پمپ کشاورزی

بزرگترین مرکز خرید اینترنتی پمپ آب ارزان در کشور

خرید پمپ آب ارزان

در میان انواع پمپ آب سانتریفیوژ،پمپ آب های حلزونی تک طبقه و طبقاتی از محبوبیت زیادی بین مشتریان برخوردار می باشد.خریداران این محصول همیشه به دنبال خرید پمپ آب ارزان با بهترین کیفیت بوده اند.دامنه کاربرد پمپ آب های گریز از مرکز وسیع بوده و بالغ بر %۶۰ درصد از نیاز انتقال و پمپاژ سیالات در بخش کشاورزی و صنعت را برآورده کرده است.این محصول در همه ی شهرهای ایران از طریق نمایندگی های معتبر و فروشگاههای فروش پمپ عرضه می شود.

اما در این مرکز شما می توانید در هر جای ایران که هستید و در هر زمانی با مراجعه به فروشگاه اینترنتی مجموعه آسیا پمپ از کلیه محصولات تولیدی این شرکت دیدن کنید و خرید خود را به صورت اینترنتی و غیر حضوری انجام دهید.مزیت این روش پرداخت قیمت واقعی محصول و دریافت پمپ آب اصل با ضمانت می باشد.

حرید پمپ آب ارزان خرید پمپ آب ارزان

انواع مختلف پمپ آب

به طور کلی پمپ ها بر اساس مکانیزم عملکردی که دارند به دو نوع پمپ های حرکتی یا دینامیک و پمپ های جابجایی مثبت می باشد.در بخش بعدی به تفکیک به انواع مختلف پمپ ها اشاره می کنیم.

  • پمپ جابجایی مثبت

شامل پمپ های رفت و برگشتی و پمپ گردشی می باشد که پمپ های رفت و برگشتی به دو مدل دیافراگمی و پیستونی طبقه بندی می شوند.اما پمپ های گردشی طیف وسیع تری دارد و به مدلهای

  • اسکرو
  • پره ای
  • دنده ای
  • شلنگی
  • لوب
  • حلزونی

تقسیم بندی می شوند.

اما پمپ های دینامیک یا سانتریفیوژ به سه مدل

  • جریان محوری
  • جریان شعاعی و
  • جریان مختلط دسته بندی می شوند.

نمایندگی فروش انواع پمپ آب حلزونی کشاورزی در کشور

خرید پمپ آب ارزان

در بین پمپ هایی که به نام آنها اشاره کردیم پمپ های سانتریفیوژ جریان شعاعی بیشترین استفاده را در صنعت و کشاورزی دارد.این پمپ ها با مکش سیال به چشمه ی پروانه و سپس چرخش آب توسط پروانه، آب یا سیال را با نیروی گریز از مرکز به سمت نازل خروجی هدایت می کند.از مزایای این پمپ ها نسبت به دیگر مدلها طراحی ساده و در دسترس بودن و قیمتهای مناسب آن می باشد.

برای خرید و فروش عمده و جزیی آن در کل کشور می توانید از طریق سایت شرکت پمپ سازی آسیا پمپ سفارش خود را به صورت کتبی یا تلفنی ثبت کرده و پمپ مورد نظر خود را در محل تحویل بگیرید.

خرید پمپ آب ارزان در بندرعباس به صورت عمده

خرید پمپ آب ارزان

در شهرهای جنوبی به دلیل نزدیک بودن به دریا فرصت های خوب شغلی در زمینه کشاورزی و دامپروری ایجاد شده است.یکی از مشاغل ایجاد شده با توجه به وسعت زمین های در دسترس در شهرهایی مثل بندرعباس، جاسک و سیریک سایتهای پرورش میگو می باشد.از این رو با توجه به انکه صاحبان آنها قصد دارند هزینه ها را مدیریت کنند نیاز دارند تا محصولات مورد نیاز خود مثل پمپ آب را مستقیما از کارخانه تولیدی خریداری کنند.

شرکت آسیا پمپ با تولید انواع پمپ حلزونی و پمپ خودمکش در سایزهای مختلف کاملا آمادگی این را دارد تا در هر تعدادی که مشتری بخواهد پمپ آب مد نظرش را با ارزانترین قیمت و بهترین کیفیت عرضه کند.

امتیاز دهید post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *