مقالات

معرفی پمپ فشار قوی طبقاتی + فروش عمده در بازار

پمپ فشار قوی طبقاتی یک نوع از پمپ های گریز از مرمز طبقاتی می باشد که برای انتقال آب و ایجاد فشار بالا در جریان سیال از آن استفاده می شود.این پمپ ها در دو مدل عمودی و افقی تولید می شود که پمپ های عمودی معمولا در جایی که فضا کمتر است استفاده شده و پمپ های افقی طبقاتی برای فضاهای باز و مصارف کشاورزی نیز استفاده می شود.

رایج ترین نوع پمپ های طبقاتی، پمپ طبقاتی WKL است که در بازار به پمپ سوسماری یا پمپ موشکی نیز شناخته می شود.این پمپ ها از چندین طبقه و پروانه تشکیل شده که همگی روی شافت پمپ به صورت سری سوار می شود.در پمپ های طبقاتی وکائل آخرین طبقه دارای دیفیوزر پشت گرد یا دیفیوزر انتهایی می باشد که کارش انتقال سیال با فشار بالا به سمت خروجی می باشد.

انواع پمپ طبقاتی وکائل در بازار پمپ آب با بهترین مارک موجود که آسیاپمپ ایرانیان است با قیمت مناسب به صورت عمده به فروش می رسد.جهت دریافت کاتالوگ پمپ WKL و اطلاع از قیمت ها با واحد فروش تماس بگیرید.

تامین پمپ فشار قوی پشت تراکتوری WKL 100/4a در غرب کشور + فیلم

در مصارف کشاورزی از پمپ های مختلفی بنا به شرایط استفاده می شود که باید در انتخاب پمپ آب دقت لازم را به خرج داد.یکی از رایج ترین پمپ های آبرسانی برای آبیاری تحت فشار کشاورزی، پمپ آب فشار قوی وکائل می باشد.این پمپ ها چند مرحله ای هستند و می توانند فشاری ایجاد کنند تا آب با فشار بیشتری پرتاب شود.پمپ آب ۴ اینچ طبقاتی از مدل هایی است که بیشترین کاربرد را در آبیاری بارانی و قطره ای دارد.

پمپ WKL 100 دارای ۸ مدل مختلف است که تا سری WKL 100/4 را می توان به صورت پمپ پشت تراکتوری با تراکتور فرگوسن یا رومانی راه اندازی کرد.البته چنانچه تراکتور شش سیلندر بوده میتوان پمپ WKL 100/5 را هم پشت تراکتوری کرد.اما پمپ فشار قوی WKL 100/4a که به معنای ۴ طبقه و ۴ اینچ است تراش پروانه خورده و با ۶۰ اسب نیرو راه اندازی می شود.این پمپ تا ۸۲ متر ارتفاع و ۱۲۰ مترمکعب بر ساعت آبدهی دارد.تامین بهترین پمپ پشت تراکتوری ۴ اینچ طبقاتی در غرب کشور توسط آسیاپمپ ایرانیان امکان پذیر شده است و مشتریان می توانند برای تهیه این پمپ ها با کارشناسان فروش شرکت تماس بگیرند.

۴ راهکار برای عیب یابی پمپ فشار قوی طبقاتی

پمپ ها دستگاه هایی هستند که بالاخره پس از مدتی کار کردن نیاز به سرویس و باز بینی دارند.چنانچه مشکلی برای پمپ پیش آید می توان از مواردی که در زیر گفته می شود استفاده کرد و عیب پمپ را تشخیص داد.

  1. کارکرد آرام و بدون ارتعاش پمپ در حال کار را بررسی کنید.به عادی بودن صدا توجه کنید.در صورت وجود صدای خطرناک و نا آشنا بلافاصله آن را متوقف کنید علت را پیدا کنید و اشکال را رفع نمایید.
  2. هر چند وقت یکبار تراز کوپلینگ را بررسی کنید.برای جلوگیری از خسارت بیشتر هر گونه نامیزانی بلافاصله اصلاح نمایید.تجهیزات اندازه گیری فشار، دما و آمپر را در فواصل زمانی مشخص کالیبره کنید.
  3. در صورت وجود پمپ های رزرو، هر از گاهی آنها را راه اندازی کنید تا از عملکرد درست آنها اطمینان حاصل کنید.در شرایطی که پمپ استفاده نمی شود پمپ را تخلیه نموده و به روش درست مراقبت کنید.
  4. اگر آبدهی و فشار پمپ کاهش پیدا کرد بدون آنکه تغییر ی در سیستم لوله کشی و مقاومت لوله ها ایجاد شده باشد این پدیده ممکن است ناشی از سایش قطعات داخل پمپ باشد که در این شرایط پمپ باید تعمیر شود.

فروش عمده بوش طبقات و بوش مکش و رانش پمپ طبقاتی WKL در کشور

پمپ های طبقاتی از ۳۴ قطعه مختلف تشکیل شده است که به ترتیب به آنها اشاره می کنیم.

  1. محفظه رانش
  2. محفظه مکش
  3. پروانه
  4. طبقه
  5. دیفیوزر طبقه
  6. دیفیوزر انتهایی
  7. پایه یاتاقان سمت موتور
  8. پایه یاتاقان سمت پمپ
  9. محور فولادی
  10. بلبرینگ
  11. رولبرینگ
  12. درپوش یاتاقان سمت موتور
  13. درپوش یاتاقان سمت پمپ
  14. عینکی
  15. خنک کن
  16. بوش محور
  17. بوش فاصله
  18. بوش طبقه
  19. نخ گرافیتی
  20. رینگ سایشی
  21. واشر تخت ۱۲
  22. واشر تخت ۲۷
  23. واشر درپوش یاتاقان سمت موتور
  24. واشر درپوش یاتاقان سمت پمپ
  25. خار تخت
  26. پیچ سر شش گوش
  27. پیچ دو سر
  28. مهره
  29. خار فنری
  30. مهره سر محور
  31. بست طبقات
  32. اورینگ
  33. رینگ آب پخش کن
  34. رینگ تنظیم یاتاقان

تمامی قطعات ذکر شده دارای یدکی بوده و خریداران می توانند این قطعات را از کارخانه یا نماندگی فروش پمپ آب تهیه کنند.اما پر فروش ترین قطعات پمپ وکائل بوش طبقات، بوش مکش و رانش هستند که در سه نوع بوش چدنی، بوش استیل بگیر و بوش استیل نگیر تولید می شود.پمپ ها در کارخانجات پمپ سازی به صورت پیش فرض به صورت چدنی هستند اما به صورت سفارشی می تواند از بوش استیل هم استفاده می شود.آسیاپمپ ایرانیان به صورت عمده انواع بوش های چدنی و استیل پمپ طبقاتی را با قیمت مناسب در کشور به فروش می رساند.

بهترین مارک پمپ طبقاتی کشاورزی WKL 80/6 بندرعباس و شیراز

پمپ های طبقاتی همانطور که گفته شد کاربردهای متعددی دارند و در بخش کشاورزی و صنعتی استفاده می شوند.از این پمپ ها در بوستر پمپ آبرسانی و بوستر پمپ آتشنشانی،پمپ تغذیه دیگ بخار و پمپاژ آب سرد و گرم و نیز در مصارف آبیاری بارانی استفاده می شود.آب بندی این پمپ از نخ نسوز بوده و با آب بند مکانیکی هم قابل اجرا می باشد.

پمپ طبقاتی ۳ اینچ یکی از پر کاربردترین پمپ های فشار قوی می باشد که در سری WKL 80 در بازار پمپ آب بندرعباس و شیراز به صورت آنلاین با بهترین مارک به فروش می رسد.پمپ WKL 80/6 که ورودی ۴ اینچ و خروجی ۳ اینچ دارد و در نقطه راندمان کاری ۸۶ متر ارتفاع و ۶۰ مترمکعب بر ساعت آبدهی دارد.پمپ WKL 80/6 با برند آسیاپمپ ایرانیان در بندرعباس و فارس با قیمت مناسب به فروش می رسد.

فروش پمپ تراکتوری WKL 80/8 برای آبیاری بارانی در لرستان و همدان

یکی از کاربردهای پمپ فشار قوی طبقاتی آبیاری بارانی می باشد.این پمپ ها متناسب با طول مسیر و اختلاف ارتفاع و نوع موتور انتخاب می شوند.پمپ آبیاری بارانی باید طوری انتخاب شود که حداقل بین ۴ تا ۶ بار فشار پشت نازل آبپاش ایجاد کند.این پمپ ها به وسیله گیربکس افزاینده به پشت تراکتور متصل می شوند.

پمپ WKL 80/8 با گیربکس ۱/۳ و شاسی تقویتی و سنگین یکی از پمپ های طبقاتی می باشد که در خرم آباد و همدان برای مصارف آبیاری بارانی استفاده می شود.خط لوله اصلی برای استفاده از این پمپ بهتر است که ۴ اینچ بوده و لوله مکش ۵ اینچ باشد.همچنین هنگام استفاده از پمپ باید با مهار کردن شاسی توسط گونی خاک و بلوک سیمانی از وارد شدن ارتعاش بیش از حد به پمپ و گیربکس جلوگیری کنید.فروش پمپ فشار قوی پشت تراکتوری WKL 80/8 به صورت آنلاین در خرم آباد و همدان امکان پذیر است.

امتیاز دهید post