خانه » پمپ اتا بزرگ (آبدهی بالا) » پمپ اتا بزرگ ETA 200

در حال نمایش 4 نتیجه

قیمت پمپ آب کشاورزی ۸ اینچ در بازار بسته به عوامل مختلف همچون نوع کاربری پمپ ، نوع ریخته گری و ماشینکاری، گارانتی و تامین قطعات آن دارد.پمپ های آب کشاورزی برای انتقال آب یا حتی فاضلاب بدان معنی که آشغال همراه آب وارد پمپ شود استفاده می شود که در این صورت باید در ساختار پروانه تغییراتی ایجاد شود که باز هم در قیمت آن تاثیر گذار است.برای تهیه پمپ آب ۸ اینچ حلزونی قیمت مناسب بدون واسطه با واحد فروش تماس بگیرید.

کاربرد پمپ آب کشاورزی حلزونی ۸ اینچ

پمپ های کشاورزی که در مناطق مختلف مورد استفاده قرار می گیرد برای تامین مقدار آب مورد نیاز کشاورزان با انواع موتورهای برقی یا دیزلی راه اندازی می شوند.این پمپ ها نسبت به سایز لوله و قدرت موتور ابعاد و اندازه های متفاوتی دارند.یکی از پر مصرف ترین پمپ ها پمپ آب حلزونی ۸ اینچ است که برای مصارف متعددی از جمله

  • انتقال آب رودخانه ها
  • انتقال آب و لجن
  • حوضچه های پرورش ماهی و میگو
  • انتقال آب مخازن و کانال ها
  • تخلیه آب معابر

نحوه راه اندازی پمپ گریز از مرکز ۸ اینچ کشاورزی

هر وسیله مکانیکی باید طبق کاتالوگ شرکت سازنده نصب و راه اندازی شود که پمپ های حلزونی نیز از این قاعده مستثنی نیستند.برای راه اندازی پمپ های آب کشاورزی حلزونی باید چندین نکته را در نظر بگیرید که در این بخش به این موارد اشاره می کنیم.

۱٫بازدید و کنترلهای قبل از استارت : قبل از استارت باید چک کنید که در یچه سوپاپ سالم بوده و دور بیرونی محفظه مکش آن توری مناسب داشته باشد.سوپاپ و قسمتی از لوله مکش کاملا عمود داخل آب قرار گیرد.باز بودن شیر فلکه لوله مکش کنترل شود و از جرخیدن شفت و کوپله پمپ توسط آچار یا دست مطمئن شوید.

۲٫هواگیری پمپ : ابتدا مهره های عینکی قسمت آب بندی به آرامی و به طور مساوی تا حدی که مانع چرخیدن محور پمپ نباشد سفت شود.سپس درپوش هواگیی پمپ باز شده و داخل پمپ و لوله مکش تا سوپاپ با آب پر شود تا هوای داخل پمپ و لوله مکش تخلیه شود.

۳٫راه اندازی الکتروپمپ : از سالم بودن محرک پمپ مانند موتور دیزلی یا الکتروموتور مطمئن شوید.شیر فلکه لوله رانش را به اندازه ۱/۴ دور باز نموده و سپس محرک پمپ را استارت کنید.فشار اولیه پمپ را توسط مانومتر کنترل نمایید تا از هواگیری کامل مسیر مکش و داخل پمپ اطمینان حاصل کنید.

۴٫شروع انتقال تا مقصد : در این مرحله شیر فلکه لوله رانش را تا حدی باز نمایید که عقربه مانومتر فشار سنج در محدوده راندمان تعیین شده توسط پلاک پمپ قرار بگیرد.سپس در صورت الکتروموتور بودن محرکه آمپر مترهای مصرف برق را کنترل نموده و در صورت زیاد بودن جریان مصرفی با چرخاندن شیرفلکه های ورودی و خروجی به سمت بسته شدن آمپر مترها را درحالت معرفی شده پلاک الکتروموتور تنظیم نمایید و در صورت دیزلی بودن موتور موارد ذکر شده را تا کم شدن دود دیزل به حالت طبیعی اعمال نمایید.

تفاوت پمپ گریز از مرکز حلزونی ۸ اینچ با پمپ آب حلزونی ۶ اینچ

پمپ های حلزونی در ابعاد و اندازه های مختلف ساخته می شوند و هد کدام می توانند مقدار مشخصی از هد و آبدهی را تامین کنند.اما برخی از مشتریان می پرسند تفاوت پمپ آب ۶ اینچ حلزونی و ۸ اینچ چیست که در این بخش توضیح می دهیم.

تفاوت ها شامل موارد زیر می شود.

  1. اندازه دهانه ورودی و خروجی باهم فرق می کند.
  2. مقدار آبدهی و فشار آب متفاوت است.
  3. میزان قدرت محرکه برای استارت در هر پمپی متفاوت است.
  4. اندازه قطر پروانه در مدلهای ۶ و ۸ اینچ با هم تفاوت دارد.
  5. نوع روانکاری بسته به سفارش مشتری می تواند از مکانیکال سیل یا نخ نسوز باشد.

جهت دریافت کاتالوگ انواع پمپ حلزونی ۶ و ۸ اینچ با ما تماس گرفته یا در واتساپ شرکت پیام دهید.

مزایای پمپ آب حلزونی هشت اینچ

از مزایای پمپ حلزونی می توان به پایین بودن قیمت ، کارایی بالا از طریق پمپاژ حجم بالایی از سیال ، قابلیت تعمیر اسان ، امکان کوپل شدن با هر دو نوع الکتروموتور ها و متناسب با اجزای پمپ گریز از مرکز (با دور موتور ۱۴۵۰ و ۲۹۰۰)، اشاره کرد؛ اما این پمپ ها نیز معایبی دارند از جمله عدم کارکرد ان به صورت خشک که این مورد در کاتالوگ آن نیز ذکر شده است .

عواملی که باید در خرید پمپ آب به آن توجه کنید : ۱. نوع مایع انتقال داده شده توسط پمپ نظیر آب آشامیدنی ، فاضلاب و… ۲‌. مشخصات فیزیکی مایع انتقالی توسط پمپ نظیر گرانوری ، دما ، ویسکوزیته ، میزان املاح و ذرات جامد درون سیال و… .

در برخی از اماکن خاص مانند چاه های عمیق و… از پمپ های اب خود مکش استفاده می شود عملکرد این پمپ ها به این گونه است که با فرستادن لوله هایی به عمق چاه عملیات پمپاژ اغاز می شود ، نوع امروزی آن توسط دانشمندی به نام هانس نیلسون در سال ۱۹۴۰ میلادی ساخته شده است، همچنین امروزه این پمپ ها در غالب برند های متفاوتی تولید می شوند.

تفاوت پمپ آب حلزونی با پشت تراکتوری

برای انتقال سیالات و مایعات از اختلاف فشار استفاده می شود که با استفاده از انواع پمپ ها و تلمبه ها این کار صورت می گیرد؛ همچنین پمپ ها نیز از انواع مختلفی بر خوردار هستنند از جمله ۱. گریز از مرکز ، دیاگرامی ، رفت و برگشتی ، پیستونی ، پالانجری ، دوار و… که از نظرکاربرو و ساختار با هم متفاوت هستند .

پمپ های گریز از مرکز که خود انواع متفاوتی دارند از دو بخش اصلی پروانه و جداره تشکیل شده اند و این پمپ ها با استفاده از نیروی گریز از مرکز کار می کنند . پمپ آب پشت تراکتوری و حلزونی هر دو از انواع این پمپ ها هستند که با نیروی گریز از مرکز کار می کنند .

پمپ کشاورزی تراکتور یا پمپ پشت تراکتوری به دلیل داشتن ساختار متفاوت عملکرد متفاتی نیز با پمپ حلزونی دارد، همچنین این پمپ ها نیز چندین نوع دارند که از نظر ارتفاع آبدهی ، مقدار حجم ابدهی و… با هم متفاوت هستند و این عوامل در تعیین قیمت و نرخ ان نیز در بازار تاثیر گذارند همچنین قیمت این پمپ ها به سایز ، نوع شاسی و گیربکس و… هم بستگی دارد.

پمپ پشت تراکتوری به دلیل عدم نیاز به برق در هنگام راه اندازی به نسبت هزینه کمتری دارد و مستقیم به موتور تراکتور کوپله می شود . از کاربرد های این پمپ می توان برای آبرسانی به زمین های کشاورزی و بسیاری موارد دیگر اشاره کرد .همچنین از آنها به دلیل ساختار و عملکردی که دارند در بلندی ها و جاهای مرتفع که دسترسی به برق ندارند نیز می توان استفاده کرد.

عوامل موثر بر قدرت پمپ حلزونی

همانطور که میدانید پمپ حلزونی یکی از انواع پمپ های گریز از مرکز است . عملکرد این پمپ ها بدین گونه است که مایع مورد نظر در اثر کاهش فشار ناحیه ی مرکز پمپ و پای پرده های پروانه به این ناحیه وارد می شود سپس با چرخیدن پروانه مایع اطراف ان نیز به دوران در می این و انرژی جنبشی آن افزایش می یابد و با استفاده این نیروی گریز از مرکز و این انرژی به جریان در می اید .

برای افزایش فشار مایع مورد نظر می توان از پمپ سانتریفیوژ استفاده کرد این پمپ ها ممکن است چند طبقه نیز باشند.

پمپ حلزونی نیز مانند پمپ های دیگر مزایا و معایبی دارد که از مزایای آن می توان به : ۱. تولید اسان ۲. قیمت ارزان ۳. فشار یکنواخت ۴ .تنوع زیاد و بسیاری از موارد دیگر اشاره کرد که در مورد پمپ های گریز از مرکز صدق می کند و اما معایب این پمپ ها ۱ . افت سریع راندمان در دبی های بالا ۲. نیاز به اب بندی دارند ۳. عدم پمپ سریع مایعات با گرانوری بالا، اشاره کرد.

خرید مستقیم پمپ حلزونی فشارقوی

شما می توانید برای خرید پمپ حلزونی به فروشگاه های مربوطه و درگاه های اینترنتی و نمایندگی ها مراجعه کنید ‌و از قیمت و دیگر اطلاعات مورد نیاز برای خریداری آگاه شوید . برای اگاهی بهتر از مشخصات محصول حتما دفتر چه راهنما و کاتالوگ همراه محصول را مطالعه کنید تا انتخاب بهتر و آسان تری داشته باشید .

قیمت این محصولات بسته به نوع ، سایز ، جنس و بساری از موارد دیگر بستگی دارد؛ همچنین قیمت پمپ آب به نو بودن و یا دسته دوم بودن ان نیز وابسته است ، بدیهی است که پمپ آب های دسته دوم قیمت کمتری نسبت به پمپ های دسته اول دارند .

پر فروش ترین نوع از انواع پمپ حلزونی پمپ حلزونی ۲۳_۲۰۰ و ۳۳_۲۰۰ است؛ البته لازم به ذکر است که مشتریان با مراجعه به نمایندگی ها می توانند این محصولات را با قیمت بسیار به صرفه تری نسبت به قیمت های کذب بازار تهیه کنند . قیمت به صرفه این پمپ ها دلایل بسیاری دارد که در ادامه به برخی از آنها اشاره می شود .

از جمله این دلایل می توان به : سهولت در تولید ، در دسترس بودن مواد اولیه برای تولید ، ارزان بودن نیروی انسانی در ایران و… اشاره کرد که به همین خاطر بورس بهتری نسبت به دیگر پمپ ها در بازار می گیرد. از این پمپ ها و پمپ فشار قوی ایتالیایی می توان در مزارع و و زمین های کشاورزی ، انتقال اب شهری ، انتقال فاضلاب ، پرورش شیلات و… به مار برد .

این محصول در کشور های مختلفی از جمله ایران ساخته می شود ، پمپ های ساخت ایران از کیفیتی هم ارز و معادل پمپ های خارجی بر خوردار هستند و در بازار های بین المللی در رقابت با سایر کشور ها موفق بوده اند و در تلاش هستند تا با بالا بردن و ارتقاع سطح کیفیت محصولات رضایت کامل مشتری را کسب کنند .

فروش عمده پمپ آب حلزونی ۸ اینچ در افغانستان بدون واسطه

پمپ های تولید شده در کارخانجات پمپ سازی در ایران هم در بازارهای داخلی از طریق نمایندگی های فروش پمپ آب و هم در بازارهای خارجی به خصوص در کشورهای همسایه شرق ایران مانند افغانستان به فروش می رسد.پر فروش ترین پمپ های آبکشی در افغانستان پمپ آب حلزونی ۸ اینچ می باشد که به صورت پمپ آب پشت تراکتوری یا با موتور دیزلی کوپله می شود.

این پمپ ها آب را از رودخانه مکش کرده و به زمین های زراعی منتقل می کند.راندمان مصرف این پمپ ها در صورتیکه به درستی نصب شده و شاسی پمپ تراز باشد و هواگیری به درستی انجام شود بسیار بهینه خواهد بود و طول عمر پمپ ها طولانی تر می شود.فروش عمده انواع پمپ ۸ اینچ حلزونی بدون واسطه در فغانستان توسط شرکت آسیاپمپ ایرانیان با قیمت مناسب انجام می شود.

خرید آنلاین بهترین پمپ آب پشت تراکتوری ۸ اینچ در جنوب کشور

نوع دیگری از پمپ های کشاورزی که در سالیان گذشته استفاده می شود پمپ های کشاورزی پشت تراکتوری می باشد که به دلیل جابجایی آسان و راه اندازی راحتی که دارند بیشتر مورد توجه کشاورزان بوده است.این پمپ ها در دو نوع گیربکسی و تسمه ای ساخته می شود.

در میزان آبدهی و فشار هیچکدام از این دو مدل فرقی با هم نمی کند و تنها تفاوت آنها در استحکام و دوامشان می باشد.پمپ های گیربکس دار دوام و راندمان بالاتری دارند.اما قیمت آنها نیز فرق می کند و پمپ تسمه ای پشت تراکتوری ارزانتر می باشد.مرکز فروش آنلاین انواع پمپ تراکتوری تسمه ای و گیربکسی ۸ اینچ در جنوب کشور از طریق شرکت آسیاپمپ ایرانیان امکان پدیر می باشد.

قیمت پمپ آب ۸ اینچ کشاورزی در تهران