پمپ کشاورزی, مقالات

اطلاع از قیمت به روز پمپ طبقاتی افقی شرکتی

پمپ آب طبقاتی کشاورزی

به دلیل وجود برندهای متفاوت پمپ آب طبقاتی در بازار قیمت پمپ طبقاتی افقی و عمودی متفاوت بوده و بهترین مرجع برای اطلاع از قیمت روز پمپ های طبقاتی نمایندگی ها و شرکتهای تولیدی هستند.البته پمپ های متفرقه نیز در بازار وجود دارند که در کارگاههای کوچک مونتاژ می شوند و قیمت پایین تری دارند اما کیفیت قابل توجهی ندارند.

قیمت پمپ طبقاتی افقی

پمپ طبقاتی Wkl چیست؟ | فروش آنلاین بهترین برندها

قیمت پمپ طبقاتی افقی

پمپ های طبقاتی در دسته پمپ های گریز از مشهد هستند که در دو نوع افقی و عمودی در بازار وجود دارند و از جنس استیل یا شدند.جهت پمپاژ آب جهت پمپاژ آب تا ارتفاع ۳۵۰ متر لازم است یک پمپ سانتریفیوژ معمولی دارای یک پروانه با قطر بزرگ و دوره هفت هزار و پانصد باشد اما استفاده از چند پروانه به صورت سری در کنار هم علاوه بر کاهش قطر پروانه ها توانایی تامین فشار در این ارتفاع را با راندمان بهتر و نیرویی کمتر دارد.

فروش آنلاین بهترین برند های پمپ طبقاتی wkl در کشور و در بازار پمپ آب ایران با گارانتی ۱۸ ماهه و کیفیت مثال زدنی توسط مجموعه آسیا پمپ ایرانیان انجام می‌شود برای دریافت کاتالوگ و اطلاع از قیمت ها و ثبت سفارش همین حالا با ما تماس بگیرید

قیمت پمپ فشار قوی طبقاتی Wkl 100 به همراه قطعات

قیمت پمپ طبقاتی افقی

پمپ های فشار قوی wkl در ۸ مدل مختلف تولید می شوند و می توانند با تامین فشار سیال آن را تا ارتفاعات بالا جابجا کنند یکی از پرفروش ترین پمپ های فشار قوی طبقاتی در بازار پمپ wkl ۱۰۰ می باشد که در ۸ مدل مختلف طبقه بندی می شود.ورودی این پمپ ۵ اینچ و خروجی آن ۴ اینچ می باشد که در سیستمهای آبیاری بارانی، زهکشی و تاسیسات آب سرد و گرم از آن استفاده می شود.
همچنین تمامی قطعات پمپ wkl ۱۰۰ اعم از محفظه مکش ،محفظه رانش، بوش ها ،محور پروانه ها و دیفیوزرها در همین مرکز با کیفیت بسیار عالی به فروش می رسد. مجموعه ما برای سهولت در انتخاب و خرید مشتریان این امکان را فراهم کرده تا به صورت رایگان از مشاوره کارشناسان ما استفاده کرده و بهترین پمپ و قطعات یدکی پمپ آب را متناسب با شرایط عملیاتی خریداری کنند.

عرضه الکتروپمپ های طبقاتی در مجارستان با قیمت مناسب

قیمت پمپ طبقاتی افقی

پمپ های طبقاتی یا فشار قوی افقی برای راه اندازی نیاز به نیروی محرکه دارند. این مهر که می‌تواند موتورهای درون سوز یا موتورهای الکتریکی باشد بهترین نوع موتور برای راه اندازی پمپ های فشار قوی که به صورت دائم کار هستند الکتروموتورها می باشند که به صورت سه فاز هستند و با پمپ به صورت مستقیم کوبله می شوند.
کشور ایران با تولید مرغوب ترین پمپ های فشار قوی محصولات خود را در بازارهای جهانی عرضه کرده است. شرکت آسیا پمپ ایرانیان یکی از شرکت‌های تولیدی و بازرگانی می باشد که انواع الکتروپمپ طبقاتی را در کشور مجارستان با قیمت مناسب به فروش می رساند.جهت دریافت کاتالوگ و کسب اطلاعات بیشتر با واحد فروش تماس بگیرید.

تامین کننده پمپ های wkl 65 با کیفیت مرغوب در مشهد

قیمت پمپ طبقاتی افقی

نوع دیگری از پمپ های فشار قوی چه موسوم به پمپهای وکائل هستند پمپ wkl ۶۵ می باشد.این پمپ دارای ورودی ۳ اینچ و خروجی دو و نیم اینچ می باشد و بین ۱ تا ۱۱ طبقه تولید می شود.مزیت پمپ های طبقاتی نسبت به پمپ های سانتریفیوژ تامین فشار سیال با نیروی کمتر و راندمان بالاتر می باشد.
شرکت آسیا پمپ ایرانیان تامین کننده انواع پمپ های ws۶۵ در مشهد با کیفیت مرغوب می باشد،که خریداران آن می توانند به صورت آنلاین محصول خود را سفارش دهند.

امتیاز دهید post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *