پمپ کشاورزی, مقالات

فروش استثنایی پمپ فشارقوی طبقاتی wkl

پمپ فشار بالا کلاس WKL یک موتور چند مرحله ای جداگانه با پروانه های بلبرینگ است. پایه های نگهدارنده پمپ یکپارچه هستند. در حین ریخته گری ، محفظه های مکش و رانش نصب می شوند. علاوه بر یاتاقان ها ، از پیستون های متعادل کننده هیدرولیک در پمپ های MC برای خنثی سازی نیروهای محوری نیز استفاده می شود.پمپ های افقی پمپ های فشار بالا ، موتور جداگانه ، چند مرحله ای سانتریفوژ با پروانه بین بلبرینگ ها هستند. نگهدارنده های پمپ کف WKL یکپارچه هستند. در حین ریخته گری ، محفظه های مکش و رانش نصب می شوند. علاوه بر یاتاقان ها ، از پیستون های متعادل کننده هیدرولیک در پمپ های MC برای خنثی سازی نیروهای محوری استفاده می شود. از این رو مجموعه ما فروش استثنایی پمپ فشارقوی طبقاتی wkl در سراسر کشور انجام می دهد که می توانید برای خرید به سایت ما مراجعه کنید.

فروش استثنایی پمپ فشارقوی طبقاتی wkl

پمپ فشارقوی طبقاتی wkl برای پمپاژ آب گرم

پمپ فشارقوی طبقاتی wkl برای پمپاژ آب گرم پمپ های کلاس مانند سایر پمپ ها برای انتقال و گردش آب در ساختمان های بلند مرتبه تجاری و اداری استفاده می شوند و بهترین روش برای جبران کمبود انتقال آب به واحدهای سطح بالاتر هستند. پمپ کلاس Pumpiran مدل های مختلفی دارد که یکی از مشهورترین آنها پمپ فشار قوی پمپ WKL است که هر کدام دارای ویژگی های منحصر به فردی هستند و با توجه به ویژگی های آن و از همه مهمتر ساخت آن می توانند در صنایع مختلف مورد استفاده قرار گیرند.

پمپ کف پمپیران یک کاربرد مهم برای افزایش فشار آب در واحدهای ساختمانی با مساحت یا ارتفاع زیاد است. پمپ کلاس Pumpiran در دو نوع عمودی و افقی موجود است. تفاوت این دو در این است که نوع عمودی فضای کمتری را اشغال می کند و برای استفاده از نوع افقی باید فضای بیشتری در نظر گرفت. برای تأمین فشار زیاد در پمپاژ آب در صنایع به طور كلی و كاربردهای خوراك تحت فشار در سیستم های شهری و كشاورزی ، نیاز به انتخاب یك پمپ فشار قوی داریم كه فشار مطلوبی را در گیاه تأمین كند.

Pumppiran فشار قوی مناسبی است. برای ایجاد فشار زیاد در سیستم و تخلیه (سرعت جریان) در دامنه متوسط ​​تا زیاد. مدل WKL 100/3 ، پمپ فشار قوی افقی سه نوع (A) است. این نشانه چرخش پروانه است. پمپ از فولاد ST 60-2 ساخته شده است.

شرکت Pumppiran سری WKL را تولید می کند (بالا فشار). با واشر گرافیت و مطابق با درخواست مشتری مهر و موم مکانیکی (مهر و موم مکانیکی) ارائه می دهد ، اکنون پمپ آب بندی شده است گرافیت می تواند از -10 تا + 110 درجه سانتیگراد مقاومت کند و در برابر سیل مکانیکی (مهر و موم مکانیکی) تا 140 درجه سانتیگراد مقاومت کند ، پمپ های پمپیران بسیاری دارند قابل ذکر است که یکی از متداول ترین سیلاب های مکانیکی است.

شاسی پمپ آب WKL Pumpiran از چدن خاکستری ساخته شده است و با جوشکاری پروفیل های فولادی مانند گل میخ ، گوشه ها ، تیرها ، تیغه ها یا صفحات تعویض ساخته می شود. انتخاب بین دو روش به اندازه و درایو پمپ آب کلاس WKL بستگی دارد.

شاسی ساخته شده پمپ پمپاژ آب از قطعات چدنی و فولادی فوق العاده محکم و بدون لرزش است. بنابراین نیازی به نصب این شاسی ها روی پایه نیست. سه نقطه تکیه گاه برای چنین شاسی کافی است. در بعضی موارد ، مجموعه پمپ آب نصب شده روی شاسی و محرک مستقیماً در کنار رودخانه یا چاه قرار می گیرند.

قیمت خرید پمپ فشارقوی طبقاتی wkl اصل

قیمت خرید پمپ فشارقوی طبقاتی wkl اصل امروزه با توجه به نوساناتی که در بازار وجود دارد قیمت خرید پمپ فشارقوی طبقاتی wkl اصل هم با تغییر قیمت همراه بوده است اما در شرکت ما این محصول با قیمت خوبی به بازار توزیع می گردد که مشتریان گرامی می توانید جهت اطلاعات بیشتر درباره قیمت پمپ wkl به سایت رسمی ما مراجعه کنند.

امتیاز دهید post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *