پمپ کشاورزی, مقالات

نمایندگی پمپ آب در قزوین | فروش با کمترین قیمت

نمایندگی پمپ اب در قزوین

در کلینیک تخصصی پمپ های کشاورزی و صنعتی که نمایندگی پمپ اب در قزوین و دیگر استانهای می باشد به پشتوانه سالها تجربه می توانیم انواع پمپ های آبرسانی را با کیفیت استاندارد و کمترین قیمت نسبت به بازار به مشتریان عرضه کنیم.فروش الکتروپمپ بشقابی های کشاورزی در قالب پمپ پشت تراکتوری و پمپ های حلزونی برای آبیاری غرقابی و بارانی و در بخش صنعتی برای بوسترپمپ های آتشنشانی و کارخانجات تولید از طریق همین مجموعه امکان پذیر می باشد.

نمایندگی پمپ اب در قزوین

بازرگانی و فروش الکتروپمپ های صنعتی و کشاورزی در قزوین

نمایندگی پمپ اب در قزوین

الکتروپمپ های کشاورزی و صنعتی با موتورهای ۱۵۰۰ و ۳۰۰۰ دور جمکو و موتوژن که از دینام های نامی در بازار می باشند کوپله می شوند.در دورهای بالا اصطهلاک پمپ و موتور نسبت به دورهای پایین کمتر می شود.پمپ های حلزونی در اصطلاح الکتروپمپ استیل های سطحی نیز نامیده می شوند که از آنها برای انتقال آب از رودخانه ها یا منابع آبی با عمق کم استفاده می شود و در مواردی که عمق مکش بالای ۶ متر است از شناور یا کفکش یا پمپ های توربینی استفاده می کنند.

بازرگانی آسیا پمپ ایرانیان فروشنده انواع الکتروپمپ های حلزونی و فشار قوی برای مصارف کشاورزی و صنعتی با قدرت های مختلف در قزوین می باشد که محصولات خود را به صورت فروش اینترنتی پمپ های آب عرضه می کند.برای اطلاع از قیمت ها و خرید با ما تماس بگیرید.

قیمت و خرید پمپ آب کشاورزی پشت تراکتوری نو در قزوین

نمایندگی پمپ اب در قزوین

یکی از زیر شاخه های پمپ های کشاورزی پمپ های پشت تراکتوری می باشند که بر روی شاسی سوار شده و از طریق گاردون تراکتور نیروی محرکه را گرفته و کار می کند.اکثر تراکتورهای موجود در بازار با دور ۵۰۰ یا ۷۰۰ دور کار می کنند.برای همین برای افزایش دور تراکتور از گیربکس های صنعتی پشت تراکتوری با تبدیل ۱ به ۳ و ۱ به ۴ و ۱ به ۶ استفاده می شود.

قیمت پمپ های پشت تراکتوری با توجه به نوع شاسی، مدل پمپ و گیربکس آن متفاوت می باشد.شرکت آسیاپمپ ایرانیان انواع پمپ پشت تراکتوری نو را با گارانتی به صورت غیر حضوری در قزوین به فروش می رساند.برای مشاهده نمونه ها و خرید پمپ آب کشاورزی پشت تراکتوری با واحد فروش شرکت تماس بگیرید.

فروش پمپ ۳ اینچ سوپاپ سرخود مخصوص آب و فاضلاب در قزوین و زنجان

نمایندگی پمپ اب در قزوین

در بین پمپ های آبکشی پمپ های سوپاپ سرخود یا پمپ خودمکش که بر اساس نیروی گریز از مرکز کار می کند از مزیت هایی مانند پروانه روباز بودن و دوبل بودن محفظه حلزونی برخوردار است.این پمپ ها نیاز به هواگیری ندارند و مخصوص انتقال فاضلابهای خانگی و صنعتی و شهری می باشند.این پمپ ها با الکتروموتور ۱۵۰۰ و ۳۰۰۰ دور کوپله می شوند.

فروش پمپ و الکتروپمپهای ۳ اینچ سوپاپ سرخود به صورت عمده و جزیی در قزوین و زنجان با قیمت بسیار مناسب توسط مجموعه پمپ آسیا صورت می گیرد.

امتیاز دهید post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *