مقالات

بورس پمپ آب طبقاتی wkl زیر قیمت کارخانه

یکی از پرفروش ترین پمپ های بازار پمپ آب در ایران پمپ آب طبقاتی Wkl می باشد که خریداران آن عمدتا کشاورزان و فروشگاه های فروش پمپ آب در مزاکز استانها می باشند.این پمپ ها به دلیل انتقال تامین فشار در سیستم های پمپاژ باید به درستی انتخاب شده تا راندمان پمپ در طول کار حفظ شود تا قطعات یدکی پمپ آب عمر مفید داشته باشند.بورس فروش پمپ های طبقاتی وکائل در بازار به صورت آنلاین انواع پمپ های طبقاتی را زیر قیمت کارخانه با کیفیت تضمینی عرضه می کند.

با خرید مستقیم از خود تولید کننده ها می توان پمپ آب را با قیمت مناسب تر تهیه کرد برای این کار مشتریان می توانند به صورت حضوری یا اینترنتی به نمایندگی های فروش مراجعه کنند و خرید خود را بدون واسطه و قیمت پایین تر خریداری کنند.بورس پمپ آب طبقاتی wkl زیر قیمت کارخانه

فروش پمپ های طبقاتی افقی به قیمت عمده

فروش پمپ های طبقاتی افقی به قیمت عمده

پمپ های طبقاتی افقی یا همان پمپ گریز از مرکز فشار قوی که در کارخانجات ایرانی با دستگاه های پیشرفته CNC ماشینکاری و تولید می شوند در بازار داخلی و خارجی متقاضیان زیادی داشته که ظرفیت آبدهی آنها بین ۲ تا ۴۴۰ متر مکعی بر ساعت می باشد و ارتفاع آبدهی این پمپ ها تا ۳۰۰ متر است.این پمپ ها در نمایندگی های فروش استانها با برندهای معتبر و ضمانت اصالت کالا فروخته می شود.

اما خریداران عمده پمپ های طبقاتی به سراغ شرکت های سازنده پمپ رفته تا بتوانند با قیمت عمده خرید خود را انجام دهند.میزان بالای تقاضا برای خرید این پمپ ها باعث تولید انبوه کارخانه های پمپ سازی شده به طوریکه بیشترین حجم فروش بازار را در برگرفته است.این مجموعه به قیمت عمده انواع پمپ های طبقاتی افقی از ۱ تا ۶ اینچ را به قیمت عمده به فروش می رساند.

سریع ترین و به صرفه ترین راه خرید پمپ های طبقاتی افقی البته به قیمت عمده این که به صورت اینترنتی و آنلاین سفارش خود را ثبت کنید ولی حتما توجه داشته باشید که از سایت اصلی کارخانه و شرکت های تولیدی خرید خود را انجام دهید.

تامین پمپ های آبرسانی طبق دار ۳ اینچ و ۴ اینچ در ارومیه

تامین پمپ های آبرسانی طبق دار ۳ اینچ و ۴ اینچ در ارومیه

در بخش کشاورزی پمپ های طبقاتی که به پمپ های طبق دار هم معروفند به صورت پمپ پشت تراکتوری،الکتروپمپ طبقاتی و دیزل پمپ فشار قوی برای جابجایی آب و سیستم های تحت فشار بارانی و قطره ای استفاده می شوند.هواگیری درست این پمپ ها به صورت دقیق باعث می شود تا پمپ در نقطه کاری خودش کار کند و تا چند سال نیازی به تعمیر پمپ فشار قوی نباشد.

پمپ های wkl 80 و wkl 100 که پمپ ۳ اینچ و ۴ اینچ هستند از پمپ های پر فروش در بازار بوده و در شهر ارومیه به صورت خرده و عمده خرید و فروش می شود.این پمپ ها در بخش صنعتی نیز برای پمپاژ آب گرم و سرد تاسیسات و بوسترپمپ های آبرسانی استفاده می شود.برای اطلاع از قیمت روز می توانید با دفتر فروش کارخانه تماس بگیرید.

پمپ های آبرسانی طبق دار بیشتر برای تامین آب مورد نیاز کشاورزی و باغات مورد استفاده قرار می گیرد که نوع ۳ اینچ و ۴ اینچ آن کارایی بیشتر و بهتری در این زمینه دارند.

بازار پمپ آب گرجستان|مرکز فروش پمپ های فشار قوی wkl

بازار پمپ آب گرجستان|مرکز فروش پمپ های فشار قوی wkl

صادرات پمپ آب به دلیل تولید انبوه پمپ های طبقاتی توسط تولید کننده پمپ آب در کشور و هم چنین قیمت پایین این پمپ ها نسبت به پمپ های آلمانی و ترکیه ای و نیز در دسترس بودن قطعات جانبی آنها در سالهای گذشته رونق پیدا کرده است.پمپ های فشار قوی چدنی و پمپ های فشار قوی با پروانه برنزی و شافت استیل در مرکز فروش پمپ های فشار قوی wkl در کشور گرجستان به فروش می رسد.

به دلیل استقبال کشور گرجستان از پمپ های فشار قوی صادرات این محصول در حال رونق این است از این رو تولید کنند باید در صدد افزایش کارایی و کیفیت پمپ های تولیدی خود باشند.

با انواع پمپ آب در بازار اشنا شوید

با انواع پمپ آب در بازار اشنا شوید پمپ انرژی مکانیکی را از یک منبع خارجی مانند موتور گرفته و به سیال مایعی که در حال عبور از آن است منتقل می کند. در نتیجه انرژی سیال پس از خارج شدن از پمپ افزایش می یابد. از پمپ ها برای انتقال و یا جابجایی سیال از یک نقطه به نقطه دیگر در یک سیستم لوله کشی و یا هیدرولیک استفاده می شود پمپ ها دارای انواع مختلفی هستند که هر کدام کاربرد خاصی دارند.

۱- پمپ آب ساختمان و انواع پمپ آب به دو دسته جابجایی مثبت و و دینامیکی تقسیم می‌شوند، و معمولا پمپ آب خانگی از دسته پمپ های دینامیکی است:

پمپ آب خانگی سانترفیوژ (گریز از مرکز)

پمپ آب خانگی محیطی

پمپ آب خانگی بشقابی

پمپ آب خانگی جتی

پمپ محوری

پمپ شعاعی

پمپ خانگی دو پروانه ای

انواع پمپ خانگی ایتالیایی

پمپ پلانجری (Plunger)

پمپ آب پیستونی (Piston)

پمپ آب پنتاکس

۲- پمپ آب آکواریوم :انواع مختلفی از پمپ های آب در آکواریوم ها و به خصوص برای مخازن ریف استفاده می شود.

امروزه طیف وسیعی از پمپ های تخصصی را پیدا خواهید کرد، از پمپ های موج ساز کوچک که برای صخره های نانو طراحی شده اند تا پمپ های جریان عظیم برای مخازن بزرگ. اما یک پمپ بیشتر از اندازه است. همه پمپ های آب برای انجام یک کار طراحی نشده اند. مطمئناً، همه آنها آب را جابجا می کنند، اما پمپ های آکواریوم مدرن تخصصی تر شده اند … و همانطور که خواهیم دید این چیز خوبی برای همه آکواریوم ها است.

در گذشته آکواریوم ها انتخاب های محدودی در مورد پمپ ها داشتند. بسیاری از آنها پمپ های آب صنعتی کوچکی بودند که برای استفاده در آکواریوم اصلاح شده بودند. آنها پر سر و صدا بودند، انرژی زیادی مصرف می کردند و برای بسیاری از آکواریوم ها بزرگ بودند. همه چیز اکنون تغییر کرده است که سازندگان پمپ های آب را به طور خاص برای استفاده در آکواریوم طراحی می کنند. پمپ آب آکواریوم پایه

پمپ های آب پایه، پاورهد بر اساس همان موتور است که می توان آن را در یک فیلتر برق پشتی آویزان کرد. این موتور در داخل اپوکسی قرار گرفته تا ضد آب شود. هدهای برق را می توان به مخزن متصل کرد، وصل کرد و جریان آب ثابتی را در مخزن ایجاد می کند. برخی از مدل های پاور هد: پمپ آب پاور هد آکواتک مدل AQ2600 پاور هد سوبو WP-1990 پاور هد سوبو WP-2990 پاور هد سوبو WP-1050 پمپ آب سی استار مدل HX-1580 پمپ آب سی استار مدل HX-1380 پمپ‌های مشابهی را می‌توان در بسیاری از سیستم‌های فیلتر AIO و سیستم‌های خودکار بالابر یافت. کاربردهای دیگر شامل مخلوط کردن دسته جدیدی از آب شور برای تغییر آب، یا تغذیه یک چیلر، راکتور رسانه کربن/GFO/بیوپلت و موارد دیگر است – این یک پمپ همه منظوره است. پمپ های برگشتی

پمپ های برگشتی به گونه ای طراحی شده اند که حجم زیادی از آب را از طریق مخزن فیلتر و بازگشت به مخزن منتقل می کنند. دو نوع پمپ برگشتی وجود دارد: پمپ های تک سرعته و پمپ های قابل کنترل. خروجی پمپ های تک سرعته بر اساس ارتفاع بالابر بر حسب گالن در ساعت رتبه بندی می شود. سرعت جریان را فقط می توان با یک شیر در سمت خروجی کاهش داد. این پمپ های برگشتی ساده غیرقابل شناور هستند و مستقیماً به داخل چاهک لوله می شوند. پمپ های برگشتی DC از موتورهای جریان مستقیم استفاده می کنند که انرژی کارآمدتر، فشرده تر هستند و خروجی به صورت الکترونیکی با تغییر سرعت موتور کنترل می شود. پمپ های برگشتی DC زیادی برای انتخاب وجود دارد که دارای کنترل بی سیم، نرخ جریان قابل تنظیم و ادغام با کنترلرهای آکواریوم هوشمند هستند. یکی دیگر از مزایای پمپ های DC این است که زیر آب هستند. فقط آن را در داخل سامپ قرار دهید، بدون نیاز به حفاری! اما اگر می خواهید آنها را به صورت خارجی اجرا کنید، پمپ های DC بی صدا و بدون لرزش هستند! موج سازان

دسته آخر موج ساز یا پمپ گردش هستند. آکواریوم های ریف و ساکنان آن برای رشد به حرکت آب وابسته هستند. اکثر آکواریوم ها حداقل یک “نقطه مرده” دارند که به نظر می رسد آب به خوبی در آن جریان ندارد. برخی از موج سازها: موج ساز سوبو WP-50M موج ساز سوبو WP-100M موج ساز سوبو WP-200M موج ساز آکوا مدل WM-3000 ممکن است نزدیک یک مرجان یا پشت سنگ زنده باشد. بالا بردن پمپ برگشت راه حل نیست. شما به جریان آب هدفمند نیاز دارید. سری Hydor Koralia Evolution برای مخازن نانو صخره مناسب است زیرا کوچک است و می توان آن را در هر مکانی نصب کرد. فقط آن را در جایی که نیاز به حرکت آب دارید نشان دهید. گر می‌خواهید جریان با حجم بالا و الگوهای موج قابل برنامه‌ریزی داشته باشید، به دنبال انواع پمپ‌های آب موج‌ساز پیشرفته باشید. به صورت مغناطیسی روی شیشه نصب می‌شود و دارای حالت‌های جریان برنامه‌ریزی‌شده مانند تالاب، تورم جزر و مد و تغذیه است. حتما نگاهی به پمپ های چرخش بیندازید. این پمپ های جریان ویژه درون مخزن به گونه ای طراحی شده اند که تمام آب موجود در آکواریوم را در یک الگوی چرخشی جریان دهد، حتی در پشت سنگ زنده. پمپ های چرخشی در هر نقطه از آکواریوم نصب می شود و به صورت بی سیم با استفاده از برنامه روی دستگاه هوشمند شما یا با یک کنترل کننده.

۳- پمپ آب کشاورزی:بیش از ۵/۲ میلیارد نفر روستایی در سراسر جهان برای امرار معاش خود در بخش کشاورزی کار می کنند و ممکن است بدون تامین آب کافی در تمام فصول سال نتوانند هر چیزی را در مزارع خود کشت کنند. یک پمپ آب خوب نقش مهمی در تامین آب بخش کشاورزی دارد. در این بخش از پمپ آب برای انتقال آب از چاه های آب، مخازن آب، دریاچه ها، نهرها و رودخانه ها به سمت زمین های کشاورزی استفاده می شود. همچنین گاهی اوقات از آن برای پاشیدن و پخش کردن کود های مایع برای محصولات کشاورزی استفاده می شود.

بر اساس نحوه نصب از دیدگاه نصب نیز، دو نوع نصب پمپاژ آب وجود دارد: پمپ‌های سطحی و پمپ‌های زیر آب پمپ آب کشاورزی سطحی پمپ‌های سطحی: این نوع پمپ‌ها روی زمین بالاتر از سطح آب مانند دیواره سد نصب می‌شوند. پمپ آب را از منبع آب می‌گیرد و سپس آب را به نقطه ذخیره یا استفاده می‌رساند. پمپ آب کشاورزی زیر آب پمپ‌های زیر آب: این نوع پمپ در زیر سطح آب منبع نصب می‌شود، مانند سد یا سوراخ و آب را مستقیماً از منبع به نقطه ذخیره یا استفاده می‌رساند. در انواع پمپ آب کشاورزی هر دوی این شیوه‌های نصب را می توان مورد استفاده قرار داد.

۴- پمپ آب معدنی : پمپ دستی گالن آب وسیله ای است که به راحتی بر روی گالن های بزرگ آب قابل نصب بوده و بدون نیاز به بلند کردن گالن های سنگین به راحتی با فشار دادن پمپ آب را به مقدار مورد نیاز از ظرف خارج نمایید. برای استفاده از این پمپ کافیست لوله های استراخ را بهم متصل کرده و به پمپ وصل نمایید. سپس پمپ را روی دهانه گالن سوار نموده و با چند بار فشار دادن ضامن روی پمپ به آسانی آب به سمت لوله خروجی کشیده شده و بیرون ریخته می شود. بر روی لوله خروجی درپوشی تعبیه شده که از ورود آلودگی و گرد و غبار به داخل جلوگیری می کند.

بهترین پمپ آب ارائه شده در بازار

بهترین پمپ آب ارائه شده در بازار بهترین مارک پمپ آب در بازار ایران را تحت عنوان برند های گوناگون موجود در بازار ایران از نظر کیفیت، مصرف انرژی، تنوع مدل ها، نوع خدمات و گارانتی می توان انتخاب نمود در ادامه راهنمای خرید یک پمپ خوب را برای شما شرح می دهیم :

هد و ارتفاع ساختمان:

در حالت ایده آل ، پشت بلندترین جرثقیل ساختمان باید حدود یک بار یا ۱۴٫۵ psi فشار داشته باشد. از طرف دیگر ، برای ورود آب به لوله های ساختمانی ، بدون در نظر گرفتن اصطکاک لوله ها ، به ۱۴٫۵ PSI یا ۱ فشار در هر ۱۰ متر نیاز داریم. بنابراین ، حداقل هد مورد نیاز برای یک ویلای یک طبقه ایده آل بین ۱۵ تا ۲۰ متر است. ارتفاع مجموعه ۴ بلوک با پیلوت ۱۵ متر است.برای این ساختمان ۲۵ تا ۳۲ متر سر لازم است.

میزان دبی:

جریان پمپ نیز بستگی مستقیم به تعداد شیرآلات دارد. اگر یک شیر باز در واحد زمان برای هر واحد را در نظر بگیریم و جریان هر شیر ۱۰ لیتر در دقیقه را در نظر بگیریم ، برای مجموعه ۴ واحد و شیر آب پیلوت مینیمم حداقل جریان ۵۰ لیتر در دقیقه خواهد بود.

نمودار پمپ:

برای اطمینان از انتخاب درست پمپ ، می توانیم نمودار آن را بررسی کنیم. در نمودار پمپ ، بازخوردی بین جریان و ارتفاع یا سر وجود دارد. هرچه پمپ آب بیشتر باشد ، جریان کمتر است ، که در نهایت در حداکثر نقطه یا سر پمپ تقریباً به صفر می رسد. در مورد این مجتمع ، ۴ واحدی پمپ مناسب است که می تواند ۵۰٪ از کل جریان را به بالاترین نقطه ساختمان پمپ کند ، در حالی که تفاوت ارتفاع این نقطه با حداکثر فشار پمپ ۱۰ تا ۱۵ متر است.

سر و صدا:

در بیشتر موارد ، پمپ ها پر سر و صدا هستند و می توانند باعث ناراحتی شوند. بنابراین توصیه می شود مشخصات پمپ را بررسی کنید. برای کاهش صدا ، پمپ ها را می توان با روکش مخصوص طراحی کرد ، اما مراقب باشید که جریان هوا در اطراف پمپ و موتور آن مختل نشود. به طور کلی صدای پمپ های بشقابی کمتر از پمپ های جتی است.

مصرف انرژی:

هنگام انتخاب پمپ ، مهم است که میزان انرژی مصرفی پمپ را در نظر بگیرید. در برخی موارد ، انتخاب پمپ های بسیار قوی می تواند هزینه برق و مصرف انرژی را به میزان قابل توجهی افزایش داده و هزینه های بالایی را تحمیل کند. به همین دلیل مهم است که پمپی را انتخاب کنید که نیازهای شما را به خوبی برآورده کند و همچنین مصرف برق معقول و قابل قبولی را برای ساکنان تأمین کند.

کیفیت پمپ:

پمپ های متفاوتی در بازار با درجات مختلف کیفیت از جمله مدلهای بسیار ارزان تا بسیار گران وجود دارد. بهتر است بدون توجه به قیمت ، پمپ را انتخاب کنید که عمدتا از اجزای با کیفیت مناسب ساخته شده است و نیازهای شما را صد در صد برآورده می کند.

معتبرترین عرضه کنندگان پمپ آب در بازار

معتبرترین عرضه کنندگان پمپ آب در بازار به عنوان یک نمونه از بهترین پمپ آب خانگی موجود در بازار ایران میتوان برند پنتاکس را معرفی نمود . در رابطه با شرکت سازنده ی پنتاکس باید گفت در کشور ایتالیا می باشد اما تجهیزات آبرسانی این شرکت تحت عنوان پمپ آب خانگی در کشور چین زیرنظر متخصصین با همان کیفیت تولید و عرضه می گردد و نیز در لیست بهترین مارک های پمپ آب خانگی باعنوان برند پنتاکس قرار می گیرند . لازم به ذکر است شرکت پنتاکس که در سال ۱۳۶۹ شمسی (۱۹۹۰ میلادی) با مدیریت جیانلویجی پدرولو تأسیس شد در نهایت توانست به یکی از معروف ترین تولید کننده ها تبدیل گردد. اگر بخواهیم به انواع مدل هایی از این پمپ ها اشاره کنیم باید میتوان CM ، CH ، PM ، CS ، CB را نام برد که این دستگاه ها با استفاده از تکنولوژی پیشرفته از نظر کیفیت بالا و عملکرد فروش گسترده ای را هم دارند البته تولیدات این شرکت شامل انواع قبیل بشقابی، محیطی، تک پروانه، خودمکش، جتی، دو پروانه نیز می باشد. در کشور ما جهت انتخاب بهترین پمپ آب خانگی تحت عنوان برند پنتاکس میبایست به شرکت صنعتی دیزل ساز اشاره نمود که به عنوان نماینده رسمی این شرکت و عرضه کننده محصولات پنتاکس با گارانتی ۱۲ ماهه و خدمات پس از فروش میباشد .

بازار خرید پمپ آب کشاورزی با بهترین کیفیت

بازار خرید پمپ آب کشاورزی با بهترین کیفیت در بازار ایران بهترین پمپ آب کشاورزی را تحت عنوان برند های گوناگون موجود در بازار ایران از نظر کیفیت، مصرف انرژی، تنوع مدل ها، نوع خدمات و گارانتی مورد بررسی و اطلاعات آن را در اختیار افراد قرار داده است . ابتدا در بررسی این موضوع به معرفی و آشنایی با انواع برندهای برتر پمپ آب ، تاریخچه شرکت، معرفی انواع پمپ و گارانتی آن شرکت بپردازید که این برند ها بدلیل کیفیت بالای ساخت ، فروش بالایی را در بازار ایران از آن خود نموده است

امتیاز دهید post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *