پمپ کشاورزی, مقالات

توزیع کننده پمپ آب تمام استیل

کمبود فشار آب در بسیاری از ساختمان ها یکی از مشکلات ساکنان ساختمان های مرتفع و بلند امروزی است. این مشکل به خصوص در طبقات بالای ساختمان احساس می شود. راه حل این مشکل استفاده از پمپ آب تمام استیل خانگی است. این پمپ ها در امتداد شبکه آبرسانی ساختمان شما نصب می شوند و با افزایش فشار آب آن را به طبقات فوقانی یا مخازن مخصوصی که در قسمت های بالایی ساختمان تعبیه می شوند هدایت می کنند. توزیع کنندگان این محصول، با کیفیت ترین نوع این محصول را با قیمتی به صرفه و مناسب در اختیار مشتریان قرار می دهند.

توزیع کننده پمپ آب تمام استیل

مدل های پمپ آب استیل

مدل های پمپ آب استیل یکی از مهم ترین نکات در مورد پمپ آب خانگی و نحوه انتخاب آن، شناخت انواع این محصولات است. پمپ آب کشاورزی کوچک بر اساس ارتفاع منبع آب و جریان (مقدار آبی که در طول زمان عبور می کند) طبقه بندی می شوند. البته از نظر ساختار این محصولات دارای دسته بندی های مختلفی هستند و هر کدام از انواع آن در شرایط خاصی مورد استفاده قرار می گیرند.

پمپ آب کوچک ارزان صفحه ای: این پمپ ها از یک یا چند روتور چرخشی و روتورهای متصل به آنها برای انتقال انرژی دورانی استفاده می کنند. هنگامی که مایعات وارد سیستم پمپ صفحه ای می شوند، تحت تأثیر نیروی گریز از مرکز تولید شده توسط روتورهای چرخشی قرار می گیرند. این نیرو باعث می شود تا سیال درون آن انتقال یابد و چرخش روتور با سرعت بالا باعث افزایش فشار و سرعت سیال می شود و در خروجی پمپ جریان می یابد.

پوشش این پمپ ها به طور ویژه برای تسریع فرآیند ورود مایع و رسیدن به روتورها طراحی شده است؛ یکی از مهم ترین قطعات پمپ های صفحه ای روتور است که دارای سوراخ های منحنی بوده و بین دو دیسک قرار دارد. زمانی که آب وارد پمپ ها می شود به روتور می رسد و سپس در اثر چرخش از روتور خارج می شود. روتور این موتورها که به یک موتور الکتریکی متصل است بسته به نوع موتور و قدرت آن با سرعتی بین ۵۰۰ تا ۵۰۰۰ دور در دقیقه می چرخد.

ساخت پمپ آب ضد آب جت: این پمپ های آب که به پمپ های آب گریز از مرکز نیز معروف هستند در منازل بسیار مورد استفاده قرار می گیرند. ساختار این پمپ ها به گونه ای است که می توان از آنها برای انتقال آب از عمق به زمین، افزایش فشار آب در خانه های چند طبقه و… استفاده کرد.

پس از خروج هوای مزاحم از ورودی پمپ، به دلیل چرخش سانتریفیوژ و ایجاد این خلاء، آب وارد موتور شده و از طرف دیگر خارج می شود. توجه داشته باشید که محفظه و بدنه این پمپ ها برای عملکرد صحیح باید همیشه در آب باشد.

بررسی وزن پمپ تمام استیل

بررسی وزن پمپ تمام استیل الکتروپمپ های شناور فولادی ابارا سری DW از جمله پمپ های شناور فاضلاب بوده و در مصارفی مانند سیستم های آب و فاضلاب و ذرات معلق با حداکثر قطر ۵۰ میلی متر در حداکثر دمای ۴۰ درجه سانتی گراد کاربرد فراوانی دارند؛ همچنین در ایستگاه های فاضلاب خانه ها، هتل ها و سایر مکان های عمومی استفاده می شود. روتورهای این پمپ ها در دو مدل تک کانال (DW) و VORTEX (DW VOX) ساخته شده است که از فولاد ۳۰۴ ساخته شده است که از مزایای این پمپ ها می توان به بدنه بادوام، کارکرد و کارایی مداوم، کابل بلند آن ها معادل آن اشاره کرد.

۱۰ متر و وزن کم: کل پمپ های فولادی ابارا DW در دو نوع سه فاز و تک فاز با دور موتور ۲۹۰۰ دور در دقیقه می باشد که مدل های دارای موتور تک فاز دارای حفاظت حرارتی می باشند. از دیگر مشخصات فنی این پمپ ها می توان به کلاس عایق F، درجه حفاظت IP68، فرکانس ۵۰ هرتز، خازن داخلی (DW75-150)، حداکثر عمق غوطه وری ۱۰ متر، بدنه پمپ، شفت، روکش موتور، مخزن آب بندی و پایه پایه اشاره کرد.

فولاد ۳۰۴ و لوله اگزوز تیز ۲ اینچی: نوع آب بندی پمپ های شناور DW یک سیل مکانیکی دوتایی در محفظه روغن می باشد که در سمت پمپ از سیلیکون، NBR و در سمت موتور کربن،سرامیک ، NBR ساخته شده است. روان کننده مورد استفاده برای این پمپ ها روغن معدنی سفید Esso Marcol 172 (385cc) می باشد. پمپ های زهکشی سه فاز آبرا DW 100T دارای حداکثر ارتفاع ۱۰٫۶ متر با حداکثر ظرفیت آبدهی ۳۶ متر مربع در ساعت و توان ۰٫۷۵ کیلووات هستند.

چند کاربرد پمپ آب استیل

چند کاربرد پمپ آب استیل در بسیاری از موارد از پمپ آب استفاده می شود. پمپ های آب عمدتا برای تامین آب مداوم در صنایع، مغازه ها، منازل، بیمارستان ها و آکواریوم ها و… استفاده می شود؛ همچنین می توانیم از پمپ های آب برای تامین، انتقال و جابجایی انواع مایعات بسته به ظرفیت پمپ استفاده کنیم.

استفاده در مجتمع های مسکونی پمپ آب یکی از مهم ترین ماشین های مورد استفاده در منازل می باشد. پمپ آب برای انتقال آب از مخزن ذخیره آب یا چاه به حمام، توالت و آشپزخانه استفاده می شود. همچنین در آبیاری باغ ها با سیستم آبیاری اتوماتیک برای آبیاری باغ ها، مراتع و دشت ها استفاده می شود. یکی دیگر از کاربردهای مهم پمپ آب پمپاژ آب باران جمع آوری شده در زیرزمین ساختمان ها است.

استفاده در کشاورزی بیش از ۲٫۵ میلیارد نفر در مناطق روستایی در سراسر جهان برای کسب درآمد در کشاورزی کار می کنند و ممکن است نتوانند در تمام فصول سال بدون تامین آب کافی چیزی در مزارع خود پرورش دهند. یک پمپ آب مناسب و با کیفیت نقش اساسی و مهمی در تامین آب بخش کشاورزی دارد. در این بخش از پمپ های آب برای انتقال آب از چاه ها، مخازن آب، دریاچه ها، نهرها و رودخانه ها به زمین های کشاورزی استفاده می شود. همچنین گاهی برای سمپاشی و توزیع کودهای مایع برای محصولات کشاورزی استفاده می شود.

فروش عمده پمپ آب طبقاتی استیل

فروش عمده پمپ آب طبقاتی استیل عوامل زیادی در انتخاب و قیمت پمپ آب طبقاتی مورد نیاز ساختمان موثر است؛ به خاطر داشته باشید که انتخاب اشتباه می تواند کارایی پمپ را برای شما به حداقل برساند و باعث هدر رفتن هزینه شود. در متن پمپ آب سعی شد تمامی الزامات انتخاب پمپ آب مناسب و همچنین درج محصولات به همراه قیمت ذکر شود. همچنین توجه داشته باشید که کلید اتوماتیک پمپ آب باید به همراه پمپ ارائه شود که وظیفه قطع و وصل مجدد آن در هنگام استفاده را بر عهده دارد.

امتیاز دهید post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 + 1 =