خانه » پمپ حلزونی گریز از مرکز » پمپ حلزونی ETA 150

در حال نمایش 6 نتیجه

خرید پمپ آب ۶ اینچ کشاورزی با بهترین کیفیت از نمایندگی معتبر

قیمت پمپ آب ۶ اینچ کشاورزی در بازار پمپ آب متفاوت بوده و از ۵ میلیون به بالا بسته به نوع و مارک پمپ متفاوت است.بهترین کیفیت پمپ آب حلزونی و طبقاتی ۶ اینچ مختص پمپ هایی است که مستقیما از شرکت یا نمایندگی های معتبر کارخانجات سازنده خریداری شود.پمپ های ۶ اینچ برای مصارف کشاورزی ساخته شده که جنس آن از چدن بوده و بنا به درخواست مشتری می توان از جنس استیل هم تولید شود.

کاربردهای پمپ آب ۶ اینچ را بهتر بشناسیم

پمپ آب ۶ اینچ همانطور که گفته شد در انواع مختلف تولید شده و شامل پمپ های افقی و پمپ آب عمودی می شود.این پمپ ها کاربردهای زیادی داشته که در بخش کشاورزی و صنعت به کار می رود.

  1. آبیاری غرقابی
  2. آبیاری بارانی
  3. آبیاری قطره ای
  4. انتقال آب از رودخانه به مزارع کشاورزی
  5. تخلیه آب فاضلاب و چاه
  6. صنایع غذایی
  7. صنایع فولادی
  8. دامداری و کشتارگاه ها
  9. انتقال سیالات با ویسکوزیته بالا
  10. انتقال سیالات خورنده و اسیدی
  11. بوستر پمپ آبرسانی و آتشنشانی

با کمی تغییرات در نوع آب بندی و جنس قطعاتی که با سیال درگیر هستند و برای انتقال سیالات غلیظ با تغییر در ساختار محفظه می توان از این پمپ ها در موارد بالا استفاده کرد.شرکت های سازنده پمپ را بر اساس کاری که قرار است انجام دهد طراحی کرده و خریداران نیز باید بر اساس نیاز سیستم پمپاژ خود انواع این پمپ ها با مشاوره از کارشناسان خبره و متخصص تهیه کنند.

فروش پمپ آب ۶ اینچ حلزونی ETA 150-315 پشت تراکتوری

پمپ های ۶ اینچ دارای دو مدل حلزونی و طبقاتی هستند که پمپ های حلزونی ۶ اینچ خودشان به ۵ مدل مختلف تقسیم می شوند که در بین آنها پمپ ETA 150-315 پر فروش ترین پمپ حلزونی ۶ اینچ در کشور می باشد.این پمپ به پمپ آب ۶ اینچ فشارقوی معروف بوده و برای مصارف انتقال آب کشاورزی و آبیاری قطره ای به کار می رود.

پمپ آب پشت تراکتوری به پمپی گفته می شود که به وسیله محور PTO تراکتور به گردش در می آید.در این بین از گیربکس های افزاینده با نسبت های مختلف ۱ به ۳ یا ۱ به ۴ برای بالا بردن و تغییر دو محور خروجی تراکتور استفاده می کنند تا دور خروجی گاردان تراکتور با دور پمپ یکی شود.پمپ آب ۶ اینچ پشت تراکتوری مدل اتا ۳۱۵-۱۵۰ با قیمت مناسب و کیفیت بالا توسط شرکت آسیاپمپ ایرانیان در کشور با شاسی تقویتی و گیربکس ۱/۳ به فروش می رسد.همچنین این شرکت همین پمپ را با شاسی تسمه ای نیز در اختیار مشتریان قرار می دهد.

نحوه راه اندازی و هواگیری پمپ آب ۶ اینچ حلزونی

برای هواگیری و استارت پمپ باید ابتدا دریچه سوپاپ را چک کرده و دور آن را یک طوری بکشید تا آشغال وارد پمپ نشود.سپس از چرخش شافت و کوپلینگ با آچار یا به صورت دستی مطمئن شوید.اگر در قسمت مکش شیر فلکه گذاشتید از باز بودن آن اطمینان حاصل کنید.

ابتدا مهره های عینکی قسمت آب بندی به طور مساوی و تا حدی که مانع چرخیدن محور پمپ نباشد محکم نباشد.سپس پمپ و لوله را پر از آب کرده و از قسمت درپوش هواگیری که روی زانوی خروجی پمپ تعبیه شده هر وقت جریان آب یکنواخت شد درپوش را بسته و پمپ را روشن کنید.

اما نکته دیگری که لازم است انجام شود این است که پیچ و مهره های شاسی و اتصالات ورودی و خروجی را کنترل کنید.روان بودن کوپلینگ را کنترل کرده و شیر فلکه های مکش و رانش را کنترل کنید.

آشنایی با پمپ آب ۶ اینچ طبقاتی افقی

مپ گریز از مرکز طبقاتی نوعی پمپ آبرسانی می باشد که برای ایجاد فشار در جریان سیال با ویسکوزیته پایین به کار می رود.این پمپ ها در ۸ مدل مختلف تولید می شود که پمپ آب ۶ اینچ طبقاتی در سری WKL 150 یکی از آنهاست و برای مصارف صنعتی و کشاورزی استفاده می شود.

محفظه و پروانه و طبقات و دیفیوزرهای این پمپ از جنس چدن خاکستری بوده و برای انتقال سیالات روان و سبک مانند آب استفاده می شود.دهانه ورودی این پمپ ۸ اینچ و دهانه خروجی آن ۶ اینچ است.وزن پمپ هایی که در ردیف پمپ آب ۶ اینچ طبقاتی هستند بین ۶۳۷ تا ۱۲۰۳ کیلوگرم می باشد.

ارتفاع آبدهی در نقطه راندمان کاری بین ۴۳ تا ۲۶۰ متر و حجم آبدهی در نقطه راندمان کاری ۲۸۰ مترمکعب بر ساعت است.اندازه قطر پروانه به صورت فول سایز در این پمپ ۳۶۰ میلیمتر است و همچنین پمپ آب WKL 150/2 ، WKL 150/3 ، WKL 150/4،WKL 150/5 و WKL 150/6 قابلیت تراش پروانه را دارند و با نیروی کمتری کار می کنند.

به طور معمول در این پمپ ها قطر لوله مکش و قطر لوله رانش از قطر دهانه مکش و رانش یک یا دو سایز بزرگتر انتخاب می شوند.فروش این پمپ ها با کیفیت بالا با برند آسیاپمپ ایرانیان به صورت آنلاین و حضوری امکان پذیر است.

خرید پمپ آب ۶ اینچ پشت تراکتوری تسمه ای + تفاوت آن با پمپ گیربکسی

نوع دیگری از پمپ های کشاورزی وجود دارد که به پشت تراکتور وصل شده و عملیات آبرسانی را انجام میدهند.این پمپ ها به پمپ پشت تراکتوری تسمه ای معروف هستند که کار تغییر دور و افرایش دور محور خروجی تراکتور توسط تسمه و پولی انچام میشود.

پمپ های پشت تراکتوری تسمه ای ۶ اینچ از لحاظ آبدهی و فشار با نسبت ۱/۳ هیچ تفاوتی باهم نداشته و یکسان هستند.اما دوام پمپ های گیربکسی به دلیل هم محور بودن پمپ و گیربکس و تراز بودن دقیق آن نسبت به پمپ های تسمه ای بیشتر است.

در پمپ تسمه ای پشت تراکتوری چنانچه کاربر دقت لازم را نداشته باشد و عملیات سرویس و نگهداری پمپ را به موقع انجام ندهد یا در حین کار پمپ را خارج از راندمان کاری استفاده کند یا پمپ و شاسی تراز نباشد یا پمپ بدون آب کار کند یا پمپ تحت فشار کار کند کند ممکن است تسمه ها داغ شده و پاره شود یا محور پمپ را به سک سمت کشید و شافت ببرد.

اما به صورت کلی چنانچه سرویس و نگهداری دوره ای پمپ ها به صورت منظم انجام شود این پمپ ها تا سالها به درستی کا می کنند.اما در مدل تسمه ای می توان

  1. پمپ آب ETA 150-200
  2. پمپ آب ETA 150-250
  3. پمپ آب ETA 150-315
  4. پمپ آب ETA 150-400

را با شاسی تسمه ای تولید کرد.مشتریان محترم می توانند انواع پمپ آب تسمه ای پشت تراکتوری با کیفیت بالا را نمایندگی های معتبر پمپ آب در اصفهان تهیه کنند.

قیمت پمپ آب کشاورزی ۶ اینچ

بازار فروش پمپ آب قابل حمل درجه یک قیمت پمپ آب کشاورزی ۶ اینچ ان را در اختیار همه قرار داده است فروش عمده پمپ آب کشاورزی دست ساز را می توان از شرکت ما که اولین و قدرتمند ترین برند در این حوضه به شمار می رود انجام داد و باید گفت که تا به حال این مجموعه توانسته نام خود را به خوبی در ذهن خریداران ثبت کند و با عرضه محصولات با کیفیت به برند پیشرو در این زمینه تبدیل شود. یکی از راه های پر رونق کردن معاملات این محصولات صادر کردن به کشور های دیگر و تبلیغ آن می باشد.

استاندارد های موجود برای پمپ آب

آشنایی با اجزای سازنده پمپ آب بسیار راحت است در کشاورزی مدرن امروزی می دانیم که از دستگاه ها و تجهیزات بسیاری استفاده می شود که هر کدام با ساختار خاص خود در زمینه ای مورد استفاده قرار می گیرند. پمپ آب کشاورزی را در این جا مطرح می کنیم که به منظور آبیاری زمین های زراعی مورد کاربری قرار می گیرد. محصولات مورد نظر در دنیایی از تنوع هستند که از نظر پارامتر های متعددی با همدیگر فرق دارند.

قیمت پمپ آب ۱۲ ولت قوی از جمله محصولات کاربردی می باشد که به منظور خرید بهتر خوب است ابتدا در این زمینه اطلاعاتی به دست آورد و از راهنمای خرید آنها استفاده کرد. با کمک این خدمات می توان با نام برند های مختلف آشنا شد، زیرا هر کدام از تولید کنندگان نوع خاصی از محصولات را آماده می کنند. از نظر توان و انرژی مصرفی و همچنین نوع متریال پمپ ها با همدیگر فرق دارند که می تواند در انتخاب خریداران تاثیر بگذارد.

پره های آنها ضد زنگ است و قدرت بالایی دارند. به سرعت روشن می شوند. آب را با بالا ترین فشار ممکن به تمام طبقات می رساند و پخش می کند. بدانید که این پمپ ها به دلیل حجم کمی که دارند فضای کمی را هم از آن خود می کنند به همین دلیل می توان در کنار کنتور و زیر پله ها آنها را نصب نمود و مورد استفاده قرار داد و همیشه آب را با فشار در اختیار داشت. پمپ آب پشت تراکتوری تهران مدل زیادی دارد قیمت پمپ آب بشقابی نیم اسب ارزان است قیمت پمپ آب چاه کشاورزی خورشیدی منا سب است

راهنمای انتخاب پمپ آب کشاورزی

انواع مختلف پمپ فشار قوی عمودی طبقاتی استیل کدام است؟چه عواملی بر کیفیت پمپ آب تاثیر دارد؟پمپ آب کشاورزی یک اینچ مدل زیادی دارد امروز در بازار انواع پمپ آب وجود دارد که هر کدام از آن ها بسیار خوب و عالی هستند در واقع این نوع از پمپ های آب از بهترین جنس ها به تولید رسیده اند که شما با اطمینان کامل می توانید از آن برای خود تهیه و خریداری کنید. در واقع تمامی این محصولات دارای لوازم جانبی می باشند که شما به راحتی می توانید اگر در هنگامی که خراب شد از لوازم جانبی یدکی استفاده نمایید. لوازم جانبی این نوع از پمپ های آب در بازار با قیمتی بسیار مناسب و عالی به فروش می رسند و شما با اطمینان می توانید بهترین ها را برای خود خریداری کنید. قیمت تماس به این محصول برای شما بسیار مناسب و ارزان است

تولید کنندگان برای اینکه بتوانند در بازار جهانی فعالیت کنند باید نیروی انسانی بیشتری برای تولید داشته باشند که این امر باعث توسعه و پیشرفت آنها می شود. محصولی که برای صادرات انتخاب می شود باید علاوه بر کیفیت و کارایی بالا قیمت مناسبی هم داشته باشد تا بتواند با نمونه های خارجی رقابت نزدیکی داشته باشد و به خوبی رضایت مشتری را جلب کند که در این صورت تولیدی می تواند به خوبی بازار جهانی را به دست بگیرد و تمان محصولات خود را به نمایش بگذارد.

در این تجارت پر سود کشورهای زیادی فعال هستند اما تجهیزات ایرانی به دلیل داشتن شاخصه های لازم توانسته اند بیشترین حجم فروش را داشته باشند. کیفیت بالا و قیمت مناسب رقابت را برای خرید و فروش تشدید کرده و باعث شده تا تولید هم روندی صعودی میدا کند.خرید پمپ استیل قیمت پمپ wkl فروش پمپ آب پشت تراکتوری در سایت مجود است.

موارد استفاده از پمپ آب ۶ اینچ

صادرات پمپ تمام استیل صنعتی ایتالیایی رونق دارد پخش پمپ آب دلتا یک اسب بشقابی آن هم توسط نمایندگی ها باعث شده تا تولیدی بتواند این لوازم را در کمترین زمان به دست مصرف کنندگان برساند. تجهیزاتی که برای پخش انتخاب می شوند مورد تایید تولید کننده هستند بدین ترتیب بهترین کیفیت و کارایی را خواهند داشت.

برای اینکه نمایندگی بتواند آنها را از تولیدی به بازار منتقل کند از ماشین آلات کمک می گیرد چون وزن آنها زیاد است. پخش عمده توسط تولید کنندگان این محصول می توان هزینه ها را تا مقدار مطلوبی کاهش دهد. عموما واسطه ها اقدام به تهیه و پخش عمده می کنند. اما امروزه اینترنت به تولید کنندگان این فرصت را داده است تا امکان ابراز وجود داشته باشند. حضور تولید کنندگان باعث شده پخش عمده با تنوع قیمت در بازار رقم بخورد.

این امر به خریداران کمک می کند تا بهتر بتوانند محصول مورد نظر خود را تهیه کنند. نقش اینترنت را می توان در این زمینه بسیار چشمگیر دانست و لذا فعالان بزرگ فضای مجازی را محل خوبی برای معرفی خود یافته اند و توانسته اند سفارشات را در این زمینه به ثبت برسانند.

توزیع کنندگان پمپ آب ۶ اینچ عمده

خرید مستقیم پمپ آب قابل حمل راحت است تولید پمپ آب فشار قوی بنزینی معمولی در کشور ما به رشد و شکوفایی بسیار ایده آلی رسیده و تولیدات با کیفیت این اجناس باعث شده تا در حال حاضر شاهد پوشش دادن سراسر بازار کشورمان توسط پمپ آب کشاورزی باشیم و علاوه بر پوشش دادن کل بازار کشور، صادرات این اجناس در تناژ بالا به کشورهای همسایه نیز انجام می ‌شود و از این طریق سود مالی مطلوبی برای اقتصاد کشورمان به ارمغان می آید. برای خرید این محصول می توانید با نمایندگی فروش پمپ آب ارتباط برقرار کنید.

پخش قیمت پمپ آب طبقاتی کشاورزی به صورت کلی و عمده می باشد که مشتریان بتوانند انواع گوناگون و مختلف از این محصولات را برای خودشان خریداری کنند پخش این محصول به صورت مستقیم و بدون واسطه انجام می گیرد تا تمامی مشتریان بتوانند از خدمات بی نظیر و محصول مرغوب نهایت استفاده و بهره را برده باشند برای بهره مندی از پخش پر کیفیت و متنوعی از این محصولات نیاز است که از طریق این سایت اقدام کرده و یک خرید موفقی را برای خودتان بتوانید تجربه کنید. صادرات پمپ آب تسمه ای درجه یک رونق دارد صادرات پمپ طبقاتی به کشور روسیه شرایطی مناسب را برای تولیدی فراهم کرده تا بتواند با تولید بیشتر سود بالاتری از این تجارت بزرگ سهم خود کند.

خرید اینترنتی پمپ آب کشاورزی ۶ اینچ