پمپ کشاورزی, مقالات

بازار خرید اینترنتی پمپ آب حلزونی در شیراز

مشتریان و مصرف کنندگان پمپ آب برای خرید پمپ آب در شیراز و تامین پمپ برای شبکه آبرسانی به دنبال بازاری هستند تا بتوانند بهترین پمپ آب را با قیمت مناسب خریداری کنند.پمپ های حلزونی،فشار قوی،پمپ خودمکش،پمپ عمودی طبقاتی و پمپ شناور از جمله پمپ هایی هستند که شما می توانید به صورت غیر حضوری از بازار اینترنتی پمپ آب در شیراز تهیه کنید.

فروش عمده و جزیی پمپ عمودی و افقی رایان در شیراز

از برندهایی که طرفداران زیادی در بازار پمپ آب در شیراز دارد رایان پمپ می باشد که انواع پمپ های حلزونی تک پروانه،چند پروانه یا فشار قوی افقی و انواع پمپ های شناور از ۱/۱/۲ تا ۱۰ اینچ را تولید و روانه بازار کرده است.فروش اینترنتی رایان پمپ در شیراز با استقبال بسیار خوبی مواجه شده و مشتریان به دلیل بعد مسافتی که دارند بعضا نمی توانند به نمایندگی رایان مراجعه کنند.

الکتروپمپ شناور ناصری نیازی به نصب سوپاپ نداشته و حمل و نقل آنها بسیار راحت است همچنین آب بندی این پمپ ها ازما فیبروفنر می باشد

فروش عمده و جزیی پمپ های عمودی و افقی رایان پمپ با قیمت کارخانه در شیراز توسط شرکت آسیاپمپ ایرانیان تنجام می شود.جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

خرید بدون واسطه دیزل پمپ آبکشی ۸ و ۱۰ اینچ

پمپ های آبکشی بزرگ که حجم آب زیادی را در ساعت بر حسب متر مکعب جابجا می کنند عمدتا در مصارف کشاورزی استفاده می شوند و نیاز به نیروی محرکه قوی بالای ۷۵ اسب دارد.این پمپ ها با موتور دیزل کوپله می شوند.موتورهایی از قبیل بنز ۸ تن و بنز ۱۰ تن و موتور پرکینز که با پمپ های ۸ و ۱۰ اینچ کوپله می شوند.خرید پمپ اتا بزرگ با موتور آبکشی دیزلی می تواند چالش برانگیز باشد اگر مشتریان به فروشنده های ناشناس مراجعه کنند.

شرکت آسیاپمپ ایرانیان با ارائه بهترین دیزل پمپ های کشاورزی بدون واسطه در سایز ۸ و ۱۰ و ۱۲ اینچ سعی کرده علاوه بر تامین نیاز مشتریان عزیز بازار هدف خود را گسترش داده تا بتواند درخواست های بیشتری را پوشش دهد.

نمایندگی فروش پمپ های پایه صنعتی در فارس

از پمپ هایی که برای استفاده در صنایع پتروشیمی و دیگر کارخانجات صنعتی می توان نام برد پمپ پایه صنعتی می باشد که در یک سری از آیتم ها با پمپ حلزونی متفاوت می باشد.پمپ های پایه صنعتی دارای بیرینگ های دو ردیفه هستند که عمر کاری آنها بین ۱۷۰۰۰ تا ۲۵۰۰۰ ساعت می باشد و خنک کاری این پمپ ها از بیرون انجام می شود.

پمپ های پایه صنعتی دائم کار هستند و روانکاری آنها با روغن صورت می گیرد در صورتیکه روانکاری پمپ های حلزونی با گریس می باشد.نمایندگی فروش انواع پمپ های پایه صنعتی در اندازه ۱ تا ۱۲ اینچ در استان فارس این پمپ ها را با قیمت کارخانه و ۱۸ ماه گارانتی در بازار عرضه می کند.

فروش پمپ های پشت تراکتوری با گیربکس ۱/۴

از دیگر پمپ های کشاورزی پمپ پشت تراکتوری است که هم پمپ های حلزونی و هم پمپ فشار قوی wkl را می توان به صورت پمپ پشت تراکتوری عرضه کرد.به دلیل اتصال این پمپ ها با گاردون تراکتور نیاز است تا دور خروجی گاردو بوسیله گیربکس های افزاینده دور بالا برود.این گیربکس ها در نسبت های ۱ به ۳ و ۱ به ۴ و ۱ به ۶ در بازار موجود است.یکی از پرفروش ترین پمپ هایی که در جنوب کشور استفاده می‌شود الکتروپمپ شناور پمپیران است.

انواع پمپ های حلزونی پشت تراکتوری در شیراز با گیربکس ۱/۴ توسط همین مجموعه با قیمت مناسب به فروش می رسد.برای اطلاع از قیمتها و ثبت سفارش با ما تماس بگیرید.

امتیاز دهید post