پمپ کشاورزی, مقالات

بازار فروش پمپ فشار قوی کشاورزی ارزان

تامین آب کشاورزی، از طریق منابع آب زیرزمینی، دریاها، دریاچه، رودخانه ها و … تامین می گردد. برای استخراج این آب از اعماق و ارتفاع های مختلف، نیاز به دستگاه پمپ فشار قوی کشاورزی است که در کشور توسط کارخانه های تولیدکننده، با کیفیت بسیار بالا و قیمتی مناسب تولید و در بازار فروش عرضه می گردد. کشاورزان برای تهیه این نوع پمپ، باید به این کارخانه ها و نمایندگی های فروش آن ها مراجعه نمایند و به صورت تضمین شده آن را خریداری نمایند.

بازار فروش پمپ فشار قوی کشاورزی ارزان

بررسی مشخصات پمپ فشار قوی کشاورزی

بررسی مشخصات پمپ فشار قوی کشاورزی

شکل و نحوه کارکردن پمپ‌های فشار قوی مورد استفاده در کشاورزی، بسیار متفاوت و متمایز تر از پمپ هایی است که تا کنون آن را در ابعاد کوچک برای مصارف خانگی مورد استفاده قرار داده اید.

برای آشنایی بامشخصات پمپ فشار قوی، در کشاورزی به اختصار در زیر آمده است تا به طور دقیق با آن و نحوه عملکرد آن آشنا شوید.

مشخصات پمپ فشار قوی:

  • بدنه استوانه ای فلزی

برای قرار گرفتن تمام وسایل تشکیل دهنده پمپ در آن، تا هنگام‌ نصب درون چاه آب و… آسیبی به آن ها نرسد.

  • دستگاه مکش و دمنده

این‌ قسمت از پمپ برای بالا آوردن آب به سطح زمین مورد استفاده قرار می گیرد.

  • تعداد زیادی پروانه

در اصطلاح به این پروانه ها طبق می گویند، که هرچه تعداد پروانه ها بیشتر باشد، دستگاه پمپ آب حجم بیشتری از آب را در بازه زمانی کمتری بالا می کشد و انتقال می دهد.

  • دینام

این قطعه از خازن ها و سیم‌ های پیچیده شده درست شده است که باعث انتقال نیروی برق به پمپ می شود و با حرکت پروانه ها، آب از طریق مکش به سمت بالا هدایت می شود.

  • کابل های فشار قوی

با اتصال این کابل ها به پریز برق و یا دکمه قطع کننده و وصل کننده، جریان برق صنعتی را به دینام منتقل می کند، تا پمپ کشاورزی راه اندازی شود و شروع به کار کردن کند.

قیمت عمده پمپ فشار قوی کشاورزی ارزان

قیمت عمده پمپ فشار قوی کشاورزی ارزان پمپ های فشار قوی از ضروری ترین تجهیزات برای انتقال آب در مزرعه های کشاورزی است که با استفاده از تاسیسات برق فشار قوی کار می کنند.

قبلا این‌ پمپ های فشار قوی، فقط از طریق واردات در بازار تامین‌ می گردید، اما از آنجایی که قیمت پمپ فشار قوی وارداتی برای مصرف کننده گران تمام می شد، تولیدکنندگان داخلی اقدام به تولید آن در داخل کشور در ابعاد و اندازه های مختلف نمودند.

از آنجایی که این نوع پمپ جز تجهیزات گرانقیمت به شمار می آید، افراد برای خرید آن‌ باید به نمایندگی های عرصه مستقیم مراجعه نمایند تا بتوانند آن را به قیمت عمده و کمتر از قیمت رایج بازار خریداری نمایند.

امتیاز دهید post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *