پمپ کشاورزی

قیمت پمپ حلزونی آب خانگی

پمپ حلزونی آب یکی از انواع پمپ آب است که از آن، جهت افزایش میزان فشار آب برای پر کردن منبع آب، شست و شو یا موارد دیگر استفاده می شود. قیمت پمپ حلزونی خانگی بر اساس معیار هایی چون مقدار قدرت مکش آب در واحد ساعت، قطر خروجی پمپ آب، قابلیت تحمل درجه حرارت سیال آب، اندازه پمپ، قدرت و دور موتور پمپ حلزونی و برخی موارد دیگر تعیین می شود. 

قیمت پمپ حلزونی آب خانگی

چگونگی عملکرد پمپ حلزونی آب کوچک

چگونگی عملکرد پمپ حلزونی آب کوچک

پمپ حلزونی آب برای انتقال و جا به جایی آب در دبی مشخص مورد استفاده قرار می گیرد که این کار را به وسیله یک نیروی گریز از مرکز که از چرخش پروانه های درون پمپ حلزونی به  وجود می آید انجام می دهد.

این پمپ ها قابلیت انتقال و جابجایی حجم گسترده ای از آب یا سایر مایعات را دارا می باشند.

پمپ های کوچک حلزونی خانگی ساختار ساده ای دارند که شامل یک محفظه حلزونی شکل  همراه با یک پروانه است که با توجه به قطر یا تراش های مختلفی که دارد قابلیت ها و کاربرد های متفاوتی را برای پمپ ایجاد می کند. 

نحوه عملکرد پمپ حلزونی آب طوری طراحی شده است که آب یا هر مایع دیگر که قصد جا به جایی آن را داریم به دلیل کاهش فشار مایع در قسمت مرکزی پمپ حلزونی از طریق قدرت مکش پمپ به مرکز دستگاه و پای پره‌های پروانه وارد می‌شود.

پروانه که با اتصال جریان برق با سرعت بالا شروع به چرخش می‌کند مایع را میان پره های خود جا می دهد و به این ترتیب مایع نیز به طور همزمان با پروانه با سرعت بالا شروع به چرخش کرده و میزان انرژی جنبشی آن به طرز قابل توجهی افزایش یافته و با شدت هرچه تمام تر  به سمت بیرون پرتاب می‌شود. 

بدیهی است که عملکرد پمپ های حلزونی آب بزرگ تر با قدرت و سرعت بیشتری انجام می پذیرد و در نتیجه حجم بیشتری از آب را جا به جا می کند. 

مرکز فروش پمپ حلزونی آب خانگی

مرکز فروش پمپ حلزونی آب خانگی

متقاضیانی که قصد خرید پمپ های حلزونی آب خانگی با کیفیت و مرغوب را داشته و مایلند از قدرت و سرعت فوق العاده این محصول بهره مند گردند می توانند به طور مستقیم به مرکز فروش پمپ های حلزونی آب خانگی مراجعه نموده و پس از بررسی ویژگی های فنی محصول و همچنین بررسی شرایط فروش آن ها نسبت به خرید پمپ حلزونی مورد نظر خود اقدام فرمایند.  

راه دیگری که برای دسترسی سریع تر آن ها به این پمپ ها وجود دارد مراجعه غیر حضوری به سایت اینترنتی شرکت تولید کننده و سفارش محصول به صورت آنلاین می باشد. 

امتیاز دهید post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *