پمپ کشاورزی, مقالات

مرجع فروش اینترنتی پمپ لجن کش حلزونی بدون واسطه

پمپ های لجن کش در کشور برای انتقال سیالات لزج و غلیظ تر نسبت به آب ساخته شده اند.همچنین برندهای خارجی در بازار انواع لجن کش عمودی را توسط نمایندگی های خود به فروش میرسانند.فروش اینترنتی پمپ لجن کش در این مرکز در انواع افقی یا حلزونی صورت می پذیرد که بیرون از منبع نصب شده و قابلیت پمپاژ را دارد.این پمپ ها به الکتروموتور و موتور دیزل کوپله شده و عملیات پمپاژ انجام می شود.در این مرکز می توانید بدون واسطه بهترین پمپ های لجن کش حلزونی را با قیمت مناسب خریداری کنید.

فروش پمپ لجن کش خودمکش مخصوص کارخانجات صنعتی

در کارخانجات صنعتی مانند شن و ماسه ، سنگ شکن ها و کاشی و سرامیک انتقال پساب ها با پمپ های سانتریفیوژ معمولی مشکل بوده و باعث آسیب خوردن پمپ می شود.در این مواقع بهترین گزینه برای انتقال پساب های صنعتی پمپ های لجن کش حلزونی است که در قالب پمپ های خودمکش یا پمپ سوپاپ سرخود عرضه می شود.این پمپ ها نیاز به نصب سوپاپ در انتهای خط مکش ندارند و به صورت مستقیم سیال را پمپاژ می کنند.

شرکت آسیاپمپ ایرانیان تامین کننده با کیفیت ترین پمپ های لجن کش حلزونی برای کارخانجات صنعتی می باشند که انواع پمپ لجن کش ۲ اینچ به بالا را به صورت غیر حضوری در سراسر کشور عرضه می کند و آماده همکاری با شرکتها و کارخانجات صنعتی می باشد.

تهیه پمپ با پروانه نیمه باز برای انتقال فاضلاب های شهری

در مورد تخلیه فاضلابهای شهری پمپ های مستغرق نمی تواند موارد مناسبی باشد چون باید با برق کار کند و در موارد تخلیه فاضلاب شهری عدم دسترسی به برق امکان استفاده از این پمپ ها را از بین می برد.بهترین پمپ برای انتقال فاضلاب شهری پمپ لجن کش حلزونی است که به صورت پمپ گریز از مرکز و پمپ خودمکش قابل استفاده می باشد.مزیت این پمپ ها این است که پمپ های حلزونی روی زمین نصب می شوند.

قابل حمل بوده و با موتور دیزل و الکتروموتور هم کار می کند و حمل و نقل آن روی شاسی چرخ دار انجام می شود.پروانه این پمپ ها نیمه باز بوده و به خوبی انتقال فاضلاب را انجام می دهد.همچنین این پمپ ها با توجه به نوع سیال با جنس تمام استیل هم عرضه می شود.

تولید کننده پمپ لجن کش حلزونی مناسب کارخانجات چوب و کاغذ و چرم

وقتی آب همراه با اجسام جامد همراه باشد پمپ های حلزونی استاندارد یا همان پمپ سانتریفیوژ با پروانه بسته نمیتواند آنرا پمپاژ کند و پروانه مسدود می شود.برای این کار باید از نوع دیگری از پمپ ها رجوع کرد که بسته به نوع سیال می تواند پمپ غلیظ کش حلزونی یا پمپ مقوایی و پمپ خودمکش باشد.البته از پمپ های حلزونی هم می توان با پروانه باز استفاده کرد اما راندمان آنها پایین آمده و سیستم از نظر هیدرولیکی به مشکل بر می خورد.

تولید کننده پمپ لجن کش حلزونی برای حل این مشکل انواع پمپ سانتریفیوژ غلیظ کش یا پمپ خمیر کش و پمپ خودمکش را برای انتقال پساب ها در کارخانجات چوب و کاغذ و چرم در دو نوع استیل و چدن ساخته و در بازار عرضه می کند.شما می توانید در این مرکز این پمپ ها را با قیمت مناسب تهیه کنید.

امتیاز دهید post