پمپ کشاورزی, مقالات

انواع پمپ آب صنعتی و خرید مستقیم از کارخانه

قیمت پمپ های کشاورزی

انواع پمپ آب صنعتی را می توان به پمپ های گریز از مرکز حلزونی و فشار قوی wkl نسبت داد به دلیل اینکه این پمپ ها کاربردی بوده و توانایی اینکه هد و دبی مختلفی را پوشش بدهند دارند.اما پمپ های کفکش ،پمپ روغن داغ،پمپ سرکولاتور و پمپ ضد اسید از دیگر پمپ های صنعتی هستند.پمپ های سانتریفیوژ افقی صنعتی که عمدتا برای انتقال آب، پساب یا گازوییل به کار می رود در سایزهای مختلف تولید و با مارکهای مختلف در بازار فروخته می شود.مشتریان برای خرید مستقیم از کارخانه های پمپ سازی و دوری از واسطه ها و قیمت های کاذب می توانند از طریق وب سایت به صورت آنلاین سفارش خود را ثبت و خرید بدون واسطه با قیمت ارزان انجام دهند.

توزیع پمپ آب صنعتی ETA 150/315 | راهنمای خرید پمپ آب صنعتی

پمپ های صنعتی محدود به شکل و سایز خاصی نمی شوند و هر کدام خصوصیات هیدورلیکی منحصر به فرد خود را دارند که هم در صنعت کشاورزی و هم در صنایع خوراکی و شوینده و نیروگاهها استفاده می شوند.پمپ اتا ۶ اینچ فشارقوی یا ETA 150-315 یکی از پر کاربردترین پمپ های صنعتی می باشد که برای انتقال سیالات خورنده و اسیدی محفظه و پروانه و محور آن از استیل ۳۱۶ یا استیل نگیر انتخاب می شود.

برای خرید پمپ های آب صنعتی بهتر است به نکات زیر توجه کنید تا در هنگام خریداری کردن بهترین نوع پمپ را به لحاظ راندمان و قیمت و کیفیت تهیه کنید.موارد قابل تامل در خرید پمپ های صنعتی به شرح زیر است.

  1. برای پمپ فضای مناسب انتخاب شده و دسترسی آسانی به آن وجود داشته باشد.
  2. سرویس های دوره ای مرتب و در موقع مناسب انجام شود.
  3. پمپ های انتقال آب صنعتی با توجه به اینکه چه کاربردی داشته و در چه محبطی قرار است کار کند باید انتخاب شود.
  4. به وزن پمپ ،ارتفاع، سایز لوله های ورودی و خروجی، جنس محفظه و محور و پروانه و نوع و دمای سیال و توان موتور از نکاتی است که باید در هنگام خرید به آن توجه کنید.

فروش انواع قطعات جانبی پمپ های حلزونی و Wkl صنعتی در مازندران

پمپ های گریز از مرکز که برای انتقال آب و سیالات خورنده استفاده می شود در اثر کارکرد بالا یا نوع سیال یا استفاده و نصب نادرست قطعاتش مستهلک شده و نیاز به قطعات نو دارد.تمام قطعات پمپ ها گریز از مرکز صنعتی از چدن خاکستری بوده و چنانچه پمپ آب نیاز به قطعات یدکی استیل یا برنز داشته باشد که اکثر پمپ های انتقال آب شور و یا سیالات شیمیایی و خورنده محفظه و محور و پروانه آنها از استیل نگیر می باشد جزو قطعات سفارشی بوده و باید مستقیما آنها را از تولید کننده خریداری کنند.فروش انواع قطعات پمپ های Wkl و حلزونی از جنس چدن، استیل و برنز به صورت عمده و آنلاین امکان پذیر است.

عرضه پمپ های استیل خودمکش ۳ اینچ تخلیه فاضلاب صنعتی در کشور

در بحث انتقال فاضلاب های شهری و صنعتی و به خصوص فاضلابهای اسیدی نوعی از پمپ ها به کار گرفته می شود که بتوان راندمان بالاتری را از آن استخراج کرد.پمپ های فاضلابی که در کشور وجود دارد دو مدل عمودی و افقی دارد که پمپ های افقی گریز از مرکز انتقال فاضلاب به جهت دسترس پذیری بهتر و هزینه کم تعمیر و نگهداری بیشتر در بورس خرید و فروش بازار پمپ آب کشور می باشد.

پمپ خودمکش ۳ اینچ که با پروانه نیمه باز عرضه می شود با جنس استیل که محفظه و پروانه و محور آن استیل باشد گزینه مناسبی برای انتقال فاضلابهای اسیدی و انتقال آب دریا یا انتقال آب شور و دیگر صنایع شوینده و خوراکی می باشد.قیمت پمپ خودمکش استیل بین ۱۲ الی ۱۳ میلیون بوده و می توان بسته به نوع کاربرد آن با الکتروموتور سه فاز ۱۵۰۰ و ۳۰۰۰ دور کوپله کرد.

مرکز پخش انواع پمپ بغل گیربکسی سایز ۳ تا ۵ اینچ جهت انتقال آب و گازوییل

پمپ های گریز از مرکز انتقال آب را میتوان با گیربکس های افزاینده پشت تراکتوری نیز کوپله کرد.پمپ های بغل گیربکسی که عمدتا برای ایجاد فشار بیشتر و بالاتر با گیربکس ۱/۴ کوپله می شوند.در این وضعیت آبدهی ۱/۳ برابر و هد ۱/۶ برابر نسبت به دور ۱۵۰۰ دور افزایش پیدا میکند.پمپ های ۳ تا ۵ اینچ حلزونی را می توان به صورت بغل گیربکسی عرضه کرد که آب بندی آنها متناسب به نوع سیال تغییر پیدا میکند.در مرکز پخش پمپ های انتقال آب کشاورزی و صنعتی می توانید بهترین پمپ های سرهم گیربکسی را خریداری کنید.

امتیاز دهید post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × سه =