پمپ کشاورزی

مرجع خرید و فروش پمپ اتا بزرگ در بازار ایران

مرجع خرید و فروش پمپ اتا بزرگ در بازار ایران شرکت آسیاپمپ میباشد.این شرکت با بهره گیری از فن آوری روز و در اختیار داشتن پرسنل مجرب و متخصص و همچنین تیم فروش با تجربه و کادر مدیریتی کارآزموده در طی این سالها توانسته نیازهای مشتریان خود را به بهتریت شکل ممکن شناسایی کرده و آنها را برطرف کند.

شرکت آسیا پمپ با بیش از 15 سال سابقه فروش و به پشتوانه 30 سال تولید و به لطف خدای مهربان توانسته سهم چشمگیری از بازار داخلی و کشورهای حوزه خلیج فارس را در اختیار بگیرد.

پمپ اتا بزرگ

وجه تمایز آسیاپمپ در بکارگیری دقت و کیفیت بالای محصولات با بهترین مواد اولیه و همچنین خلاقیت در ساخت انواع پمپ است.هدف مااز ایجاد این مجموعه بزرگ و پویا خدمت به کشور عزیزمان بوده است که با توجه به نیاز سنجی دقیق بازار و احتساب هزینه های قبل و بعد از خرید مقرون به صرفه بودن محصول یکی از الویتهای شرکت آسیا پمپ بوده است.

شما میتوانید انواع پمپ های گریز از مرکز و اتا بزرگ را با بهترین قیمت و مناسبترین کیفیت از این شرکت تهیه کنید.یکی از رسالتهای شرکت آسیاپمپ همیشه این بوده است که بتواند با ارائه محصولات با کیفیت در ایجاد و حفظ مشتریان خود نقشی موثر ایفا کند.

پمپ گریز از مرکز چیست؟ | صادرات پمپ گریز از مرکز به کشورهای عربی

پمپ اتا بزرگ

پمپ گریز از مرکز پمپ است که در آن حرکت سیال با لحظه ای که با چرخش قطعات مکانیکی به آن منتقل می شود (که معمولاً “پروانه ها” نامیده می شود) به آن القا می شود.

این ماده از اثر گریز از مرکز پروانه برای جابجایی مایعات و تبدیل انرژی مکانیکی (از موتور که در بیشتر موارد الکتریکی است) استفاده می کند ، ابتدا به انرژی جنبشی و سپس به انرژی فشار تبدیل می شود.

بازار این پمپ ها در کشورهای جنگ زده و یا در حال توسعه به خاطر استفاده از امکانات بالقوه مثل زمین های بایر و یا حتی زمین های زراعی که دارند به شدت گسترش یافته است.مشتریان عرب زبان اکثرا پمپ سانتریفیوژ را از بازار ترکیه با قیمت بالاتری تهیه می کنند.این فرصت بسیار خوبی است که شرکت های سازنده پمپ آب در ایران با ایجاد بازار در این کشورها به صادرات پمپ حلزونی گریز از مرکز اقدام کنند.

اجزای پمپ گریز از مرکز چیست؟


بلوک های اصلی ساخت پمپ گریز از مرکز عبارتند از:

بخشی در حال حرکت ، به نام پروانه ، که انرژی را انتقال می دهد
بدنه پمپ ، قدرتی است که جریان را ابتدا در مکش و سپس در زایمان هدایت می کند
شافت ، که پروانه بر روی آن ثابت است ، معمولاً به موتور وصل می شود
موتور ، که می تواند الکتریکی یا احتراق داخلی باشد
انواع مختلفی از پمپ های گریز از مرکز ، مانند پمپ های مغناطیسی وجود دارد که حرکت آنها به پروانه توسط نیروی مغناطیسی منتقل می شود و نه توسط یک شافت چرخان.

انواع پروانه پمپ اتا بزرگ کدامند و چه کارایی دارند؟


انواع اصلی پروانه عبارتند از:

باز ، معمولاً هنگام خنک تر شدن مایعات استفاده می شود
بسته ، هنگامی که شما کارایی بهتری را با هزینه تطبیق پذیری ترجیح می دهید
حرکت پروانه باعث ایجاد افسردگی در لوله مکش و سیال می شود که با فشار اتمسفر رانده می شود ، از داخل لوله عبور کرده و وارد پمپ می شود.

پروانه پس از مکش مایعات ، با استفاده از نیروی گریز از مرکز تولید شده توسط سرعت پروانه ، آن را در حاشیه بدنه پمپ قرار می دهد.

پروانه مجهز به یک سری تیغه های خمیده است که کانال هایی با بخش در حال رشد از مرکز تا حاشیه را تشکیل می دهد.

مایع با پروانه Vt از پروانه خارج می شود ، بنابراین هنوز با انرژی جنبشی مجهز شده و وارد ولتاژ می شود.

حتی بدنه پمپ ، یا مورد نظر ، با یک بخش در حال افزایش ساخته شده است به طوری که میزان باقی مانده انرژی جنبشی به انرژی فشار تبدیل می شود و در نتیجه شیوع آن افزایش می یابد.

خصوصیات پمپ توسط منحنی مشخصه توصیف می شود که در آن روند جریان توسط سر پمپ در رابطه با میزان جریان که قادر به تأمین آن است گزارش می شود.

برای تهیه و خرید انواع پمپ اتا بزرگ گریز از مرکز و قطعات یدکی انواع پمپ سانتریفیوژ و فشار قوی می توانید با واحد فروش شرکت آسیا پمپ تماس بگیرید.

امتیاز دهید post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *