پمپ کشاورزی, مقالات

قیمت انواع پمپ حلزونی استیل

قیمت پمپ حلزونی استیل با توجه نوسانات بازار متغیر است. از عوامل موثر در قیمت گذاری پمپ آب استیل می توان به هد و دبی پمپ و وزن محفظه و پروانه ریخته گری شده اشاره کرد.بهترین مرجع برای قیمت گذاری واقعی پمپ آب حلزونی استیل واحد تولیدی است که به ساخت و مونتاژ آن فعالیت دارد. از پمپ حلزونی استیل برای انتقال سیالات و مایعات با خاصیت خورندگی بالا استفاده می شود.

قیمت انواع پمپ حلزونی استیل

معرفی مشخصات پمپ حلزونی استیل

معرفی مشخصات پمپ حلزونی استیل پمپ حلزونی استیل یک پمپ گریز از مرکز افقی، محفظه حلزونی، یک طبقه پروانه یک سر آویز و موتور جدا می باشد که از نظر ابعاد و عملکرد مطابق EN 733 می باشد. پروانه پمپ بالانس دینامیکی بوده و محور به وسیله آب بند مکانیکی و نوار گرافیتی می شود. پمپ حلزونی از مرکز افقی پمپ گریز از مرکز استیل بوده و پروانه پمپ بالانس دینامیکی گردیده و محور به وسیله آب بند مکانیکی و یا با نوار گرافیتی آب بندی می شود.

نیروهای شعاعی و محوری وارد بر محور پمپ توسط دو عدد بلبرینگ گریس کاری شده که در یک طرف پروانه واقع شده اند تحمل می شود. محفظه حلزونی این پمپ ها از جنس استیل بوده و محفظه یاتاقان از جنس چدن به صورت یکپارچه به محفظه حلزونی پیچ می شود. مهمترین مزایای این محصول عبارتند از:

  • کارایی بالا در صنایع شیمیایی و سالن های رنگ کارخانجات فولاد سازی
  • کارایی در صنایع استخراج و فرآوری مس
  • خطوط تولید صنایع غذایی
  • آبکاری فلزات آب گرم تاسیسات صنعتی
  • تصفیه آب و سایر صنایع … .

فروش انواع پمپ حلزونی استیل

فروش انواع پمپ حلزونی استیل فروش و تولید پمپ حلزونی در سراسر کشور از رونق خوبی برخوردار است. قابل ذکر است عملکرد مناسب یک پمپ آب تا حد بسیار زیادی به انتخاب و طریقه نصب درست آن بستگی دارد.همه سازندگان پمپ سانتریفیوژ طبق اطلاعات مندرج در کاتالوگ پمپ مناسب را برای مشتری انتخاب می کنند.

همچنین نوع سیال عبوری از پمپ در انتخاب جنس پمپ و قطعات آن موثر است.فروش پمپ آب استیل نگیر یا همان استیل 316 که برای انتقال سیالات و مایعات با خاصیت خورندگی بالا استفاده می شود از طریق شرکت آسیاپمپ ایرانیان در کشور به صورت غیر حضوری امکان پذیر می باشد.

با توجه به نوسان قیمت ها در بازار انواع پمپ آب استیل حلزونی با قیمت روز به فروش می رسد.از عوامل موثر در قیمت گذاری پمپ آب استیل می توان به هد و دبی پمپ و وزن محفظه و پروانه ریخته گری شده اشاره کرد. بهترین مرجع برای قیمت گذاری واقعی پمپ آب حلزونی استیل واحد تولیدی است که به ساخت و مونتاژ آن فعالیت دارد. و برای خرید این محصول با کیفیت عالی می توانید از این مجموعه اقدام کنید و از مزایای بی شمار آن بهره مند شوید.

امتیاز دهید post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *