پمپ کشاورزی, مقالات

فروش بدون واسطه مرغوبترین پمپ آب کشاورزی عمده

از بین انواع پمپ آب کدام یک فروش بیشتری دارد

در باب خرید پمپ های کشاورزی و انتقال آب پارامتر کیفی و کمی همیشه مورد توجه مشتریان و فروشندگان بوده است.بخصوص فروشندگانی که با فروش پمپ آب عمده سعی در گسترش بازار مشتریان خود و کسب سود بیشتر دارند.این پمپ ها در طیف وسیعی از شرایط و هد و دبی کاربرد داشته و کیفیت آن مبنی بر کیفیت ریخته گری و ماشینکاری قطعات می باشد.خریداران این محصول می توانند برای تهیه بدون واسطه بهترین پمپ آب کشاورزی به صورت عمده و در اندازه های مختلف با ما تماس بگیرند.

برای برقراری تماس با ما لازم نیست کار خیلی دشواری انجام دهید. شماره های تماس و واتساپ کارشناس فروش در سایت درج شده است. با لمس آن ها می توانید مستقیما به کارشناس ما ارتباط برقرار کنید.

فروش بدون واسطه مرغوبترین پمپ آب کشاورزی عمده

خرید و فروش پمپ دیزل پمپ کشاورزی

خرید و فروش پمپ دیزل پمپ کشاورزی

پمپ های آبکشی برای تامین نیروی انتقال آب نیاز به محرکه دارند.محرکه های دیزلی که تحت عنوان موتور بنز ده تن، بنز ۹۱۱ و بنز خاور در بازار جزو پر فروش ترین موتورهای دیزلی آبکشی هستند.هر کدام از موتورها را بسته به قدرت پمپ انتخاب کرده و با پمپ کوپله می کنند.به طور معمول قدرت موتور باید از قدرت پمپ بالاتر باشد تا در حین کار به موتور و اجزا داخلی آن فشار کمتری وارد شود.

جهت خرید و فروش و تهیه آنلاین و حضوری انواع پمپ دیزل با کیفیت عالی می توانید با ما کارشناسان ما در بخش فروش شرکت تماس بگیرید.

نکته ای که در این زمینه شاید وجود داشته باشد و توجه به آن ممکن است خالی از لطف نباشد این است که به نظر می رسد پمپ های دیزل کشاورزی همانند سایر ابزاری که بشر تولید می کند ممکن است از نظر کیفیت با هم تفاوت های چشمگیری داشته باشند. برای همین اگر از تخصص کافی در زمینه تشخیص پمپ های دیزلی باکیفیت برخوردار نیستید شاید بهتر باشد برای تهیه این محصولات به سراغ متخصصین دلسوز این محصول که در زمینه خرید و فروش آن تبحر دارند بروید.

بازار اینترنتی فروش عمده پمپ آب پشت تراکتوری با قیمت مناسب

پمپ های پشت تراکتوری از جمله پرفروش ترین پمپ ها در زمینه آبیاری و انتقال آب کشاورزی هستند.تین پمپ ها در اندازه های مختلف روی شاسی سوار شده و با اتصال به گیربکس به گاردون پشت تراکتور متصل می شود.مارک پمپ های عرضه شده در بازار در قیمت نهایی آنها اختلاف زیادی ایجاد نمیکند و مشتریان با توجه به تجربه قبلی و سلیقه شخصی اقدام به خرید می کنند.

با توجه به اینکه قیمت پمپ پشت تراکتوری به دلیل اختلاف قیمت در شاسی و پمپ و گیربکس متفاوت می باشد امن ترین مرجع برای خرید و فروش پمپ های حلزونی پشت تراکتوری بازار اینترنتی فروش عمده این محصول است که توسط شرکت آسیاپمپ ایرانیان تاسیس شده است.

البته در این مورد ما نظر خود را به شما تحمیل نمی کنیم. با توجه به تعدد فروشندگان آنلاین فعال در زمینه عرضه اینترنتی پمپ های پشت تراکتوری آب می توانید قیمت آن را از مراجع مختلف استعلام کرده و آن را با مناسب ترین قیمت ممکن تهیه کنید. در صور تمایل نیز می توانید با کارشناسان شرکت ما تماس حاصل نمایید.

قیمت پمپ حلزونی استیل مخصوص انتقال آب شور

قیمت پمپ حلزونی استیل مخصوص انتقال آب شور

در بحث انتقال سیال و قتی نوع سیال تغییر پیدا میکند به تبع آن نوع قطعات آن نیز تغییر پیدا خواهد کرد.وقتی سیال اسیدی باشد و خاصیت خورندگی داشته باشد مثل آب شور، پمپی که نیاز است تا این سیال را انتقال دهد باید از استیل نگیر یا استیل ۳۱۶ باشد.قیمت پمپ گریز از مرکز استیل با توجه به ابعاد و اندازه و هد و دبی که می توانند تولید کنند متفاوت است.

در مورد پمپ های استیل باید بگوییم هد و دبی و در کل راندمان این پمپ ها ۵ تا ۱۰ درصد از عناوین مشخص شده در جدول پایین تر بوده و همیشه برای انتخاب پمپ های حلزونی استیل حتما با متخصص و کارشناس فروش مشورت کرده و پمپ را تهیه کنید.

با تماس با کارشناس فروش شرکت ممکن است بتوانید ضمن کسب اطلاع از قیمت پمپ حلزونی استیلی که ما برای انتقال آب شور عرضه می کنیم در صورت تمایل بتوانید بدون نیاز به مراجعه به بازار و تنها از طریق تماس آنلاین آن ها را تهیه کرده و در محل آدرس خود تحویل بگیرید.

قیمت الکتروپمپ فشار قوی wkl با موتور ۱۵۰۰ دور موتوژن

قیمت الکتروپمپ فشار قوی wkl با موتور ۱۵۰۰ دور موتوژن

پمپ های وکائل افقی از جمله پمپ های پر تقاضا در بازار پمپ آب تهران و شهرستانها می باشد که در بسیار ی از مکانها اعم از صنایع،کارخانجات،بخش کشاورزی،آتشنشانی و آبرسانی مجتمع مسکونی های بزرگ کاربرد دارد.پمپ فشار قوی از نوع پمپ های زمینی یا سطحی می باشد که فروش آن به صورت الکتروپمپ کوپله شده با موتور ۱۵۰۰ دور بسیار رواج دارد.

دلیلش هم این است که موارد مصرف این پمپ ساعات کاری بالا می باشد و چون زمان کارکرد آن بالاست از موتور ۱۵۰۰ دور استفاده می شود که اصطهلاک کمتری دارد.

قیمت الکتروپمپ فشار قوی Wkl به عوامل مختلفی همچون قیمت پمپ ، قیمت شاسی،قیمت الکتروموتور،نوع برند پمپ و جنس متریال پمپ بستگی دارد.جهت اطلاع از آخرین قیمت الکتروپمپ فشار قوی با ما تماس بگیرید.

علاوه بر موارد گفته شده قیمت الکترو پمپ فشار قوی Wkl ممکن‌ است از نوسانات بازار نیز تاثیر بپذیرد. برای همین شاید بهتر باشد برای خرید این پمپ با قیمت مناسب به نوسانات قیمت آن با توجه به وضع کنونی بازار آن نیز توجه نمایید.

عوامل موثر بر افزایش فروش پمپ آب در ایران

عوامل موثر بر افزایش فروش پمپ آب در ایران

به نظر می رسد شاید بتوان گفت مهم ترین عاملی که ممکن است در افزایش فروش انواع پمپ آب نظیر پمپ آب ۴ اینچی، پمپ آب ۵ اینچی، پمپ آب ۶ اینچ برقی، پمپ آب ۶۰ متری و غیره تاثیر زیادی داشته باشد افزایش آگاهی نسبت به این محصولات و کارایی آن ها می باشد. پر واضح است که کشاورز یا باغداری که این پمپ ها را نمی شناسد و نسبت به نقش آن ها در تسهیل آبرسانی و کاهش هزینه های آن آگاهی ندارد رغبتی نیز نسبت به استفاده از آن ها نداشته باشد.

تبلیغات پیرامون مراکز تولید و عرضه پمپ های آب نیز ممکن است در افزایش فروش آن ها موثر باشند. زیرا ممکن است بسیاری تز کشاورز ها و باغداران علی رغم آشنایی با این‌ محصولات و تمایل به تهیه آن ها نسبت به محل تولید و عرضه آن ها آگاهی نداشته و ندانند که این محصولات را باید از کجا تهیه کنند‌.

اعطای تسهیلات مالی یا فروش اقساطی پمپ های آب نیز ممکن است در افزایش فروش آن ها تاثیر گذار باشد. زیرا بسیاری از افراد ممکن است علی رغم نیاز به پمپ های آب توانایی خرید نقدی آن ها را نداشته باشند. بنابراین اگر توق داشته باشیم با فروش قسطی این محصولات و اعطای تسهیلات به خریداران آن ها فروششان بیشتر شود شاید اشتباه نکرده باشیم.

از بین انواع پمپ آب کدام یک فروش بیشتری دارد

از بین انواع پمپ آب کدام یک فروش بیشتری دارد

بر اساس داده های موجود ممکن‌ است بتوان گفت پمپ آب حلزونی ۳ تا ۸ اینچ، پمپ آب اتا بزرگ و پمپ فشار قوی Wkl به ترتیب پر فروش ترین پمپ های آب موجود در بازار همی باشند.

همان گونه که عنوان شد به نظر می رسد پمپ آب گریز از مرکز حلزونی در قیاس با سایر محصولات مشابه از فروش بیشتری در داخل کشور برخوردار است. گفته می شود این پمپ ها از ۵٫۵ تا ۱۰۰ اسب بخار تولید می شوند و قادر هستند که بسته به نیروی پمپ تا حد اکثر ارتفاع پنجاه و شش متر جریانی از حداقل پنج و نیم تا حداکثر بیست و یک متر مکعب در ساعت را پمپاژ نمایند و برای استفاده در مزارع کشاورزی و صنایع مناسب هستند. کم صدا بودن، داشتن خدمات پس از فروش، کیفیت بالا و قابلیت نصب آسان از ویژگی های ذکر شده براین این پمپ می باشد که شاید بتوان گفت موجب فروش بالای آن شده است.

البته با توجه به وضعیت کلی اقتصاد ایران و نبود شفافیت در فعالیت های مالی شاید بهتر باشد برای کسب اطلاعات دقیق تر در این باره نظر متخصصین فروش پمپ های آب را نیز جویا شوید.

میزان سود حاصل از فروش پمپ آب در سال اخیر

میزان سود حاصل از فروش پمپ آب در سال اخیر

سال گذشته را شاید بتوان از متلاطم ترین دوران اقتصادی در سال های اخیر دانست. به نظر می رسد در یک سال گذشته متاثر از فضای اقتصادی به وجود آمده از بعد از خروج آمریکا از برجام قیمت کالا ها با سرعت بیشتری افزایش یافته و تورم افسار گسیخته بازار را پر آشوب نمود.

شدت نوسان بازار در حدی بود که فروشندگان کالا های مختلف ممکن است بعضا محصولات جدید را با قیمت خریدی بالا تر از قیمت فروش آن ها خریداری نموده باشند. به نظر می رسد کسب سود از فروش کالا در چنین شرایطی امری دشوار تر از شرایط عادی بازار باشد.

بر این اساس تعیین میزان سود دقیق و حتی تقریبی حاصل از فروش پمپ آب در یک سال اخیر ممکن است امری دشوار و حتی دشوار به نظر برسد. با این وجود شاید بتوان گفت کسانی که توانسته اند حد سود و ضرر خود را مدیریت و کنترل کنند در بازار خرید فروش پمپ آب نه تنها ضرر نکرده اند بلکه احتمالا سود خوبی از فروش محصولات خود نموده اند.

فروش فوق العاده پمپ آب ۵ اینچ در بازار

فروش فوق العاده پمپ آب 5 اینچ در بازار

پمپ های آب ۵ اینچ را شاید بتوان از پمپ های آب کمتر شناخته شده در بازار ایران محسوب کرد. با این وجود شاید بتوان وجود فروشگاه هایی را که در زمینه عرضه و فروش این محصولات فعالیت می کنند را بیانگر این مطلب دانست که این محصول طرفداران خاص خود را در بازار دارد.

با این وجود ممکن است افزایش همه گیر قیمت ها بر قیمت این پمپ ها نیز اثر گذاشته و آن ها را نسبت به قبل گران تر نموده باشد و همین امر شاید دسترسی به آن ها را نسبت به قبل کمی دشوار تر نموده باشد. با این وجود شاید هنوز هم بتوانید از طریق مراکز معتبری که به فروش فوق العاده پمپ آب پنج ولتی می پردازند این محصول را با قیمتی منصفانه تر از بازار تهیه کنید.

امتیاز دهید post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *