پمپ کشاورزی

نمایندگی رسمی فروش پمپ آب روان در کشور

شرکت پمپ سازی آب روان با تولید بیش از ۵۰ مدل پمپ آب حلزونی افقی در مدل های تک پروانه و طبقاتی یکی از شرکت های پیشتاز در زمینه تولید پمپ های کشاورزی می باشد.نمایدگی فروش پمپ آب روان در کشور پمپ های آب با برند آب روان را به صورت آنلاین با قیمت کارخانه به فروش می رساند.

انواع محصولات تولید شده توسط شرکت پمپ سازی آب روان

این واحد تولیدی در راستای دستیابی به رضایت مشتریان و کارفرمایان اقدام به ساخت انواع تجهیزات آبیاری قطره ای در قالب های مختلف کرده است.

پمپ هایی که در این شرکت تولید می شوند به شرح زیر است:

  • پمپ اتا بزرگ
  • پمپ سانتریفیوژ اسلاری
  • پمپ فشار قوی
  • پمپ گریز از مرکز ETA
  • پمپ شناور،الکتروپمپ شناور
  • پمپ روغن داغ

فروش بدون واسطه پمپ اتا بزرگ ساخت کارخانه آب روان

پمپ های اتا بزرگ آبروان در ۱۲ مدل تولید می شود.هر کدام از این پمپ ها برای مصارف مختلفی در کشاورزی و صنعت کاربرد دارد.

از جمله این پمپ ها می توان به پمپ pump سری ۳۵-۳۰۰، پمپ سری ۳۳-۲۵۰، پمپ pump سری ۲۹-۲۵۰، پمپ سری ۳۳-۲۰۰، پمپ pump سری ۴۰-۲۵۰ و… نام برد.

بیایید پمپ اتا بزرگ مدل ۳۵-۳۰۰ با هم بررسی کنیم.

پمپ های ۳۵-۳۰۰ جهت آبرسانی و بوستر پمپ های آتشنشانی و تاسیسات می توان از آن استفاده کرد.شرکت آبروان این پمپ ها را با آب بنهای گرافیتی تولید و عرضه می کند و بنا به درخواست مشتری با آببند مکانیکی به فروش می رساند.

نرخ خرید و فروش پمپ طبقاتی برند آبروان

صنایع الکتروپمپ سانتریفیوژ آب روان با ساخت پمپ های فشار قوی افقی با کیفیت و دارای ضمانت یکساله و خدمات پس از فروش ۱۰ ساله آماده همکاری با فروشندگان و خریداران محترم در کشور می باشد.پمپ آب طبقاتی با برند آب روان را می توانید با قیمت درب کارخانه از طریق همین وب سایت خریداری کنید.

نرخ خرید و فروش پمپ آب روان نسبت به پمپیران طبیعتا پایین تر بوده و بستگی به میزان حجم خرید مشتری نیز دارد.برای کسب ازلاعات بیشتر و ثبت سفارش با ما تماس بگیرید.

فروش پمپ آب روان با قیمت کارخانه در بازار تهران

بازار پمپ آب در تهران مرجع خرید و فروش انواع برندهای پمپ آب می باشد که رقابت فروش در این بازار بر اساس قیمت های ارائه شده توسط فروشندگان می باشد.عمده فروشان پمپ در تران،اصفهان،مشهد،تبریز،مازندران و بندرعباس می توانند با تماس با واحد فروش شرکت بهترین پمپ آب کشاورزی با مارک آب روان را خریداری کنند.

امتیاز دهید post