پمپ کشاورزی, مقالات

تولید ۴ مدل پمپ اب کشاورزی ۸ اینچ در کشور

خرید پمپ آب اصفهان

یکی از پر فروش ترین پمپ اب کشاورزی در کشور پمپ آب ۸ اینچ می باشد که برای مصارف کشاورزی و همچنین مزارع پرورش ماهی و میگو در شمال و جنوب کشور کاربرد دارد.انواع پمپ آب هشت اینچ در اندازه محفظه و قطر پروانه و مقدار ارتفاع و آبدهی با هم تفاوت دارند.نیروی لازم برای راه اندازی این پمپ ها از ۳۰ اسب بخار به بالا می باشد و در کارخانجات پمپ سازی کشور به صورت انبوه تولید می شود که شامل مدلهای

  1. پمپ آب حلزونی ۸*۸ مدل ETA 200-23
  2. پمپ آب حلزونی ۸*۸ طرح ۲۳-۲۰۰
  3. پمپ آب ۸*۸ معمولی
  4. پمپ آب حلزونی ۸*۱۰

تولید ۴ مدل پمپ اب کشاورزی ۸ اینچ در کشور

انواع پمپ اب کشاورزی حلزونی و نحوه عملکرد و راه اندازی آنها

پمپ های آبرسانی کشاورزی مدلهای مختلفی از جمله پمپ آب افقی و عمودی دارند و پر مصرف ترین پمپ ها به لحاظ کارایی و نگهداری و تعمیرات پمپ های سانتریفیوژ حلزونی هستند که در بازار خرید و فروش می شوند.مهمترین نکته در استفاده از پمپ های انتقال آب کشاورزی نصب و راه اندازی این پمپ هاست که باید به دقت انجام شود.اما برای راه اندازی انواع پمپ های حلزونی به نکات زیر توجه کنید.

  1. ابتدا باید مجموعه پمپ و موتور روی فوندانسیون محکمی قرار گیرد تا از آسیب های احتمالی در امان باشد.
  2. زمانی که پمپ بالاتر از سیال قرار گرفته لوله باید در جهت پمپ شیب در حال افزایش داشته باشد و زمانی که منبع بالاتر از پمپ باشد لوله باید با شیب رو به پایین به سمت پمپ باشد.
  3. بررسی همراستایی کوپلینگ که رعایت نکردن این مورد باعث افزایش دما در بیرینگ ها و و کوپلینگ ها میشود.انحرافات شعتعی و محور بین دو نیمه کوپلینگ چه در زمان خاموش بودن و چه در زمان روشن بوده پمپ نباید بیشتر از ۱ میلیمتر باشد.
  4. بررسی جهت چرخش که جهت چرخش موتور باید طبق جهت چرخش نشان داده شده روی پمپ باشد.
  5. بهره برداری پمپ که باید پمپ هواگیری شود و با سیالی که قرار است پمپاژ شود پر شود.
  6. روغن کاری بیرنگ ها و گریس کاری پمپ
  7. بررسی آب بند محور

رعایت این نکات باعث می شود مجموعه پمپ و موتور و قطعات یدکی پمپ آب طول عمر بیشتری داشته باشد و راندمان سیستم در بالاترین حد خود باشد.

قیمت روز پمپ و دینام آبیاری کشاورزی در کرمان

قیمت روز پمپ و دینام آبیاری کشاورزی در کرمان

پمپ گریز از مرکز حلزونی با دینام های سه فاز برقی با توان های مختلف کوپله می شوند.بستگی به اندازه ورودی و خروجی پمپ و قطر پروانه نوع و توان دینام انتخاب می شود.لازم به ذکر است می توان با تراش پروانه مقدار توان الکتروموتور را کاهش داد.در این حالت مقدار آبدهی پمپ تغییری نمیکند ولی فشار آبدهی پمپ کمتر می شود.

قیمت روز پمپ و دینام سه فاز کشاورزی بستگی به موارد مذکور داشته و همچنین به میزان بودجه ای که خریدار برای تهیه الکتروپمپ در نظر گرفته است.برای خرید انواع الکتروپمپ حلزونی و وکائل در کرمان به صورت آنلاین با کارشناسان ما تماس بگیرید.

فروش اینترنتی پمپ آب فشارقوی برند اطلس در زنجان

فروش اینترنتی پمپ آب فشارقوی برند اطلس در زنجان

در بین پمپ های آب کشاورزی و صنعتی که در بازار پمپ آب با برندهای مختلف عرضه می شوند بعضی از برندها به دلیل کیفیت بالا میزان تقاضای بیشتری دارند و مشتریان در زنجان نیز به دنبال پمپ آب با مارک اطلس پمپ تبریز هستند.پمپ های فشار قوی wkl اطلس از سری wkl 32 تا wkl 150 تولید می شود و برای مصارف مختلف آبیاری غرقابی و بارانی و قطره ای مورد استفاده قرار می گیرد.همچنین انواع گیربکس افزاینده با نسبت ۱/۳ و ۱/۴ اطلس برای پمپ پشت تراکتوری به صورت عمده و تکی با قیمت مناسب به صورت اینترنتی در زنجان به فروش می رسد.

بهترین پمپ برای انتقال آب و فاضلاب صنعتی،کشاورزی چیست؟

بهترین پمپ برای انتقال آب و فاضلاب صنعتی،کشاورزی چیست؟

برای انتقال فاضلابها که دارای ذرات جامد یا ناخالصی دارند پمپ ها لجن کش یا پمپ های حلزونی با پروانه نیمه باز هستند.عمق مکش پمپ های فاضلابی افقی ۶ متر بوده و بسته به قدرت دینام توان پرتاب آب این پمپ ها متفاوت است.پمپ های تخلیه فاضلاب هم به صورت چدنی و هم به صورت استیل تولید می شود.بهترین پمپ حلزونی برای انتقال فاضلاب شهری،صنعتی و کشاورزی پمپ خودمکش می باشد.

امتیاز دهید post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده + 18 =