پمپ کشاورزی, مقالات

بازار بزرگ خرید پمپ آب کشاورزی و صنعتی ایرانی

از گذشته تا به امروز برای خرید و فروش پمپ آب کشاورزی و صنعتی مشتریان به فروشگاه های پمپ آب یا نمایندگی ها مراجعه می کردند ولی بعد مسافت،نوع سفارش و انتخاب یک برند خاص برای خرید باعث شد تا مجموعه ما برای خرید پمپ آب ایرانی با ایجاد بازار بزرگ پمپ کشاورزی و صنعتی و تجمیع انواع پمپ آب سانتریفیوژ حلزونی با مارک های مختلف انتخاب و خرید را برای مشتریان راحت کرده است.

فروش پمپ انتقال آب خودمکش تولید داخل در بندرعباس

از دیگر پمپ های انتقال آب که شیوه کار آنها کمی با پمپ های حلزونی معمولی متفاوت است پمپ خودمکش یا پمپ سوپاپ سرخود می باشد که برای راه اندازی نیاز به یکبار هواگیری دارند.تولید کننده پمپ های خودمکش با استفاده از محور،دری سوپاپ و کفی استیل مقاومت قطعات این پمپ ها را در مقابل خورندگی و سایش بالا برده است.

از این پمپ ها به عنوان پمپ پشت تراکتوری و پمپ لجن کش نیز استفاده می شود که می تواند آب و لجن را پمپاژ کند.پمپ های سوپاپ سرخود دارای محفظه حلزونی مستطیلی شکل می باشند که می توانند آب را در محفظه خود نگه دارند.همچنین از این پمپ ها در بخش کشاورزی و پرورش شیلات هم استفاده می شود.فروش این پمپ ها در بندرعباس و جنوب کشور توسط شرکت آسیاپمپ ایرانیان انجام می شود.

تولید کننده پمپ انتقال سیال با قیمت رقابتی

حضور برندهای خارجی در بازار ایران و ایجاد بازار برای خرید و فروش پمپ های انتقال سیال عمودی و افقی و تقاضای زیاد مشتریان باعث شده تا تولید کننده های داخلی انواع پمپ آب عمودی و افقی را با کیفیت بالا و قیمت رقابتی نسبت به محصولات چینی و ایتالیایی تولید کنند.گرچه در بعضی از موارد کارکرد پمپ ها و جنس قطعات متفاوت است.

در بحث پمپ های آب افقی یا همان پمپ های حلزونی بازار پمپ آب ایران با حضور تولید کننده های برتر در این زمینه توانسته نیاز خود را تامین کند و مشتریان برای تهیه پمپ های حلزونی کشاورزی به دو صورت حضوری و اینترنتی اقدام می کنند.

فروش الکتروپمپ انتقال آب با موتور سه فاز دور ثابت

الکتروپمپ های انتقال آب در مصارف محتلف کشاورزی و صنعتی مورد استفاده قرار میگیرند.این پمپ ها با کوپله به الکتروموتورهای سه فاز فشار لازم برای انتقال آب را بین دو نقطه فراهم می کنند.لازم به ذکر است بگوییم که هد و دبی این پمپ ها رابطه مستقیمی با قطر پروانه پمپ دارد و هرچقدر قطر پروانه بزرگتر باشد میزان هد و دبی بیشتر است.

انواع الکتروپمپ های ۱ تا ۱۲ اینچ که با الکتروموتورهای سه فاز دور ثابت جمکو و موتوژن برای پروژه های صنعتی،کارخانجات،بیمارستانها،جهاد کشاورزی و مراکز دولتی با کیفیت بالا و با قیمت کارخانه از طریق همین مجموعه به فروش میرسد.

خرید پمپ آب ایرانی حلزونی مدل ۳۱۵-۱۵۰ عمده و جزیی

از پر فروش ترین پمپ های حلزونی انتقال آب پمپ گریز از مرکز ۳۱۵-۱۵۰ می باشد که دارای ورودی ۸ اینچ و خروجی ۶ اینچ است.این پمپ تا ۳۳٫۵ متر ارتفاع ستون آب را تامین می کند و در اصطلاح ۳٫۳ بار فشار تولید می کند.عمده مصرف این پمپ ها در بخش کشاورزی و آبیاری قطره ای می باشد.این پمپ ها به صورت الکتروپمپ یا پمپ پشت تراکتوری یا دیزل پمپ مورد استفاده قرار می گیرد.

شما می توانید برای خرید عمده و تکی پمپ حلزونی ۳۱۵-۱۵۰ در دو مدل چپگرد و راستگرد با ما تماس بگیرید و در کمترین زمان سفارش خود را تحویل بگیرید.

امتیاز دهید post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *