنوان محصولاتی کاربردی در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرند. این محصولات انواع مختلفی دارند که ما در این مقاله قصد داریم یکی از مدل های شناخته شده آن را به شما معرفی کنیم. بله؛ پمپ فشار قوی افقی گریز از مرکز.

خصوصیات پمپ فشار قوی افقی گریز از مرکز:

  • این پمپ طراحی افقی دارد.
  • این پمپ چند طبقه دارد که به وسیله پیچ به هم وصل هستند.
  • قطر خروجی این پمپ ۲۰۰ میلیمتر و ظرفیت آبدهی آن بیش از ۹۰۰ متر مکعب در ساعت است.
  • این پمپ پایه های نگهدارنده ای دارد که به صورت یکپارچه طراحی شده اند.
  • این پمپ به صورت موتور جدا بوده و پروانه های یاتاقانی در کارکرد آن نقش مهمی را ایفا می کنند.
  • بر محور این پمپ نیروهای محوری و شعاعی وارد می شود که دو بلبرینگ گریس کاری شده آن را تحمل می کنند.

طبقات مختلف این پمپ به محفظه هایی مجهز هستند که به صورت برش قائم طراحی شده اند. این محفظه ها در پایه های نگهدارنده هم وجود دارد که در آنجا به عنوان محفظه های مکش و رانش شناخته می شوند.

لازم به ذکر است بلبرینگ هایی که در محور پمپ قرار داشته و گریس کاری شده اند در دو طرف پروانه ها جای دارند و موقعیت آن ها به صورت کاملاً استاندارد طراحی شده است.

فروشندگان ویژه پمپ افقی فشار قوی چند طبقه

فروشندگان ویژه پمپ افقی فشار قوی چند طبقه همانطور که می دانید استفاده از پمپ افقی فشار قوی چند طبقه در کشاورزی و آبیاری بارانی، تامین آب شهرها و به صورت کلی آبرسانی، مراکز آتش نشانی، پمپاژ کردن آب سرد و گرم تاسیسات صنعتی، پمپ تغذیه دیگ های بخار و… به صورت گسترده مشاهده می شود. در واقع این پمپ ها با طراحی استانداردی که دارند به خوبی می توانند همگان را از مزیت های ارزشمند خود بهره مند سازند.

فروشندگان پمپ افقی فشار قوی چند طبقه محصولات ارزشمند و کاربردی خود را با قیمت های بسیار عالی به بازار آورده تا با فروش آن ها به کسب درآمدهای بیشتر در این حوزه بپردازند. این فروشندگان مشاوره ها و راهنمایی های قبل از خرید این پمپ ها را به اطلاع مشتریان رسانده تا خرید در بستری آگاهانه شکل گیرد و افراد در مدت زمان کوتاهی محصول مورد نظر خود را به صورت عمده دریافت نمایند.

امتیاز دهید post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *