پمپ کشاورزی, مقالات

مراکز پخش پمپ Wkl فشارقوی

امروزه با افزایش یافتن جمعیت شهرها و بالا رفتن میزان نیاز به آب شرب استفاده کردن از مدل های مختلف پمپ در این مناطق رونق زیادی پیدا کرده است و بسیاری از خانواده ها بدون وجود یک پمپ مناسب قادر به تامین نیاز خود نیستند، مراکز پخش و فروش انواع پمپ Wkl فشارقوی این دستگاه ها را به صورت گسترده در بازار عرضه می کنند و با در نظر گرفتن قیمت خیلی مناسبی به دست مردم می رسانند.

مراکز پخش پمپ Wkl فشارقوی

طرز کار پمپ آب wkl

طرز کار پمپ آب wkl پمپ در اصل دستگاهی است که به پمپاژ کردن جریان آب با سرعت، قدرت و فشار زیاد در داخل لوله های انتقال دهنده آن کمک می کند و آب را از داخل مخازن آب یا چاه های زیرزمینی با قدرت بالا می کشد، این وسیله در زمانی که آب به میزان کافی در دسترس نباشد و با کمبود آن مواجه می شویم خیلی به کار می آید و می تواند به رفع نیاز های ما کمک نماید.

پمپ Wkl فشارقوی در اصل یک نوع دستگاه است که با مکانیزم گریز از مرکز یا سانتریفیوژی کار می کند و یک پمپ طبقاتی می باشد، در این وسیله یک بخش مکش و بخشی برای رانش سیال و چند طبقه وجود دارد که این طبقه ها با بست هایی به هم وصل شده اند، در هر بخش یا طبقه یک پروانه و دستگاهی به نام دیفیوزر نصب شده است، در ضمن طبقات و محفظه ها با استفاده از واشر کاملا آب بندی می شوند.

وقتی که آب با روش گریز از مرکز وارد پمپ می شود، به وسیله هر یک از پروانه هایی که در هر طبقه نصب شده اند مقدار بیشتری فشار دریافت می کند و هر بار نیز بر این فشار و سرعت آن افزوده می شود، در نهایت آب با قدرت، دبی و هد خیلی زیاد در مرحله آخر و در طبقه نهایی از بخش رانش پمپ خارج شده و به درون لوله ها منتقل می گردد.

این ویژگی پمپ که باعث می شود آب سرعت و فشار خیلی زیادی به دست بیاورد، برای تامین کردن نیاز های صنعتی، کشاورزی و خانگی در حجم خیلی زیاد می تواند پاسخگو باشد، از این رو از این مدل پمپ ها در داخل صنایع و کارخانه های بزرگ و یا ساختمان های چندین طبقه و برج های مسکونی استفاده می شود، همچنین در شبکه های آبرسانی شهری و راه اندازی سیستم های مدرن و مکانیزه آبیاری هم از این پمپ ها استفاده می گردد.

بررسی کیفی پمپ آب wkl

بررسی کیفی پمپ آب wkl برای بررسی کردن میزان کیفیت یک پمپ آب مدل wkl باید به جنس، ساختار و مرغوبیت بخش های مختلف این دستگاه توجه شود، در ضمن یک سری ویژگی خیلی مهم نیز وجود دارند که مستقیما تعیین کننده میزان مرغوبیت ساخت دستگاه و ضریب اطمینان آن هستند و ما در ادامه این مطلب به این موارد اشاره می کنیم تا شما را با اصول حرفه ای خرید پمپ آشنا سازیم:

  • شما عزیزان اول از همه باید به نوع مواد اولیه مورد استفاده در ساخت قطعات پمپ wkl به ویژه جنس پره ها و پروانه دستگاه دقت کنید، به عنوان مثال جنس این بخش ممکن است چدن، برنج یا حتی پلیمری باشد، که این مساله بر اساس نوع کاربرد پمپ می تواند تغییر کند.
  • در ضمن شما باید به میزان قدرت عملکرد موتور الکتریکی پمپ فشارقوی Wkl دقت کنید، قدر موتور دستگاه بر اساس کیلو وات و اسب بخار مورد بررسی قرار می گیرد، میزان آمپر برق مصرفی دستگاه هم باید مورد توجه قرار بگیرد.
  • یکی دیگر از خصوصیات مهم این دستگاه ها وجود استاندارد های کیفی و تاییدیه های لازم بر روی آن می باشند.
  • شما باید به نام تجاری دستگاه مورد نظر، کشور تولید کننده و شرکت سازنده آن هم دقت کنید، بر این اساس برخی از شرکت های خارجی ممکن است کیفیت بیشتری را ارائه دهند یا برعکس محصولات داخلی بهتر عمل کنند.
  • قیمت عرضه دستگاه پمپ آب در بازار های مصرف داخلی کشور هم یکی دیگر از فاکتور های مهم تعیین کردن کیفیت این دستگاه است که هرگز نباید از آن غافل شوید.

بررسی اجمالی درباره پمپ آب wkl

بررسی اجمالی درباره پمپ آب wkl پمپ آب طبقاتی و فشار قوی موسوم به wkl یک نوع پمپ با قدرت عملکرد زیاد است که از آن در زمینه کشاورزی، باغداری، صنعتی و حتی مصارف شهری استفاده می شود، آب با استفاده از تکنولوژی گریز از مرکز به داخل این پمپ وارد می گردد و هر بار از طریق پروانه آن با فشار بیشتر به طبقه بالاتری منتقل می شود و دوباره از طریق پروانه بعدی بر فشار آن افزوده می گردد.

در نهایت وقتی که آب از بخش خروجی پمپ به داخل لوله ها می رود حداکثر میزان فشار و دبی را به دست آورده و این مساله باعث می شود که عمل انتقال دادن آب با کیفیت و سرعت بیشتری انجام شود و نیاز های مصرف کننده ها نیز بهتر تامین گردد، بر این اساس در داخل سیستم های اطفای حریق که در وسعت زیاد کار می کنند هم می توان این پمپ را به کار برد.

در اکثر مواد برای راه اندازی سیستم آبیاری بارانی و قطره ای در زمین های کشاورزی با متراژ بالا، از این وسایل استفاده می شود و کارخانه پمپ کشاورزی معمولا این مدل دستگاه ها را تولید و به بازار های مصرف سطح دنیا عرضه می کند تا به تامین نیاز عموم مردم کمک نماید.

صادرات عمده پمپ Wkl فشارقوی

صادرات عمده پمپ Wkl فشارقوی شرکت های بزرگ صادراتی انواع و اقسام پمپ Wkl فشارقوی را به صورت عمده از درب کارخانه های تولید کننده این دستگاه ها خریداری می کنند، سپس آن ها را به کمک وسایل نقلیه گوناگون و از راه مرزهای مختلف به خارج از مرزهای ایران منتقل می سازند تا در بازار های بین المللی عرضه نموده و با نرخ قابل توجهی به فروش برسانند.

انجام دادن این کار باعث جذب شدن سرمایه های خارجی شده و به توسعه اقتصادی ایران کمک می نماید، از این رو تلاش در این عرصه اهمیت زیادی دارد، به ویژه موجب می شود که تولید کننده های ایرانی بیش از پیش به کیفیت دستگاه های تولیدی خود توجه نشان دهند تا بتوانند رضایت مصرف کننده های خارجی را تامین کنند.

این دستگاه های باکیفیت نه تنها در بازار های خارجی به فروش می رسند، بلکه در داخل کشور نیز عرضه می شوند و هم میهنان ما نیز امکان خرید آن ها را دارند و برای این کار می توانند از این سایت بهره ببرند.

امتیاز دهید post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *