پمپ کشاورزی, مقالات

خرید انواع پمپ پشت تراکتوری

پمپ پشت تراکتوری از پمپ های فشار قوی است که در کشاورزی و بسیاری از موارد دیگر مورد استفاده قرار می گیرد و در بیشتر شهرهای کشور مراکز تولیدی و خرید این نوع پمپ وجود دارد که شبانه روز مشغول توزیع و فروش و تولید پمپ پشت تراکتوری هستند.

مراکز تولیدی همیشه سعی دارند با تولید با کیفیت این محصول آن را به صورت عمده و قیمت مناسب و ارزانی در اختیار خریداران خود قرار دهند و بتواند نظر آن ها را به خود جلب کنند و در نتیجه مردم نیز اقدام به خرید پمپ پشت تراکتوری می کنند.

خرید انواع پمپ پشت تراکتوری

مشخصات کامل پمپ پشت تراکتوری

مشخصات کامل پمپ پشت تراکتوری کارکرد و نحوه ی استفاده این پمپ همانند بیشتر پمپ های دیگر است و روند عملکرد آن به این صورت است که محفظه ای که مکش در آن وجود دارد و توسط لوله درون برکه قرار گرفته و با چرخش شفت که به عقب تراکتور وصل می شود پمپ شروع به کار می کند.

نیروی داخل آن که به آن نیروی گریز از مرکز نامیده می شود ایجاد و شروع به کار می کند، در نتیجه سیال به درون پمپ کشیده خواهد شد و پره ی پروانه ها به حرکت می افتد و آب با فشار بالایی با سرعت خارج می شود و سپس از لوله پمپ خارج می شود. از آب پمپاژ شده می توان برای آبیاری در زمین های کشاورزی و پر کردن مخزن ها در تمام فصل هی سال استفاده کرد، همچنین می توان به روش مستقیم بعد از خارج شدن آب از پمپ به سمت درختان و مزارع با اسپری به صورت آبیاری بارانی مانند، پمپاژ کرد.

این پمپ به جای اینکه به یک موتور وصل شود از طریق شفتی که این محصول دارد به پشت تراکتور وصل خواهد شد و می توان با روشن کردن تراکتور آب را برای آبیاری استفاده کرد. از مشخصات پشت تراکتوری می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. محفظه مکش
  2. پروانه
  3. بدنه پمپ
  4. چرخ دنده متحرک
  5. چرخ متحرک
  6. محافظ کارتر
  7. پوسته
  8. سوپاپ

تولید انواع پمپ پشت تراکتوری

تولید انواع پمپ پشت تراکتوری این سایت پمپ پشت تراکتوری را با قیمت مناسب و با کیفیت های خوب به فروش می رساند و خریداران می توانند جهت خرید این محصول به این سایت مراجعه و محصول خود را سفارش دهند و کمک فراوانی به شما خریداران محترم می کند که بتوانید با حذف واسطه ها به صورت کاملا مستقیم خرید خود را از آن داشته باشید و به هیچ عنوان نگرانی از بابت هزینه های زیاد برای تهیه محصول خود در دل نداشته باشید و بتوانید به آسانی محصول خود را تهیه کرد.

این محصول بیشتر به صورت عمده معامله خواهد شد و بخاطر عمده بودن آن است که با قیمت مناسب و ارزان توزیع و عرضه می شود و با این کار مردم جذب محصول خواهند شد و بازار نیز بالاتر خواهد رفت و بدون شک فروش بالایی نیز خواهند داشت. امروزه به دلیل استفاده زیاد و کاربردهای فراوانی که دارد اقدام به خرید از مراکز تولیدی و عرضه کننده می کنند.

امتیاز دهید post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *