خانه » پمپ حلزونی گریز از مرکز » پمپ حلزونی ETA 100

در حال نمایش 7 نتیجه

عرضه انواع پمپ کشاورزی ۴ اینچ با قیمت ارزان

پمپ حلزونی EAT 100 که در بازار خرید و فروش می شوند بسته به نیاز مشتریان و کشاورزان و صنعتگران به آنها معرفی می شود.انتخاب پمپ آب مناسب نیز خود مقوله ای بسیار مهم است که اگر به آن دقت نشور خسارت های جدی به بار می آورد.پمپ آب کشاورزی ۴ اینچ نوع دیگری از پمپ های آبرسانی می باشد که در دو نوع حلزونی و طبقاتی WKL عرضه می شود.

انواع پمپ آب ۴ اینچ حلزونی و طبقاتی عبارتند از

  • پمپ حلزونی ETA 100-160
  • پمپ حلزونی ETA 100-200
  • پمپ حلزونی ETA 100-250
  • پمپ حلزونی ETA 100-315
  • پمپ حلزونی ETA 100-400
  • پمپ فشار قوی WKL 100/2
  • پمپ فشار قوی WKL 100/3
  • پمپ فشار قوی WKL 100/4
  • پمپ فشارقوی WKL 100/5
  • پمپ فشار قوی WKL 100/6
  • پمپ فشار قوی WKL 100/7
  • پمپ فشار قوی WKL 100/8

انواع پمپ های ذکر شده در بازار پمپ آنلاین کشاورزی در قزوین و زنجان با قیمت ارزان و کیفیت مناسب به فروش می رسد.برای اطلاع از قیمت ها و دریافت کاتالوگ با مشاور فروش شرکت تماس بگیرید.

نرخ قیمت روز انواع پمپ حلزونی ۴ اینچ کشاورزی صنعتی

قیمت انواع پمپ حلزونی EAT 100 و دیگر سایزهای پمپ آب حلزونی به عوامل مختلفی بستگی دارد.نوع برند،سایز پمپ ،مقدار آبدهی و ارتفاع و نوع آب بندی پمپ همگی در نرخ قیمت گذاری پمپ های آبرسانی صنعتی و کشاورزی اهمیت دارد.پمپ های ۴ اینچ حلزونی که در شرکت پمپیران و دیگر کارخانه های پمپ سازی تولید می شود متریال اولیه آن از جنس چدن خاکستری بوده و بر حسب سفارش مشتری پمپ استیل حلزونی هم تولید می شود.برای اطلاع از نرخ قیمت روز پمپ های ۴ اینچ چدنی و استیل با واحد فروش تماس بگیرید.

انتخاب پمپ گریز از مرکز حلزونی ETA

پمپ های حلزونی تک پروانه و یک طبقه با مکش انتهایی یا End suction هستند.پروانه این پمپ ها از لحاظ هیدرولیکی بالانس شده و یکسر آویز می باشد.آب بندی محور با مجموعه نوارهای گرافیتی یا آب بند مکانیکی انجام می شود.برای حفاظت محور از خوردگی بوش قابل تعویض از جنس استیل یا فولادی با روکش کروم روی محور قرار می گیرد.اجزای پمپ حلزونی EAT 100 به ترتیب عبارتند از

  1. محفظه حلزونی
  2. پایه یاتاقان
  3. پروانه
  4. محور
  5. بلبرینگ ها
  6. عینکی
  7. قطعه فشار دهنده
  8. سرپوش محفظه
  9. درپوش یاتاقان
  10. پایه گونیا
  11. بلبرینگ ها

این پمپ ها دارای ظرفیت آبدهی ۵ تا ۵۰۰ مترمکعب بر ساعت بوده و ارتفاع ۵ تا ۹۰ متر را تامین می کنند.توصیه می شود که این پمپ ها برای پمپاژ سیالات تمیز که حاوی مواد ساینده و ذرات جامد نیستند و سیالاتی که در قطعات پمپ خوردگی شیمیایی یا مکانیکی ایجاد نمی کنند استفاده شوند.

فروش مستقیم پمپ حلزونی ۴ اینچ پشت تراکتوری مدل ETA 100-400 شیراز

یکی از پر فروش ترین پمپ های آبرسانی کشاورزی برای آبیاری غرقابی، آبیاری بارانی و قطره ای پمپ آب ۴ اینچ ETA 100-400  است.این پمپ ها حلزونی دارای ورودی ۵ و خروجی ۴ اینچ می باشد.عمق مکش این پمپ ها ۶ متر و میزان پرتاب آن تا ۵۵ متر می باشد.مقدار آبدهی آن در نقطه راندمان کاری ۱۲۰ مترمکعب بر ساعت می باشد.پمپ حلزونی ۱۰۰/۴۰۰ با دینام ۴۰ کیلووات ۱۵۰۰ دور کوپله می شود.در غیر اینصورت می توان آنرا با موتور دیزل یا پمپ پشت تراکتوری استفاده کرد.

پمپ آب پشت تراکتوری یکی از مقرون به صرفه ترین پمپ های آبرسانی است که در سالهای اخیر توسط کشاورزان استفاده می شود.حمل و نقل آسان،سرویس و نگهداری راحت و آبدهی و فشار بالا از دلالیلی است که خریداران را مجاب کرده تا از این پمپ ها استفاده کنند.پمپ ETA 100-400 به دو روش گیربکس و تسمه ای کوپله می شوند.

پمپ های گیربکسی دوام بهتری نسبت به پمپ های تراکتوری تسمه ای دارند به خصوص در پمپ های طبقاتی.دلیلش این است که وقتی با پولی و تسمه شاسی ساخته می شود در اثر استهلاک تسمه ها شل شده و محور پمپ را به یک طرف کشانده و باعث شکستن شفت پمپ می شود و توصیه می شود از پمپ گیربکسی استفاده کنید.برای تهیه پمپ حلزونی اتا ۱۰۰/۴۰۰ در شیراز با قیمت ارزان به صورت آنلاین از طریق وب سایت همین شرکت اقدام کنید.

عرضه پمپ آب ۴ اینچ ETA 100-250 راستگرد و چپگرد در بازار

یکی دیگر از پمپ های حلزونی ۴ اینچ پر مصرف در بازار پمپ آب کشور پمپ ETA 100-250 می باشد.این پمپ دارای ورودی ۱۲۵ میلیمتر و خروجی ۱۰۰ میلیمتر یا ۵ اینچ به ۴ اینچ است.با موتور ۱۵۰۰ دور مقدار آبدهی در نقطه راندمان کاری ۱۲۰ مترمکعب بر ساعت و ارتفاع آبدهی در نقطه راندمان کاری ۱۹ متر می باشد و با موتور ۳۰۰۰ دور آبدهی ۲۵۰ مترمکعب بر ساعت و ارتفاع ۷۶ متر می باشد.وزن این پمپ ۸۷ کیلوگرم می باشد.

این پمپ با برند شرکت پمپیران و اطلس پمپ تبریز و سهند پمپ تبریز و آسیاپمپ ایرانیان تولید می شود.همچنین طبق درخواست مشتری می توان پمپ استیل حلزونی ETA 100-250 را برای مصارف صنعتی و انتقال آب شور یا سیالات خورنده تولید کرد.خرید عمده به صورت مستقیم از کارخانه باعث می شود که بتوانید با قیمت پایین تر از بازار این پمپ را تهیه کنید.

مزیت پمپ های حلزونی نسبت به پمپ طبقاتی

پمپ های آبرسانی در دو دسته افقی و عمودی تولید می شوند که پمپ های افقی به دلایلی بسیار مقرون به صرفه تر بوده و در جاهایی که آب رودخانه یا کانال یا استخر را بخواهند برداشت کنند از پمپ های سطحی یا پمپ گریز از مرکز حلزونی استفاده می کنند.این پمپ ها در دو مدل حلزونی و فشار قوی Wkl تولید می شود.

مزیت پمپ های حلزونی نسبت به پمپ های طبقاتی به شرح زیر می باشد.

نصب و راه اندازی ساده تری دارند.
هزینه سرویس و نگهداری کمتری دارند.
حجم آب بیشتری نسبت پمپ های طبقاتی دارند.
قیمت ارزانتری دارند.
تعمیرات آسان تری دارند.
پمپ حلزونی EAT 100 مناسب برای آبیاری قطره ای

در میان پمپ های آبرسانی که برای آبیاری قطره ای استفاده می شود پمپ آب ۴ اینچ حلزونی کاربرد بیشتری داشته و دلیل آن مقرون به صرفه بودن قیمت آن و حجم آبدهی مناسب این پمپ ها می باشد.پمپ های ۴ اینچ انواع مختلفی دارد که پمپ آب ETA 100-315 یکی از پر فروش ترین پمپ های گریز از مرکز حلزونی می باشد.

این پمپ ورودی ۵ اینچ و خروجی ۴ اینچ داشته و معادل ۳ بار فشار داشته و مناسب برای آبیاری قطره ای است که با موتور دیزل و دینام ۲۲ کیلووات ۱۴۵۰ دور و پشت تراکتوری می توان راه اندازی کرد.این پمپ در بازار داخلی توسط توسط فروشندگان پمپ آب در شهرهای مختلف و نمایندگی های پمپ آب حلزونی به فروش می رسد.همچنین از طریق وب سایت تولید کننده این پمپ ها می توان بدون واسطه این پمپ را خریداری کرد.

چگونگی انتخاب پمپ آب ۴ اینچ برای آبیاری بارانی

به دلیل کمبود یا ساعتی شدن آب برای کشاورزان این ایده که با حجم آب کمتری بتوانند مساحت بیشتری را آبیاری کنند مطرح شد.آبیاری بارانی یکی از روش های آبیاری نوین کشاورزی است که چند سالی است در کشور اجرا شده و برای اجرای آن از پمپ های سانتریفیوژ حلزونی استفاده می شود.البته از پمپ های شناور نیز استفاده می شود که درصد کمتری نسبت به پمپ های حلزونی دارند.

برای انتخاب پمپ آبیاری بارانی باید پارامترهای مختلفی را مدنظر قرار داد که در زیر به آن اشاره می کنیم.

طول مسیر یا اندازه لوله اصلی
اختلاف ارتفاع یا ارتفاع اول تا آخر مسیر به صورت عمودی
نوع و تعداد آبپاش ها
توان موتور
نوع موتور

توجه به پارامترهای بالا بسیار مهم بوده و نمی توان بر اساس اینکه دیگران چه پمپی استفاده می کنند این موارد را نادیده گرفت.بنابراین برای انتخاب بهترین پمپ آبیاری بارانی ۴ اینچ با مشاوره فروش شرکت آسیاپمپ ایرانیان تماس بگیرید.

انواع پمپ های پر فروش پشت تراکتوری گیربکسی در اصفهان و توسط شرکت آسیاپمپ ایرانیان با بهترین کیفیت و شاسی سنگین و تقویتی تولید و روانه بازار می شود.این پمپ ها عبارتند از

پمپ حلزونی پشت تراکتوری ETA 100-250
پمپ حلزونی پشت تراکتوری ETA 100-315
پمپ حلزونی پشت تراکتوری ETA 100-400

برای مشاوره و انتخاب بهترین پمپ انتقال آب پشت تراکتوری با واحد فروش ما تماس بگیرید.

عوامل موثر در میزان آبدهی و فشار پمپ های حلزونی

یکی از موضوعاتی که بسیاری از کاربران از جمله کشاورزان با آن چالش دارند میزان آبدهی و فشار پمپ های حلزونی و فشار قوی کشاورزی می باشد.لازم به ذکر است که اگر به درستی از این پمپ ها بهره برداری شود و مطابق با دستورالعمل های نگهداری، سرویس دوره ای پمپ انجام شود هیچگونه خرابی در دراز مدت برای سیستم پمپ اتفاق نمی افتد.

اما در اینجا می خواهیم به چند عامل مهم که تاثیر مستقیمی در میزان آبدهی و فشار پمپ حلزونی EAT 100 دارند اشاره کنیم.

وقتی پمپ تحت فشار معکوس کار کند.
پمپ یا لوله به صورت کامل هواگیری نشده است.
پمپ از عمق زیادی مکش می کند.
مسیر کانالهای پروانه مسدود شده است.
دریچه سوپاپ مکش خراب شده باشد.
سرعت دوران الکتروموتور پایین تر از حد باشد.
دور چرخش الکتروموتور بر عکس باشد.
سایز لوله های ورودی و خروجی درست انتخاب نشده باشد.
بار مکش پمپ زیاد است.
هوا داخل محفظه آب بندی وارد می شود.
فروش مستقیم انواع پمپ های ۴ اینچ در افغانستان و آذربایجان

در سالیان گذشته بازار فروش پمپ های آب حلزونی ایرانی در کشورهای همسایه رونق خوبی داشته و تولید کنندگان پمپ آب از این فرصت استفاده کرده و تولیدات خود را به صورت عمده در بازارهای خارجی و به خصوص در کشور افغانستان و آذربایجان عرضه می کنند.

روش تولید پمپ های حلزونی در کشور کاملا به روز بوده و با استفاده از متریال مرغوب و متناسب با نیاز کاربری مشتری انواع پمپ ها به فروش می رسد.این پمپ ها در سایز ۴ اینچ سانتریفیوژ با جنس چدن خاکستری تولید شده و بنا به سفارش مشتری میتوان با جنس استیل یا برنز نیز تولید شود.

فروش انواع پمپ های ۴ اینچ در بازار پمپ آب افغانستان و آذربایجان به صورت عمده توسط شرکت آسیاپمپ ایرانیان با قیمت مناسب انجام می شود.برای دریافت کاتالوگ و قیمت های روز انواع پمپ های ۴ اینچ با واحد فروش شرکت تماس بگیرید.

تهیه پمپ گریز از مرکز حلزونی ETA 100-315 عمده زیر قیمت جنوب

از دیگر مدلهای پمپ آب ۴ اینچ پمپ حلزونی ETA 100-315 است که برای مصارف کشاورزی و صنعتی کاربرد زیادی دارد.همچنین از این پمپ برای انتقال سیال نیمه سنگین مانند آب و گل سنگبری ها و خمیر مقوا استفاده می شود.این مدل جزء پمپ آب ۴ اینچ فشار قوی محسوب می شود و می توان متریال آن را طبق درخواست مشتری تغییر داد.برای استفاده در کارخانجات صنعتی و انتقال آب شور از پمپ آب استیل باید استفاده کرد.

در شهرهای جنوبی که دسترسی به خرید از شرکت تولید کننده پمپ آب کمتر است می توانید به صورت آنلاین انواع پمپ آب ۴ اینچ و دیگر پمپ های حلزونی را زیر قیمت بازار خریداری کنید.انواع قطعات یدکی پمپ اتا نیز توسط شرکت سازنده تامین می شود.محفظه حلزونی ،شفت ، پایه یاتاقان،درپوش یاتاقان،پروانه و سرپوش محفظه از قطعاتی است که به عنوان قطعات یدکی پمپ حلزونی EAT 100 قابل تامین است.جنس قطعات از چدن خاکستری است و بر حسب سفارش مشتری می تواند از جنس آلومینیوم برنزی یا استیل ۳۱۶ نیز باشد.

قیمت پمپ ۴ اینچ طبقاتی و حلزونی درجه یک

به دلیل نوسانات قیمت ارز و مواد اولیه در سال جاری قیمت پمپ ۴ اینچ حلزونی و طبقاتی از بهار تا پاییز ۱۴۰۱ بین ۲۰ تا ۳۰ درصد افزایش پیدا کرده است.این تغییر قیمت مربوط به کلیه شرکت های پمپ سازی از جمله برند آسیاپمپ ایرانیان بوده که انواع پمپ های طبقاتی ۴ اینچ و انواع پمپ های حلزونی ۴ اینچ با این برند در بازار پمپ آب تهران و اصفهان به صورت عمده و جزیی به فروش می رسد.

لیست قیمت پمپ ۴ اینچ حلزونی و طبقاتی به روز بوده و جهت دریافت قیمت ها خریداران محترم می توانند از شرکت ها و نمایندگی های معتبر فروش در سطح استان استعلام قیمت نمایند.

قیمت پمپ آب ۶ اینچ طبقاتی + کاربردهای آن

پمپ آب طبقاتی ۶ اینچ که مانند دیگر پمپ های فشارقوی وکائل از چندین قطعه مجزا تشکیل شده در ۶ مدل مختلف تولید شده که هر کدام هد و دبی مخصوص به خود را دارند.اما به طور کلی پمپ طبقاتی افقی WKL 150 دارای ورودی ۸ اینچ و خروجی ۶ اینچ بوده و دبی آن در نقطه راندمان کاری ۲۸۰ مترمکعب بر ساعت و هد پمپ در نقطه راندمان کاری بین ۴۳ تا ۲۶۰ متر می باشد.

این پمپ ها جهت انتقال آب تمیز به کار می روند و آب بندی آنها پکینگ یا نخ نسوز است.نکته قابل توجه در این پمپ ها این است که به دلیل وزن بالای پمپ ها و حجم آب زیادی که این پمپ ها می توانند انتقال دهند کوپله گاردانی گزینه مناسب تری برای متصل کردن پمپ و موتور به همدیگر می باشد.

قیمت انواع پمپ ۶ اینچ طبقاتی WKL 150  که شامل

پمپ فشار قوی WKL 150/1
پمپ فشار قوی WKL 150/2
پمپ فشار قوی WKL 150/2a
پمپ فشار قوی WKL 150/3
پمپ فشار قوی WKL 150/3a
پمپ فشار قوی WKL 150/4
پمپ فشار قوی WKL 150/4a
پمپ فشار قوی WKL 150/5
پمپ فشار قوی WKL 150/5a
پمپ فشار قوی WKL 150/6
پمپ فشار قوی WKL 150/6a

می شود از ۴۰/۰۰۰/۰۰۰ تا ۱۲۰/۰۰۰/۰۰۰ تومان می باشد.همچنین در مواردی که به طور مثال از a استفاده شده است نشان دهنده این است که پروانه ها طبق مختصات هیدرولیکی قابلیت تراش پروانه را دارند و با الکتروموتور های ۷۵ تا ۳۵۰ کیلووات ۱۴۵۰ دور راه اندازی می شوند.

این پمپ ها در مصارف کشاورزی، انتقال آب شهری، شهرداری، شرکت آب و فاضلاب،معادن راه سازی، سیستم آب شیرین کن، سیستم تغذیه دیگ بخار و نیروگاه های آب و برق مورد استفاده قرار می گیرد.

قیمت پمپ حلزونی ۳ اینچ و انواع آن در بازار پمپ آب شمال کشور

نوع دیگر پمپ های گریز از مرکز پمپ حلزونی سه اینچ می باشد.این پمپ ها در ۵ مدل مختلف تولید می شود.پمپ های حلزونی ۳ اینچ شامل

پمپ حلزونی ETA 80-160
پمپ حلزونی ETA 80-200
پمپ حلزونی ETA 80-250
پمپ حلزونی ETA 80-315
پمپ حلزونی ETA 80-400

می شود.محفظه و پروانه پمپ ها به صورت پیش فرض در کارخانه از چدن خاکستری بوده و چنانچه سیال خورنده و اسیدی باشد می توان قطعاتی که با سیال درگیر هستند را از جنس استیل یا برنز انتخاب کرد.

قیمت پمپ های حلزونی ۳ اینچ ۴/۵۰۰/۰۰۰ تا ۱۳/۵۰۰/۰۰۰ می باشد.البته تولید کننده های پمپ حلزونی به دلیل نوسان قیمت مواد اولیه قیمت پمپ های حلزونی را بدون اطلاع قبلی تغییر می دهند.در بازار پمپ آب تهران و اصفهان انواع پمپ های حلزونی با کیفیت بالا و ضمانت معتبر به صورت آنلاین به فروش می رسد.

فروش پمپ ۴ اینچ پشت تراکتوری فشارقوی ارومیه و اردبیل + کاتالوگ نصب و راه اندازی

در زمین های کشاورزی به دلیل نبود برق سه فاز و به دلیل کاهش هزینه های اولیه بسیاری از کشاورزان با پمپ پشت تراکتوری انتقال آب را انجام می دهند.پمپ های پشت تراکتوری در دو مدل گیربکسی و تسمه ای تولید می شوند.اما پمپ ۴ اینچ پشت تراکتوری گیربکسی به دلیل استحکام بیشتر و هم تراز بودن گیربکس و پمپ راندمان بهتری نسبت به پمپ های تسمه ای پشت تراکتوری دارد.

پمپ های ۴ اینچ پشت تراکتوری شامل پمپ ۴ اینچ حلزونی ETA 100-315 و ETA 100-400 و پمپ ۴ اینچ طبقاتی WKL 100/3 و WKL 100/4 می باشد.این پمپ ها با شاسی سنگین و گیربکس ۱/۳ برای آبیاری غرقابی و تحت فشار بارانی در ارومیه و اردبیل با گارانتی معتبر به فروش می رسد.

فروش عمده بوش چدنی پمپ حلزونی EAT 100 و طبقاتی ۴ اینچ با قیمت باورنکردنی

در پمپ های آبرسانی گریز از مرکز یا پمپ سانتریفیوژ قطعات و اجزا مختلفی استفاده شده است که یدکی آن به صورت عمده در سراسر کشور به فروش می رسد.در بین قطعات پمپ گریز از مرکز عمدتا بوش محور، بوش طبقات و بوش مکش و رانش در پمپ های طبقاتی بیشترین تقاضا را دارند.

دلیل این موضوع آن است که کاربران پمپ به دلیل مسائل مختلف مانند نا هم ترازی پمپ و موتور، ناهم تراز بودن شاسی، معکوس کار کردن پمپ یا خارج از راندمان کار کردن آن، نصب و راه اندازی نادرست، لوله کشی نامناسب و آشغال کشیدن داخل پمپ بوش ها ساییده و خراب می شوند.

این بوش ها از جنس چدنی و استیل نگیر و بگیر تولید می شوند که قیمت عمده آن در بازار برای فروشندگان پمپ آب و نمایندگی های فروش پایین تر از قیمت مصرف کننده بوده و شرکت آسیاپمپ ایرانیان به صورت عمده انواع بوش محور و بوش طبقات و بوش مکش و رانش پمپ ۴ اینچ را با مناسب ترین قیمت به فروش می رساند.

بررسی همراستایی کوپلینگ در الکتروپمپ حلزونی و طبقاتی ۴ اینچ

یکی از دلایل افزایش دما در کوپلینگ یا بلبرینگ ها ناشی از عدم همراستایی کوپلینگ می باشد.بدین منظور در این بخش می خواهیم به روش درست کوپله کردن پمپ و الکتروموتور بپردازیم.

خط کش یا گونیای صاف را روی دو نیمه کوپلینگ همراستا با محور قرار دهید.سپس کوپلینگ را با دست بچرخانید.چنانچه فاصله بین دو کوپلینگ در همه جای کوپلینگ یکسان بود در این صورت کوپلینگ به درستی نصب شده است.

تنحرافات شعاعی و محوری در دو نیمه کوپلینگ هم در زمان خاموش بودن پمپ و هم در زمان کار کردن پمپ نباید بیشتر ۱ میلیمتر باشد. همراستایی کوپلینگ نیز می تواند توسط ابزار لیزری نیز انجام شود.بعد از نصب پمپ و اتصالات لوله کشی و بررسی همراستایی کوپلینگ اگر لازم باشد مجموعه پمپ می تواند از سمت موتور هم از طریق پیچ تنظیم کننده و هم از طریق ورقه های نازک یا لاینر تنظیم شود.

تولید انبوه پمپ آب حلزونی ۴ اینچ

پمپ آب وسیله ای مکانیکی است که برای انتقال آب در مزارع کشاورزی از آن استفاده می شود.این پمپ ها در کشور توسط کارخانه جات پمپ سازی با مکانیزم های روز دنیا و به روش استاندارد به صورت انبوه تولید می شود.پمپ آب حلزونی که در ردیف پمپ های سانتریفیوژ قرار می گیرد از اجزای مختلفی تشکیل شده است.

اجزای پمپ آب حلزونی ۴ اینچ عبارتند از

محفظه حلزونی
پروانه
شفت یا رتور پمپ
سرپوش محفظه
بوش محور
رینگ سایشی
محفظه یاتاقان
درپوش یاتاقان
عینکی و نخ نسوز
مهره سرمحور

در تولید این پمپ ها پس از مونتاژ عملیات کنترل کیفی انجام شده و پس از تست پمپ، آنها را در بازارهای داخلی و خارجی عرضه می کنند.جنس متریال پمپ ها از چدن خاکستری می باشد که ینا به درخواست مشتری می توان آن را تغییر داد.

جهت استعلام قیمت انواع پمپ آب حلزونی ۴ اینچ با کیفیت بالا و به صورت عمده می توانید با کارشناسان فروش شرکت تماس گرفته و ضمن دریافت قیمت ها، کاتالوگ پمپ حلزونی EAT 100 را نیز دریافت کنید.

خرید اینترنتی پمپ آب ۴ اینچ حلزونی چپگرد

همانطور که قبلا هم گفته شد شرکت تولیدی بازرگانی آسیاپمپ سازنده انواع پمپ حلزونی در اندازه و انواع مختلف است.پمپ ۴ اینچ خودمکش که در دو نوع راستگرد و چپگرد و همچنین پمپ گریز از مرکز ETA100-200 و ETA100-250 را می توانید از طریق سایت شرکت خریداری کنید.

تفاوت پمپ آب چپگرد و راستگرد در نوع عملکرد و آبدهی آنها نیست بلکه در نوع کوپله کردن آنها به محرکها می باشد.معمولا برای پمپ های پشت تراکتوری یا برای موتور دیزل مارگو یا لیستر که دور چرخش چپ دارند از پمپ آب چپگرد استفاده می شود.برای خرید بدون واسطه انواع پمپ آب چپگرد حلزونی با بهترین کیفیت و ارزانترین قیمت با واحد مهندسی فروش شرکت تماس گرفته و پمپ آب خود را سفارش دهید.

فروش عمده پمپ آب ۴ اینچ در بازار تهران

پمپ آب ۴ اینچ دارای کاربری های مختلفی می باشد که می تواند از نوع پمپ سانتریفیوژ حلزونی یک طبقه، پمپ فشار قوی و پمپ حلزونی گل کش یا لجن کش باشد.برای آبرسانی در مزارع و باغات کشاورزی،انتقال سیال در کارخانجات مواد غذایی،پتروشیمی و دیگر صنایع می توان از پمپ ۴ اینچ استفاده کرد.مرکز خرید و فروش انواع این پمپ ها در بازار پمپ تهران می باشد که کارخانه های تولیدی محصولات خود را در آن عرضه می کنند. شرکت آسیا پمپ ایرانیان انواع مختلف پمپ ۴ اینچ را به صورت عمده در بازار تهران عرضه به فروش می رساند.بسته به نیاز مشتری جنس این پمپ ها می تواند تغییر کند.

نکاتی که برای نشب زیاد آب از نوار گرافیتی باید بدانید

یکی از نکاتی که کشاورزان و کاربران پمپ حلزونی با آن درگیر هستند موضوع آب بندی پمپ می باشد.در پمپ های حلزونی آب بندی به دو روش گرافیتی و مکانیکال سیل انجام می شود.

برای مزارع کشاورزی معمولا آب بندی پمپ با نخ نسور بوده که در سرپوش محفظه جای گذاری می شود.در هنگام کارکرد پمپ باید از عینکی پمپ که توسط دو پیچ در گلویی محفظه بسته شده آب چکه کند.اما ممکن است در برخی مواقع اصلا آب چکه نکرده یا بر عکس بیشتر از حد آب بریزد.

اگر هنگامی که پمپ را روشن می کنید از از عینکی پمپ آب بریزد و سپس قطع شود نشانگر این موضوع است که پمپ هوا دارد و باید دوباره هواگیری شود. اما اگر نشت آب از آب بند زیاد باشد باید موارد دیگری را بررسی کرد.از جمله مواردی که می توان بررسی کرد عبارتند از:

سرعت دوران بیش از حد مجاز است که باید سرعت دوران را کم کرده یا فشار جریان سیال را بررسی کنید.
نوار آب بند محور خراب شده است که باید بررسی شده و در صورت نیاز تعویض شود.
سطح روی بوش زبر یا خراشیده شده که باید بوش عوض شود یا نوار گرافیتی را اضافه کنید.
آبدهی خیلی کم است که باید میزان حداقل آبدهی را افزایش دهید.
قطعه عینکی به صورت درست در جای خود بسته نشده است و یا جنس نوار گرافیتی خوب نیست.
موتور دو فاز کار می کند که باید فیوز خراب را تعویض کرده یا اتصالات را بررسی کنید.
قیمت پمپ آب ۴ اینچ به صورت عمده

با توجه به اینکه اکثر کشاورزان در کشور نیاز به پمپ آب ۴ اینچ دارند شرکت آسیاپمپکو طی حرکتی جالب اقدام به فروش مستقیم و بدون واسطه این پمپ ها در کل شهرهای ایران کرده است.

خریداران عمده پمپ آب ۴ اینچ غالبا این پمپ ها را با کمترین قیمت از تولید کننده تهیه کرده و با سود خوبی در شهر خود به فروش می رسانند.اگر دسترسی به فروشگاههای عرضه پمپ آب کشاورزی ندارید یا نمیدانید بهترین برند پمپ آب را با قیمت عمده از کجا بخرید با واحد فروش شرکت آسیاپمپ ایرانیان تماس بگیرید.

برای خرید بهترین برند پمپ آب در کشور با شرکت آسیاپمپ ایرانیان تولید کننده و نماینده فروش شرکت های سازنده پمپ آب ایرانی تماس گرفته و انواع پمپ دلخواه خود را با ارزانترین قیمت خریداری کنید.

مرکز خرید پمپ آب ۴ اینچ حلزونی ارزان قیمت

پمپ آب ۴ اینچ کشاورزی که متداول ترین آن پمپ حلزونی ۴ اینچ است قیمت های متفاوتی در بازار دارد.این پمپ ها برای مصارف کشاورزی و صنعتی استفاده می شود و در دو نوع چدنی و تمام استیل کاربرد دارد.اما اگر بخواهیم به کاربرد این پمپ ها اشاره بکنیم می توانیم به نقش این پمپ ها در تامین فشار در شبکه آبرسانی تحت فشار و همچنین در انتقال سیالات در کارخانجات صنعتی و غذایی اشاره کرد.

تولید کننده این پمپ ها با توجه به میزان تقاضا در بازار به صورت مستقیم انواع پمپ های ۴ اینچ حلزونی و طبقاتی افقی را به صورت آنلاین به فروش می رساند که می توان با قیمت ارزانتر نسبت به بازار آنها را خریداری نمود.

[highlight-red bcolor=”blue” align=”center” ]لازم به ذکر است متریال پمپ طبق سفارش می تواند از استیل یا برنز نیز انتخاب شود.همچنین پمپ ETA 100-400 تا سه مرحله قابلیت تراش پروانه داشته و با موتور با توان مختلف قابل راه اندازی می باشد.[/highlight-red]

این پمپ در مرسوم ترین روش کنونی به صورت پمپ آب پشت تراکتوری با گیربکس ۱/۳ کوپل شده و روی شاسی های مخصوص پشت تراکتوری قرار گرفته و به محور پشت تراکتور نصب می شود.

از طریق وب سایت شرکت آسیاپمپ ایرانیان می توانید ضمن مشاهده عکس و فیلم محصول و در یافت کاتالوگ، بهترین پمپ آب حلزونی ۴ اینچ با فشار بالا را خریداری کنید.

تهیه بهترین پمپ آب کشاورزی بارانی ۴ اینچ با کیفیت ایلام و کردستان

پمپ های کشاورزی برای مصارف آبیاری بارانی ، قطره ای و غرقابی انواع مختلفی دارند که باید طبق مختصاتی که از سیستم پمپاژ گرفته می شود انتخاب شود.این پمپ ها دارای هد و دبی مختلفی هستند و هر کدان توان مورد نظر خود را برای راه اندازی نیاز دارند.اما اینکه برای آبیاری بارانی چه پمپی انتخاب کنیم مسئله ای است که در این بخش به شرح آن می پردازیم.

برای انتخاب پمپ آبیاری بارانی باید به نکات زیر توجه کنید.

طول مسیر
اختلاف ارتفاع
ارتفاع مکش منفی
قطر لوله اصلی
توان و دور موتور
تعداد نازل های آبپاش
دبی آبپاش

با رعایت این موارد می توانید به کمک مشاور زبده و متخصص فروش پمپ آب کشاورزی بهترین پمپ آب ۴ اینچ برای آبیاری بارانی را انتخاب کنید.برای خرید ارزان قیمت و مستقیم انواع پمپ آب فشارقوی بارانی در ایلام و کردستان می توانید با واحد فروش شرکت آسیاپمپ ایرانیان تماس بگیرید.

چرا نباید پمپ بزرگتر از اندازه انتخاب شود؟

در صورتی که پمپ بزرگتر نیاز سیستم انتخاب شود، علاوه بر آن که هزینه اولیه خرید بالا می رود، در معرض عوارضی به شرح زیر هم قرار می گیرد.

آمپر اضافه موتور به دلیل دبی بیش از حد پمپ
افزایش استهلاک موتور به خاطر کار در شرایط اضافه بار
امکان وقوع کاویتاسیون به دلیل سرعت زیاد آب در پروانه
افزایش ارتعاشات پمپ به خاطر کار در نقطه دور از طراحی

البته در صورت که پمپ ، هوشمند یا دور متغیر باشد با کم کردن سرعت چرخش موتور شرایط کار متناسب با وضعیت سیستم کرده و از ایرادات جلوگیری می شود.

بازار پمپ آب فشار قوی ۴ اینچ طبقاتی WKL در خرم آباد و اراک

در میان پمپ های کشاورزی برای انتقال آب زمانی که صحبت از پمپ های فشار قوی WKL به میان می آید متوجه می شویم که سیستم پمپاژ نیاز به فشار آب بالا دارد.پمپ های فشار قوی WKL سایز ۴ اینچ شامل پمپ طبقاتی فشار قوی WKL 100 می شود که در برخی فواصل تا ۵ اینچ آبدهی را هم دارد.این پمپ ها در خط تولید زیر ذره بین کنترل کیفی قرار گرفته و تمام مراحل مونتاژ آن تحت نظارت می باشد تا کوچکترین خللی در کارکرد آن پیش نیاید.

این پمپ ها را می توان تا سایز WKL 100/5a به پشت تراکتور شش سیلندر بست فرگوسن بست و در صورتیکه بخواهید با استفاده از برق آنها را راه اندازی کنید می توانید از الکتروموتور سه فاز کشاورزی استفاده کنید.در بازار پمپ آب خرم آباد و اراک انواع پمپ های فشار قوی Wkl با کیفیت سایز ۴ اینچ از WKL 100/1 تا WKl 100/8 با قیمت مناسب به فروش می رسد.

تلفات فشار در لوله های آبرسانی به چه معناست ؟ | عوامل ایجاد آن

همانگونه که عبور خودرو از سطح جاده با اصطکاک همراه است، حرکت آب از داخل لوله هم منجر به تلفات و کاهش فشار می شود.آب به هنگام عبور از لوله با جدار داخلی لوله در تماس است.تحت تاثیر این تماس بخشی از آب که در تماس با دیواره لوله است با سرعت کمتری نسبت به آب در مرکز لوله حرکت می کند.

یکی از وظایف پمپ، تولید فشار برای جبران این تلفات و به حرکت در آوردن آب است.به این ترتیب هر چه تلفات خط بیشتر باشد مدار به پمپ بزرگتری نیاز خواهد داشت.

مهمترین عوامل افزایش تلفات در لوله ها عبارتند از

قطر کم لوله
حجم زیاد آب عبوری
طول زیاد خط لوله
اتصالات متعدد
زبری جدار لوله
تامین کننده پمپ حلزونی فشارقوی ETA 100-315 و WKL 100/3 جنوب کشور

پمپ های حلزونی در بازار نقش بسیار مهمی را در صنعت و کشاورزی ایفا می کنند.این پمپ ها به صورت انبوه و با کیفیت بالا در ایران تولید شده و در بازارهای داخلی و خارجی عرضه می شود.قطعات یدکی پمپ آب ۴ اینچ نیز به صورت ماشینکاری شده توسط کارخانه تولید کننده یا نمایندگی های فروش قابل عرضه می باشد.

دو مدل از پمپ های ۴ اینچ فشار قوی در بازار پمپ های ETA 100-315  و WKL 100/3 می باشد.این پمپ ها دارای ورودی ۵ اینچ و خروجی ۴ اینچ می باشد.از پمپ حلزونی ۴ اینچ ETA 100-315 برای پروژه های آبیاری غرقابی و قطره ای و از پمپ فشار قوی WKL 100/3 برای پروژه آبیاری بارانی

قیمت عمده پمپ حلزونی چهار اینچ

استفاده می شود.شرکت تامین کننده پمپ های کشاورزی به صورت مستقیم این پمپ ها را با قیمت استثنایی در جنوب کشور به فروش می رساند.

از پمپ های حلزونی چهار اینچ برای انتقال آب شیرین به رودخانه ها، کانال ها و مخازن استفاده می شود؛ این پمپ ها عمدتا از دسته محصولات «گریز از مرکز» هستند و به صورت پمپ های پیچی، فشار قوی افقی و عمودی استفاده می شوند. جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره قیمت پمپ حلزونی چهار اینچ تا انتهای این متن با ما همراه باشید.

نحوه کارکرد پمپ حلزونی EAT 100

پمپ کشاوری یک نوع پمپ پیچی میباشد و به دلیل استفاده در این صنعت با این نام از آن یاد میشود؛ یکی دیگر از دلایل نام گذاری این دستگاه، شکل مارپیچ مانند آن است که به پمپ فاضلاب نیز شباهت زیادی دارد. این دستگاه برای شروع کار فقط نیاز به انرژی الکتریکی داشته و پس تامین این انرژی،فن داخل محفظه پیچ آن شروع به چرخش می کند.

نکته برجسته ساختار پمپ پیچ در واقع محفظه پیچ پمپ گریز از مرکز است؛ به این ترتیب که با افزایش تدریجی خروجی این پمپ و تغییر اندازه، دبی سیال کاهش یافته و آبدهی افزایش می یابد؛ سطح مقطع بدنه پمپ پیچ از گیره تا لوله خروجی افزایش می یابد؛ پس از خروج مایع از پروانه، به سمت پوسته هدایت می شود.

سطح مقطع آن از نقطه شروع تا انتها با چرخش سیصدو شصت درجه فن افزایش می یابد و سطح مقطع مارپیچ افزایش یافته تا به اندازه سطح خروجی برسد. یکی از معایب روکش های پمپ حلزونی EAT 100 این است که آب به صورت شعاعی وارد مخزن شده و باعث کاهش سرعت آب می شود.

موارد استفاده از پمپ آب حلزونی

در واقع این پمپ ضد آب، به صورت کیت های جداشونده طراحی شده است که بدون نیاز به بازکردن همزمان فن و مجموعه روتور، همچنین پایه بلبرینگ از روی موتور و باز کردن محفظه پیچ تعمیر و نگهداری پمپ را تسهیل می کند. از این پمپ ها برای تامین آب کشاورزی، شهری و صنعتی استفاده می شوند. ویژگی های استثنایی و خاص پمپ های پیچی در کشاورزی باعث استفاده آن ها در چاه های مخصوص به این صنعت شده شده و این یکی دیگر از دلایلنامگذاری آنها به پمپ چاه یا پیچی می باشد.

پایه این نوع پمپ دارای روکشی مارپیچ مانند بوده و در چاه های فاضلاب نیز استفاده می شود. این محصول از یک طرف به یک موتور الکتریکی متصل شده و با چرخاندن فن به داخل، عملیات پمپاژ را انجام می دهد. انواع مختلفی از پمپ ها در بازار وجود دارد که در هد و دبی خروجی با هم تفاوت دارند. با استفاده از پمپ حلزون می توان آب را از آن به مزارع کشاورزی، چاه ها و برکه های عمیق و در ارتفاعات انتقال داد.

بدنه پمپ آب ضد آب از فولاد یا آلیاژ های مشابه ساخته شده و به دلیل مقاومت در برابر خوردگی و ضربات قوی می تواند در شرایط سخت بازخورد مطلوبی از کیفیت خود ارائه دهد. این پمپ ها نسبت به سایر محصولات مشابه ارزان تر بوده و برای استفاده در چاه های آب به خصوص در مناطق کشاورزی گزینه مناسبی هستند.

پارامترهای تعیین کننده توان پمپ آب

پمپ های کفی را می توان در چاه ها نصب کرد و معمولا برای مصارف کشاورزی استفاده می شوند، اما پمپ های معمولی باید فقط به لوله ها و مخازن متصل شوند. از جمله پارامترهایی که در انتخاب نوع پمپ آب موثر است می توان به قدرت پمپ به طور کلی اشاره کرد که در ادامه به آن می پردازیم. پمپ های کف برای هدایت آب از چاه ها به زمین ضروری می باشند، زیرا آب مورد نیاز فعالیت های کشاورزی و حتی صنعتی از چاه ها تامین می شود.

برای انتخاب نوع پمپ باید قدرت پمپاژ و استحکام آن را مورد برسی قرار دهیم، به طوری که توان پمپ آب در دبی و ارتفاع آب موثر بوده و با محاسبات ساده قابل بر آورد کردن باشد. یکی دیگر از پارامترهای مهم پمپ آب خانگی، «قدرت پمپاژ» است که به آن «اسب بخار» پمپ آب نیز می گویند. اسب بخار پمپ آب خانگی نشان دهنده میزان کارایی دستگاه پمپاژ است.

همانطور که می دانید هر چه اسب بخار پمپ کمتر باشد، قدرت و مقدار آب پمپاژ شده نیز کمتر می شود. یکی از پارامترهایی که در انتخاب نوع پمپ کفی باید در نظر گرفت، ظرفیت یا توان آن است که با اطلاعات همراه پمپ، به راحتی قابل محاسبه است. قدرت پمپ معیاری از کار انجام شده، توسط یک پمپ آب شناور استیل در یک دوره زمانی است و واحد آن می تواند وات یا اسب بخار باشد؛ هر اسب بخار تقریبا هفصدو چهل و شش وات است.

مرکز خرید پمپ شناور حلزونی

فروشندگان گوناگونی در فروش انواع ادوات کشاورزی به ویژه آبیاری، سیستم های پمپاژ و یا دیگر محصولات مشابه فعالیت می کنند؛ خریداران برای خرید این محصول از فروشندگان معتبر می توانند به مرکز خرید پمپ شناور حلزونی مراجعه کرده و پس از اطلاع از قیمت روز این محصول دستگاه مورد نظر خود را خریداری کنند.

این نمایندگی محصولات خود را به صورت عمده و با قیمت های استثنایی به فروش میرساند. همچنین این مراکز فروش، سفارشات را در اسرع وقت به تمام نقاط ایران ارسال کرده و فرآیند انتقال و حمل و نقلی ایمن را به خریداران تضمین می کنند.

در صورتی که متقاضی خرید پمپ فشار قوی کشاورزی هستید، می توانید این پمپ ها را بصورت آنلاین سفارش داده و در محل مورد نظر خود محصول را دریافت نمایید.

از طرفی نیز می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره قیمت پمپ حلزونی EAT 100 پشت تراکتوری، به سایت مرکز خرید پمپ شناور حلزونی ما مراجعه کرده و به دلیل نگرانی های مکرر مشتریان از وجود قیمت های نوسانی در بازار و برندهای نامرغوب متفرقه، این شرکت بستری امن برای خرید پمپ های آبرسانی در دو نوع عمودی و افقی با ارزانترین قیمت فراهم کرده است تا متقاضیان بتوانند به راحتی محصولات مختلف را مشاهده، انتخاب و خریداری کنند و از خریدی مطمئن و آسان نهایت خوشنودی را تجربه کنند.

تهیه پمپ آب ۴ اینچ حلزونی با قیمت درب کارخانه

در بین پمپ های آبرسانی قیمت پمپ آب ۴ اینچ به دلیل پر مصرف بودن آن بیشتر مورد توجه خریداران می باشد.شما می توانید ۴ اینچ آب را توسط کفکش و شناور نیز وقتی عمق مکش زیادتر از ۶ متر باشد منتقل کنید.اما پمپ مکش از ته یا همان پمپ گریز از مرکز قادر به مکش ۶ متر آب از زیر می باشد و بسته به قدرت محرکی که دارند ارتفاع های مختلف را پوشش می دهند.

گفتنی است نصاب های الکتروپمپ پمپیران به واسطه برق، نیرو را برای آن تامین می‌کنند و بعضی از این پمپ ها می تواند از ۱۰۰ تا ۲۰۰ ولت نیازمند نیروی برق باشند تا بتوانند کارایی خوب را انجام بدهند.

در مرکز خرید و فروش پمپ آب کشاورزی می توانید انواع پمپ آب ۴ اینچ سانتریفیوژ را با قیمت درب کارخانه تهیه کرده و در شهر خود تحویل بگیرید.برای اینکار نیازی به رفتن به بازار و یا فروشگاه خاصی ندارید و از طریق همین وب سایت می توانید با واحد فروش شرکت ارتباط بگیرید و درخواست خرید خود را ثبت کنید.

فروش عمده الکتروپمپ آب ETA 100-250 در بازار

یکی از پرفروش ترین پمپ های آب ۴ اینچ کشاورزی و صنعتی در بازار پمپ آب گریز از مرکز ۲۵۰-۱۰۰ می باشد.این پمپ در دو نوع راستگرد و چپگرد تولید شده و در بازار عرضه می گردد.البته پمپ آب ۴ اینچ دست دوم را نیز از تعمیرگاههای مجاز پمپ آب می توانید با قیمت کمتر خرید کنید.اما پمپ ETA 100-250 دارای ۸۷ کیوگرم وزن می باشد و تا ارتفاع ۲۲ متر را با الکتروموتور ۱۵ اسب بخار پوشش می دهد.

استفاده از الکتروپمپ پنتاکس به دلیل جاگیری کم و نصب ساده در چاههای عمیق بسیار متداول می باشد، این پمپ با الکتروموتور ۲۹۰۰ دور نیز کوپله می شود که قادر است تا ارتفاع ۸۹ متر را پوشش دهد.قطر نامی پروانه این پمپ ۲۵۹ میلیمتر است و قابلیت تراش پروانه را نیز دارد.ورودی این پمپ ۵ و خروجی ان ۴ اینچ می باشد.فروش عمده پمپ آب ۴ اینچ ۲۵۰-۱۰۰ کوپله شده با الکتروموتور چینی یا ایرانی با قیمت مناسب از طریق شرکت بازرگانی آسیاپمپ ایرانیان امکان پذیر می باشد.