در حال نمایش 5 نتیجه

نرخ قیمت پمپ حلزونی سه اینچ با تنوع بالا + کاتالوگ

قیمت پمپ حلزونی سه اینچ که با تنوع بالا در کشور با برندهای مختلف تولید می شود بین ۴ تا ۱۵ میلیون می باشد.اما اینکه مشتری بخواهد صرفا ارزانترین پمپ را خریداری کند تا جوابگوی نیاز سیستم پمپاژ باشد کار درستی به نظر نمی رسد.پمپ های حلزونی بر اساس مشخصات و شرایط سیستم پمپاژ انتخاب می شوند.انواع پمپ حلزونی ۳ اینچ با برند آسیاپمپ ایرانیان تولید شده در تبریز با قیمت های مناسب به صورت عمده و جزیی به فروش می رسد.

قیمت پمپ حلزونی ۴ اینچ + انواع آن در بازار

نوع دیگر پمپ های حلزونی پمپ آب ۴ اینچ می باشد.گفتنی است که پمپ های حلزونی با نیروی گریز از مرکز کار می کند و تک پروانه هستند.برخی از پمپ های ۴ اینچ در مدل چپگرد نیز تولید می شوند.تفاوت پمپ آب ۴ اینچ چپگرد و راستگرد در نوع پروانه آنها می باشد.آبدهی و ارتفاعی که هر دو پمپ تامین می کنند یکسان است.

اما در بازار پمپ آب انواع پمپ های ۴ اینچ عرضه می شود.پمپ حلزونی ۴ اینچ معمولی و فشارقوی مدل هایی است که در بازار به فروش می رسد.انواع پمپ آب حلزونی ۴ اینچ عبارتند از

  1. ETA 100-160
  2. ETA 100-200
  3. ETA 100-200L
  4. ETA 100-250
  5. ETA 100-250L
  6. ETA 100-315
  7. ETA 100-400
  8. پمپ حلزونی ۴*۴ مارگویی
  9. پمپ ۴ اینچ خودمکش
  10. پمپ ۴ اینچ خمیرمقوا

پمپ های ذکر شده در بالا هر کدام در شرایط مختص به خودشان استفاده می شوند که باید قبل از خرید حتما با کارشناسان فروش شرکت تماس بگیرید.جنس پیش فرض تمام پمپ های ۴ اینچ آبکشی کشاورزی و صنعتی از چدن خاکستری بوده و آب بندی آنها پکینگ می باشد.بجز پمپ ۴ اینچ خودمکش که آب بندی آن سیل مکانیکی است.بنا به درخواست مشتری می توان پمپ ۴ اینچ استیل ۳۱۶ را برای انتقال سیالات اسیدی و خورنده تولید و عرضه کرد.

قیمت پمپ حلزونی ۸ اینچ ارزان و با کیفیت خوزستان و بوشهر

در مناطقی که فاصله آب با زمین کشاورزی کم است و کشت و کار روی محصولاتی مانند گندم و برنج می باشد معمولا برای آبیاری از پمپ های حلزونی که آبدهی زیادی دارند استفاده می کنند.در خوزتسان و بوشهر نیز روال کار به همین صورت است که معمولا از پمپ ۸ اینچ حلزونی که در دو مدل راستگرد و چپگرد تولید می شوند استفاده شده و برای راه اندازی، می توان از تراکتور یا موتور دیزل یا الکتروموتور سه فاز از ۲۲ کیلووات تا ۴۵ کیلووات ۱۵۰۰ دور استفاده کرد.

پمپ های حلزونی ۸ اینچ ساخت اصفهان و تبریز می باشد که دارای کیفیت بالا و گارانتی هستند.قیمت این پمپ ها از ۱۱ تا ۱۵ میلیون متغییر می باشد.طراحی پروانه این پمپ ها به گونه ای است که تا ۱۰ اینچ آب را در مسافت ۵۰۰ متر جابجا می کند.برای خرید آنلاین پمپ ۸ اینچ حلزونی با کیفیت بالا و قیمت مناسب و خدمات پس از فروش با شرکت آسیاپمپ ایرانیان تماس بگیرید.

تولید پمپ ETA  + مزایا و معایب پمپ حلزونی

پمپ آبرسانی کشاورزی و صنعتی در کشور با استاندارد روز دنیا و طبق پمپ های KSB آلمان توسط شرکت های معتبر پمپ سازی در کشور تولید می شود.قطعات پمپ اتا ابتدا در ریخته گری ریخته شده و سپس در کارخانه با دستگاه های تراش و فرز و بورینگ CNC ماشینکاری می شود.

پمپ های ETA در سایز ۱ تا ۱۲ اینچ تولید می شوند که سایز ۶ تا ۱۲ اینچ به پمپ اتا بزرگ شناخته می شود که حجم آبدهی بالاتری نسبت به پمپ اتا کوچک دارند.کاربرد پمپ های حلزونی در کشاورزی و صنعت به حدی است که شرکت های مختلف تولیدات خود را در بازارهای داخلی عرضه کرده و در رقابت باهم به دنبال مشتریان بیشتر هستند.

اما این پمپ ها مزایا و معایبی هم دارند که در ادامه به شرح آن می پردازیم.

مزایای پمپ گریز از مرکز حلزونی

  1. ساخت و تولید این پمپ ها ساده هستند.
  2. قیمت تمام شده آن ارزان است.
  3. فشار یکنواختی تولید می کند.
  4. از نظر جنس پروانه و محفظه دارای تنوع بالایی هستند.
  5. از نظر تعمیرات و نگهداری هزینه کمی دارند.
  6. با تراش پروانه می توان نیروی مصرفی را کاهش داد و عملکرد پمپ را تغییر داد.
  7. به دلیل کار کردن در دورهای بالا می توانند به صورت مستقیم به الکتروموتور کوپله شوند.
  8. انتقال حجمی سیال در آنها یکنواخت می باشد.

معایب پمپ گریز از مرکز حلزونی

  1. در دبی بالا راندمان آنها افت پیدا میکند.
  2. نیاز به آب بندی دارند.
  3. بازده بالا در محدوده کمی از شرایط عملکرد پمپ امکان پذیر است.
  4. نمی توانند سیالات غلیظ با ویسکوزیته بالا را پمپاژ کنند.

پمپ حلزونی ۶ اینچ فشارقوی پشت تراکتوری ایلام و کرمانشاه

پمپ های حلزونی طبف گسترده ای از نشر هد و دبی و اندازه داشته که راه حل پمپاژ آسان و سریع را برای کشاورزان حل کرده است.این پمپ ها را می توان برای مصارف مختلف آبیاری بارانی، قطره ای و غرقابی استفاده کرد.یکی از پمپ های پر مصرف در آبیاری کشاورزی پمپ حلزونی ۶ اینچ می باشد.

باید در نظر داشته باشید که اولین معیار برای انتخاب پمپ آب نوع آبیاری است که قرار است انجام شود.برای انتخاب نقطه عملکرد پمپ مانند دبی و هد خروجی و توان موتور و تلفات مسیر را دانست.اما پمپ حلزونی ۶ اینچ فشارقوی را برای مصارف آبیاری قطره ای و غرقابی استفاده کرد.این پمپ را می توان با شاسی تسمه ای و شاسی گیربکسی عرضه کرد.برای اطلاع از قیمت ها و دریافت مشاوره با ما تماس بگیرید.

قیمت انواع پمپ آب کشاورزی ۴ اینچ طبقاتی آبیاری بارانی در کشور

پمپ آبیاری بارانی معمولا از پمپ های طبقاتی افقی می باشد که باید بر اساس پارامترهای مختلفی که از سمت مشتری در رابطه با سیستم پمپاژ بیان می شود انتخاب شود.پمپ های طبقاتی رایج در بازار برای آبیاری بارانی پمپ آب ۴ اینچ هستند که هم می توان با الکتروموتور و هم با تراکتور و یا موتور دیزل راه اندازی کرد.

روانکاری بلبرینگ این پمپ ها با گریس بوده و آب بندی آنها برای مصارف کشاورزی با نخ نسوز می باشد.پمپ های طبقاتی وکائل ۴ اینچ در ۸ مدل از WKL 100/1 تا WKL 100/8 تولید می شود.تا مدل WKL 100/4 را می توان به صورت پشت تراکتوری عرضه کرد.مدل های بعدی را باید با دینام سه فاز یا موتور دیزل راه اندازی کرد.

البته پمپ های سری WKL 80 را نیز می توان برای تامین ۴ اینچ آب تحت شرایط خاصی انتخاب کرد.انتخاب پمپ آب مناسب اهمیت زیادی دارد و انتخاب درست می تواند هزینه های اولیه را کاهش داده و جلوی خسارات ناشی از کارکرد نادرست پمپ را کم کند.قیمت انواع پمپ آب کشاورزی ۴ اینچ برای آبیاری بارانی را به همراه کاتالوگ می توانید از واحد فروش شرکت استعلام بگیرید.

بورس خرید پمپ آب ۳ اینچ حلزونی با قیمت عمده

آخرید قیمت پمپ اب ۳ اینچ حلزونی جهت خرید و فروش در بازار توسط تولید کننده های مرجع مشخص می شود.نمایندگی های فروش انواع پمپ آب ایرانی را بر اساس نرخ اعلام شده توسط کارخانه ها به فروش می رسانند.پمپ های حلزونی ۳ اینچ در انواع مختلف و اندازه های متفاوت با قیمت عمده را می توانید از همین مجموعه تهیه کنید.

فروش آنلاین پمپ حلزونی EN 80-250

یکی از پمپ های ۳ اینچ حلزونی که برای مصارف صنعتی و در بخش کشاورزی برای انتقال آب و آبیاری قطره ای مورد استفاده قرار می گیرد پمپ ۲۵۰-۸۰ می باشد.این پمپ ۲۲ متر ارتفاع میزند و با الکتروموتورهای ۱۰ و ۱۵ اسب بخار ۱۵۰۰ دور کوپله می شوند.همچنین این پمپ با الکتروموتورهای ۶۰،۷۵ و ۱۰۰ اسب ۲۹۰۰ دور قابلیت کوپله می باشد.

از طریق وب سایت شرکت آسیا پمپ ایرانیان می توانید با کارشناسان فروش ارتباط بگیرید و به صورت اینترنتی و غیر حضوری پمپ گریز از مرکز EN 80-250 را به صورت عمده و جزیی با مارک های معتبر خریداری کنید.

عرضه بهترین پمپ آب ۳ اینچ مارگویی راستگرد و چپگرد

در بین پمپ های گریز از مرکز حلزونی پمپی مدلی از پمپ ها وجود دارد که به آن پمپ مارگویی گفته می شود.این پمپ ها با نیروی ۵ تا ۱۵ اسب کار می کند و برای انتقال آب در مسافتهای کوتاه از آن استفاده می شود.اندازه ورودی و خروجی پمپ های مارگویی با هم برابر است و با موتور دیزل مارگو،لیستر و تیلر هم کوپله می شود.پمپ های حلزونی طرح مارگو در دو مدل راستگرد و چپگرد در بازار موجود می باشند که پر مصرف ترین آنها پمپ آب سه اینچ می باشد.

این پمپ ها ۶ متر از زیر و ۶ متر هم از رو ارتفاع می زنند.در این مرکز فروشگاهی بهترین پمپ آب سه اینچ مارگویی در دو مدل راست دور و چپ دور با قیمت مناسب به صورت عمده و تکی عرضه می شود.برای کسب طلاعات بیشتر و ثبت سفارش با ما تماس بگیرید.

قطب فروش پمپ های ۳ اینچ فشار قوی wkl 80

یکی دیگر از پمپ های آب ۳ اینچ که در بازار پمپ آب ایران خرید و فروش می شود پمپ حلزونی wkl 80 می باشد.پمپ فشار قوی wkl 80 در ۱۰ اندازه مختلف تولید شده که از یک طبقه تا ۱۰ طبقه هستند.به عبارت دیگر این پمپ ها با یک پروانه تا ۱۰ پروانه که به صورت سری بسته شده اند تولید می شوند.الکتروموتورهای کوپله شده به پمپ طبقاتی Wkl 80 از ۷٫۵ اسب بخار تا ۶۰ اسب بخار با دور ۱۴۵۰ می باشد.

عمدتا نیز از همین الکتروموتور برای راه اندازی این پمپ استفاده می شود.با اضافه شدن تعداد طبقات به پمپ هد پمپ افزایش پیدا می کند اما دبی پمپ ثابت است.این پمپها در بخش صنعتی به عنوان پمپ دیگ تغذیه بخار،سیستم گردش آب گرم و سرد و آتشنشانی استفاده می شود.همچنین در بخش کشاورزی به عنوان پمپ آبیاری بارانی و همچنین پمپ پشت تراکتوری مورد استفاده قرار می گیرد.برای اطلاع از قیمت پمپ اب ۳ اینچ فشار قوی و خرید این محصول با ما تماس بگیرید.

فروش پمپ حلزونی ۳ اینچ ایرانی

پمپ حلزونی ۳ اینچ ایرانی را می توانید با بالاترین کیفیت از سایت ما خریداری نمایید. این نوع پمپ ها با بالاترین استانداردهای جهانی تولید و به بازار عرضه می شوند. انواع مختلفی دارند که نوع فشار قوی و افقی آن پرمصرف تر و پرفروش تر می باشد. پمپ های حلزونی را با نام پمپ های گریز از مرکز هم می شناسند. در فروش اینترنتی می توانید پمپ حلزونی ایرانی را به صورت مستقیم از خود تولید کننده خریداری کرده تا از کمیت و کیفیت آن اطمینان خاطر داشته باشید.

مهمترین کاربرد های انواع پمپ حلزونی

امروزه استفاده از پمپ های حلزونی در بخش صنعت و کشاورزی از اهمیت ویژه ای برخوردار است. در واقع پمپ های حلزونی دستگاه های مکانیکی هستند که با تبدیل نیروی الکتریکی به جنبشی امکان انتقال سیالات را به آسانی فراهم می کنند. مهمترین کاربرد این پمپ ها در انتقال آب برای مصارف کشاورزی، شهری و صنعتی می باشد. در بسیاری از آپارتمان های امروزی برای انتقال آب گرم از تاسیسات سرمایشی و گرمایشی از پمپ های حلزونی استفاده می شود.
این پمپ ها دارای زمان بندی اتوماتیک بوده که سبب هماهنگی زمان در چرخش روتورها می گردد. جنس بدنه این پمپ ها متفاوت بوده و بیشتر از آلیاژهایی چون فولاد که بادوام و ضد ضربه هستند، استفاده می شود. با پیشرفت تکنولوژی مدل های مختلف این پمپ ها با کارایی بیشتر تولید شده اند. به گونه ای که امروزه برای انتقال آب به مکان هایی که در ارتفاع زیاد قرار دارند، این پمپ ها استفاده می شود.
همچنین استخرهای شنا با وسعت زیاد که نیاز به پمپاژ آب به صورت لحظه ای دارند، از پمپ های حلزونی استفاده می کنند. در برخی صنایع که آب باید بین بخش های مختلف به صورت مداوم در جریان باشد هم این نوع پمپ ها کاربرد دارند.

مرکز خرید پمپ حلزونی ۳ اینچ ایرانی

پمپ حلزونی ۳ اینچ ایرانی را که با نام های پمپ سانتریفیوژ، گریز از مرکز یا پمپ اتا هم شناخته می شود، از ما با کمترین قیمت و بالاترین کیفیت می توانید خریداری نمایید. این نوع پمپ ها به علت کاربردی بودن بسیار پرفروش اند. فروش پمپ حلزونی به صورت شبانه روزی انجام می شود و خریداران محترم می توانند برای انتخاب مدل های مختلف آن با مشاوران سایت به صورت آنلاین گفتگو کنند. راهنمایی متخصصین می تواند شما را در یک خرید صحیح یاری دهد.

در فروش اینترنتی تمام مشخصات محصول به صورت کامل ذکر شده است. این مسئله به مشتریان امکان مطالعه و مقایسه را فراهم کرده و او می تواند با صرف یک زمان کوتاه و مطالعه محصول مورد نظرش آن را انتخاب و ثبت سفارش نماید.