مقالات

نمایندگی رسمی فروش پمپ آب طبقاتی WKL + گارانتی

پمپ آب فشار قوی طبقاتی از نوع پمپ های گریز از مرکز است که در بازار پمپ آب به پمپ وکائل معروف است.این پمپ ها برای مصارف کشاورزی و صنعتی به وفور مورد استفاده قرار می گیرند.طرز کار و نحوه راه اندازی این پمپ ها به قدری ساده است که میزان عرضه و تقاضا برای آنها در بازار افزایش یافته است.پمپ فشارقوی یا پمپ سوسماری دارای جندین پروانه و طبقه و دیفیوزر می باشد که در نهایت می تواند آب را با فشار زیادی پمپاژ کند.

انواع پمپ های فشارقوی WKL از طریق نمایندگی رسمی فروش پمپ آب کشاورزی و صنعتی در کشور به صورت عمده و جزیی با بهترین کیفیت و گارانتی اصالت کالا و همجنین خدمات پس از فروش امکان پذیر می باشد.برای اطلاع از قیمت پمپ فشارقوی طبقاتی و دریافت کاتالوگ با کارشناس فروش تماس بگیرید.

شرایط ایمنی هنگام نصب پمپ طبقاتی افقی چگونه است؟

تمامی اطلاعات موجود در این بخش به موقعیت های خطرناک مربوس می شود و شامل دستورالعمل های عمومی نصب، نگهداری و عملیاتی است که باید رعایت شود تا ایمنی حاصل شود.

  1. مجموعه پمپ را در بیشتر از مقادیر مشخص شده روی پلاک پمپ برای ظرفیت، سرعت، فشار و دما راه اندازی نکنید.
  2. مجموعه پمپ فقط باید در کاربری مخصوص به خود کار کند و در صورت کارکرد در شرایط دیگر باید شرایط مشخص شده در آن زمینه را در نظر بگیرید.
  3. مجموعه پمپ در ضرایط مونتاژ ناقص کار نکند.
  4. پمپ فقط با سیال تعریف شده در برگه اطلاعات کار کند.
  5. هرگز پمپ بدون سیال کار نکند.
  6. حداقل و حداکثر نرخ جریان ذکر شده در برگه اطلاعات را رعایت نمایید.(برای جلوگیری از گرمای بیش از حد، خرابی بیرینگ، صدمه دیدن آب بند مکانیکی، صدمات کاویتاسیون و ….)
  7. سرعت جریان را در طرف مکش پمپ کنترل نکنید.(برای جلوگیری از صدمات کاویتاسیون)
  8. عدم انطباق با این دستورالعمل های عملیاتی می تواند باعث ایجاد خطر برای افرادی که با الکتریسیته ، حرارت، اثرات مکانیکی و شیمیایی و انفجار سرکار دارند شود.
  9. قبل از راه اندازی پمپ و انجام هر گونه آزمایش مطمئن شوید که فوندانسیون پمپ به صورت ایمنی قرار گرفته است.

مرکز فروش پمپ فشارقوی WKL 80 در ایلام و کرمانشاه

پمپ های فشارقوی طبقاتی در طبف های مختلفی از سایز ۱ تا ۶ اینچ تولید می شود که برخی از این مدل ها پر فروش بوده و برای مصارف کشاورزی و صنعتی استفاده می شود.سایز ۳ اینچ پمپ طبقاتی افقی که WKL 80 است در ۱۰ نوع مختلف تولید می شود که آبدهی آنها یکسان بوده و فشار آبدهی آنها در ارتفاع مختلف متفاوت است.

پمپ های فشار قوی افقی از چندین پروانه و طبقه تشکیل شده که برای انتقال آب های تمیز و بدون ذرات جامد و ناخالصی استفاده می شود.چنانچه سیال خاصیت اسیدی یا خورندگی داشته باشد می توان قطعاتی که درگیر با آب هستند را عوض کرد.در این صورت قیمت پمپ طبقاتی نیز بالاتر می رود.مرکز فروش پمپ های فشارقوی WKL 80 در ایلام و کرمانشاه به صورت عمده و جزیی به صورت تکی،همراه با الکتروموتور و پمپ پشت تراکتوری از طریق شرکت آسیاپمپ ایرانیان امکان پذیر است.

برای آبیاری بارانی در کشاورزی چه پمپی مناسب است؟

پمپ های طبقاتی در پروژه های آبیاری بارانی بیشتر از پمپ های حلزونی فشارقوی مورد استفاده قرار می گیرند.دلیلش این است که نازل های آبپاش که در زمین قرار گرفته اند دبی آب بالایی داشته و برای پرتاب آب نیاز است که آب را پودر کنند.برای همین پمپ های طبقاتی افقی ۲ تا ۴ اینچ برای این کار استفاده می شود و فشار انتهایی باید بین ۵ تا ۶ بار باشد.

برای انتخاب پمپ آبیاری بارانی نیاز است تا یک سری اطلاعات از قبیل طول مسیر آبرسانی، اختلاف ارتفاع، اندازه لوله اصلی، توان و دور و نوع موتور و تعداد آبپاش را داشته باشیم.همچنین پمپی که انتخاب می شود باید بر اساس جدول انتخاب پمپ ها در نقطه راندمان کاری انتخاب شود.برای دریافت مشاوره جهت خرید پمپ آبیاری بارانی در کشور با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت با واحد فروش شرکت تماس بگیرید.

عرضه بهترین پمپ آب فشارقوی افقی WKL 100 مشهد و سمنان

در انتخاب پمپ آب مناسب برای آبیاری و آبرسانی به مزارع کشاورزی و در صنایع مختلف دقت عمل بالایی نیاز است.شرایط محیطی پمپاژ را باید در نظر گرفت.پمپ آب فشارقوی افقی که از نوع پمپ سانتریفیوژ است پمپ های مکش از ته می باشند که در اصطلاح مکش منفی نیز دارند.ارتفاع مکش یا NPSH این پمپ ها معمولا بین ۴ تا ۶ متر به صورت استاندارد می باشد.

برای اینکه بتوان تشخیص داد چه نوع پمپی مناسب شرایط پمپاژ می باشد باید پارامترهای مختلف بررسی شود.ضمن اینکه توان مکش منفی انواع پمپ های طبقاتی افقی با هم متفاوت است.لذا اگر در شرایط مطلوب از این پمپ ها استفاده نشود سریع تر از زمان مقرر دچار استهلاک می شود.

خریداران پمپ آب طبقاتی می توانند بهترین پمپ فشارقوی در مدل های مختلف از جمله پمپ طبقاتی WKL 100 که در ۸ سایز محتلف تولید می شود را به صورت آنلاین در مشهد و سمنان با قیمت ارزان خریداری کنند.

تامین انواع پمپ پشت تراکتوری فشارقوی وکائل لرستان و همدان

راه اندازی پمپ های آبرسانی افقی گریز از مرکز به چندین روش انجام می شود که ساده ترین آن راه اندازی پمپ آب با محور PTO پشت تراکتور می باشد.در این روش برای افزایش دور محور خرمن کوب تراکتور باید از گیربکس افزاینده با نسبت های مختلف که بسته به نوع پمپ و شرایط سیستم پمپاژ دارد استفاده کنیم.

وظیفه گیربکس افزاینده بالا بردن دور و تغییر دور از چپ به راست و هماهنگ کردن دور محور PTO با دور پمپ می باشد.انواع پمپ های طبقاتی را با توجه به محدوده توان تراکتور و گیربکس می توان به صورت پشت تراکتوری استفاده کرد.عمدتا از تراکتورهای ۴ و ۶ سیلندر رومانی و فرگوسن برای راه اندازی این پمپ ها استفاده می شود.

در پروژه های مختلف آبرسانی و آبیاری تحت فشار از این پمپ ها استفاده می شود.پمپ های فشار قوی وکائل معمولا برای آبیاری بارانی در لرستان و همدان مورد استفاده قرار می گیرد.سری WKL 65 ، WKL 80 و پمپ WKL 100 از جمله پمپ های طبقاتی هستند که به صورت شاسی شده و کوپله شده با گیربکس پشت تراکتور متصل می شود.تامین انواع پمپ طبقاتی پشت تراکتوری و انواع گیربکس های افزاینده با نسبت ۱/۳، ۱/۴ و ۱/۶ توسط شرکت آسیاپمپ ایرانیان در شهرهای خرم آباد، لرستان، همدان و اراک با قیمت مناسب و ضمانت معتبر صورت می پذیرد.

امتیاز دهید post