پمپ کشاورزی

بزرگترین فروشگاه انحصاری پمپ سانتریفیوژ در اصفهان

خرید و فروش پمپ سانتریفیوژ ETA در کل کشور رواج دارد.اما شهرهای بزرگ مثل تهران، تبریز، مشهد، شیراز و اصفهان سهم بیشتری از این بازار را به خود اختصاص داده است.پمپ سانتریفیوژ اصفهان اکثرا به شهرهای جنوبی ارسال می شود و خریداران این محصول در شهرهایی مثل بوشهر،چابهار و بندرعباس خرید عمده خود را از بازار پمپ گریز از مرکز در اصفهان انجام می دهند.فروشگاه های زیادی در سطح شهر اصفهان وجود دارد که به صورت عمومی انواع پمپ آب کشاورزی اعم از لجنکش و کفکش و پمپ آب زمینی را عرضه می کنند.

پمپ سانتریفیوژ اصفهان

یکی از فروشگاه های انحصاری فروش پمپ سانتریفیوژ در اصفهان برند آسیا پمپ می باشد که همزمان به تولید و فروش پمپ گریز از مرکز و خودمکش مشغول است.این مجموعه با داشتن نگرش بلند مدت و همچنین برطرف کردن نیازهای مشتریان در همه اوقات،کیفیت را در راس کار خود قرارداده است.همچنین باید خاطر نشان کرد که این مجموعه به صورت تخصصی پمپ حلزونی زمینی تولید می کند و آماده همکاری با مشتریان و بازرگانان گرامی می باشد.

راهنمای جامع و عملی انتخاب پمپ سانتریفیوژ آسیا پمپ

بحث خود را با یک مثال شروع می کنیم.ما می خواهیم یک پمپ گریز از مرکز با آبدهی ۵۰ متر مکعب بر ساعت و ارتفاع ۲۹ متر انتخاب کنیم.برای این کار مراحل زیر را به ترتیب انجام می دهیم.

 

  • انتخاب پمپ گریز از مرکز با مراجعه به منحنی همپوشانی پمپ های گریز از مرکز که در اینجا دو نوع پمپ با مدل ۳۱۵-۶۵ و ۱۶۰-۵۰ خواهیم داشت.

 

  • تعیین قطر پروانه که اگر کارکرد پمپ مداوم باشد بهتر است پمپ با دور ۱۴۵۰ و اگر به صورت متناوب است پمپ با دور ۲۹۰۰ دور را انتخاب کنیم.

 

  • راندمان پمپ 

 

  • انتخاب الکتروموتور

 

آیا می دانید بهترین راندمان پمپ گریز از مرکز در چه نقطه ای اتفاق می افتد؟

پمپ سانتریفیوژ اصفهان

پمپ های گریز از مرکز قابلیت اینکه هد و دبی متفاوت تولید کنند را دارند که در منحنیهد و دبی نمایش داده شده است.اما کارکرد پمپ در تمامی این نقاط دارای راندمان مساوی نیست.معمولا نقطه ای که دارای بهترین راندمان است  در وطس منحنی پمپ قرار می گیرد و به نام BEP  شناخته می شود.در صورتی که دبی تولیدی پمپ بیشتر یا کمتر از دبی BEP باشد، علاوه بر کاهش راندمان،مقداری نیروی شعاعی نیز روی شفت پمپ ایجاد می کند که منجر به افزایش ارتعاشات می شود.

به همین دلیل برای افزایش عمر پمپ و کاهش مصرف برق آن بهتر است مطمئن شویم که نقطه کاری پمپ در نزدیکی نقطه BEP واقع شده است.شما مشتری گرامی می توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر،مشاوره و خرید انواع پمپ آب حلزونی و فشار قوی با ما تماس بگیرید.مجموعه آسیا پمپ شرایطی را فراهم کرده است تا بتوانید در غیر از ساعات کاری نیز با واحد فروش شرکت در تماس باشید.

 

  • تبلیغات:
  1. دانشمندی پمپ آب خانه خود را به سیستم گرمایشی خانگی تبدیل کرد!

  2. اختلاف و نزاع بین دو کشاورز بر سر دزدیده شدن نوار تیپ آبیاری

  3. صنعت آب بطری یک تجارت بزرگ در سراسر جهان است

  4. مرگ صاحب شرکت نوار تیپ سبب افت قیمت نوار تیپ آبیاری شد!!

 

 

 

امتیاز دهید post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × سه =