پمپ کشاورزی

نمایندگی رسمی فروش پمپ آب در کرج

نمایندگی فروش پمپ آب در کرج بسته به نیاز مشتریان خود انواع پمپ آب خانگی را با برندهای مختلف در فروشگاه خود عرضه می کنند.معمولا فروشگاههای پمپ آب در کشور سفارشات عمده خود را از کارخانه تهیه کرده و به مشتریان تحویل می دهند.

اما پمپ های سانتریفیوژ به پمپ آب خانگی ختم نمی شود و پمپ آب خودمکش و گریز از مرکز در سایزهای مختلف نیز از جمله پمپ های پرفروش برای صنعت و مشاغل می باشند که توسط نمایندگی معتبر شرکت تولید کننده از طریق این سایت فروشگاهی به صورت آنلاین به فروش می رسد.

عامل فروش انواع پمپ آب خودمکش در البرز

پمپ آب خودمکش یکی دیگر از پمپ های گریز ازمرکز می باشد که حلزونی آن مستطیل شکل و دارای ساختمان دوبل می باشد که قادر است آب و هوا را با هم مکش کند.این پمپ طراحی اقتصادی و منحصر به فردی دارد که با آبدهی بالا و نیروی بسیار کم کار می کند.

لازم به ذکر است که این پمپ ها به صورت انحصاری توسط شرکت آسیا پمپ در سایزهای۲،۴،۶،۱۰،۱۲،۱۴،۱۶ و ۲۰ اینچ تولید می شود.چنانچه می خواهید اطلاعات بیشتری کسب کنید ویا سوالی دارید می توانید با کارشناسان این مجموعه تماس گرفته تا ابهامات شما برطرف شود و بتوانید یک خرید عالی با بهتریین قیمت را داشته باشید.

خرید جدیدترین پمپ آب گریز از مرکز از به صورت مستقیم از تولید کننده

در بین پمپ های سانتریفیوژ زمینی که برای پروژه های بزرگ و آبیاری در دبی های بالا استفاده می شود، نمونه ای از پمپ های گریز از مرکز در کشور توسط شرکت تولیدی بازرگانی آسیا پمپ تولید می شود به نام پمپ سوپاپ سرخود یا خودکفا.

این پمپ ها نیازی به والو یا شیر خلاء ندارند و از نوع خودکفاست.همچنین دارای پروانه روباز است و آب به آرامی از آن عبور می کند و دارای شفت استنلس استیل می باشد.این پمپ در تخلیه فاضلاب خانگی،انتقال آب،مکش سیالات با ذرات جامد درشت کاربرد دارد.برای سفارش این محصول با ما تماس بگیرید.

توزیع انواع قطعات یدکی با کیفیت پمپ سانتریفیوژ در نمایندگی فروش پمپ آب کرج

یکی از مشائل مهم بعد از خرید پمپ تامین قطعات یدکی آن می باشد.قطعاتی مثل پروانه،شفت و محفظه حلزونی که معمولا شرکت سازنده آنها را با بهترین کیفیت تولید می کند و به عاملین فروش و نمایندگی های خود ارسال می کند.

شما از طریق این مرکز فروشگاهی می توانید انواع قطعات یدکی پمپ آب شانتریفیوژ اصل را بهترین کیفیت و قیمت به صورت آنلاین خریداری کرده و در سریعترین زمان ممکن تحویل بگیرید.

امتیاز دهید post