پمپ کشاورزی, مقالات

دریافت لیست قیمت به روز انواع پمپ آب فشار قوی Wkl

خرید پمپ غلیظ کش

پمپ آب فشار قوی دارای مدلهای مختلفی هستند که رایج ترین آنها پمپ آب طبقاتی Wkl است که در بازار پمپ آب تهران تقاضای بالایی برای خرید و فروش آن با برندهای مختلف وجود دارد.شرکتهای سازنده پمپ آب کشاورزی و صنعتی لیست قیمت فروش پمپ ها را به نمایندگان فروش داده و یا به صورت مستقیم بدون واسطه کار فروش انواع پمپ طبقاتی وکائل را انجام می دهند.برای دریافت لیست قیمت انواع پمپ های wkl برندهای معروف بازار مانند پمپیران، آسیاپمپ ایرانیان و اطلس فروشگاههای آنلاین بهترین مراجع خرید پمپ اب هستند.

نمایندگی آنلاین فروش پمپ وکائل پشت تراکتوری مازندران

پمپ های پشت تراکتوری در بازار پمپ اب مازندران یکی از محصولاتی است که به دلیل نبود برق در بسیاری از زمین های زراعی مورد استفاده قرار می گیرد.این پمپ ها به صورت تسمه ای و گیربکسی شاسی می شوند.اما پمپ های فشار قوی وکائل که با گیربکس ۱/۳ و گیربکس ۱/۴ شاسی شده اند دوام و راندمان بالاتری دارند.خرید بدون واسطه با قیمت دست اول انواع پمپ فشار قوی کشاورزی پشت تراکتوری برای کشاورزان موضوعی است که اهمیت بسیاری دارد و در ساری و مازندران خریداران می توانند از طریق نمایندگی آنلاین این پمپ ها را با قیمت مناسب تهیه کنند.

قیمت عمده پمپ آب فشار قوی Wkl 80 و Wkl 65 در ترکمنستان

در بازارهای جهانی فروش اداوات کشاورزی و پمپ های آبرسانی کشاورزی از اهمیت ویژه ای برخوردار است که مشتریان خارجی برای تهیه این پمپ ها به کشورهای مرجع که تولید کننده پمپ های انتقال آب کشاورزی و صنعتی هستند مراحعه می کنند.کشور ایران به لحاظ موقعیت استراتژیکی که دارد و هزینه حمل و نقل برای کشورهای اطراف آن پایین می شود برای خریداران پمپ آب در ترکمنستان بسیار مقرون به صرفه می باشد.

قیمت عمده این پمپ ها وقتی تبدیل به دلار شود نسبت به پمپ های تولید چین و ترکیه و آلمان بسیار پایین بوده و کیفیت پمپ های آب فشار قوی ایرانی با پمپ های آلمانی و ترکیه ای برابری می کند.این موضوع باعث شده تا مشتریان دید ویژه ای به پمپ های ایرانی داشته باشند و صادرات پمپ آب به ترکمنستان در سالهای اخیر افزایش پیدا کرده است.

فروشنده پمپ های آب طبقاتی افقی با کیفیت بالا در عمان

پمپ های طبقاتی از زمان تولید در کارخانه پمپ سازی در ایران تا زمان فروش می تواند از طریق واسطه ها وارد بازار شده و با قیمت های بالاتری به فروش برسد.اما در مورد پمپ های طبقاتی افقی با کیفیت صادراتی شرکتهای تولید کننده با رویکرد متفاوت تری وارد بازارهای بین المللی شده و محصولات خود را بدون واسطه به فروش می رسانند.

همین موضوع باعث شده تا ارتباط بین خریدار و فروشنده نزدیکتر شده و قیمت های کاذب در بازار ار بین برود.فروش پمپ های فشار قوی ساخت ایران در دو مدل چدنی و همچنین با پروانه برنزی و محور استیل در کشور عمان به خصوص برای استفاده در پروژه های دولتی و کارخانجات صنعتی در عمان باعث شده تا حجم صادرات این محصول نسبت به مشابه سال قبل ۱۵ درصد افزایش پیدا کند.

روش نصب و راه اندازی الکتروپمپ فشار قوی Wkl

نصب و راه اندازی پمپ های طبقاتی از مواردی است که اگر به درستی رعایت شود در بهره وری و راندمان پمپ آب بسیار مناسب است.اما در این مقاله می خواهیم نکاتی را برای راه اندازی الکتروپمپ های فشار قوی مطرح کنیم.از مواردی که باید هنگام نصب پمپ های وکائل رعایت شود شامل وارد زیر می شود.

  1. فوندانسیون مناسب و محکم تا ارتعاشات را بدون مشکل جذب کند و مجموعه پمپ و فوندانسیون باید تراز شود.
  2. مرحله بعد لوله کشی پمپ است که نباید از پمپ به عنوان تکیه گاه لوله ها استفاده کرد.معمولا قطر اسمی لوله ها باید یک سایز از قطر دهانه مکش و رانش پمپ بزرگتر باشد.
  3. بررسی همراستایی کوپلینگ ها که بعد از ثابت شدن روی فوندانسیون باید مجددا تراز شود.
  4. بررسی جهت گردش پمپ و موتور باید چک شودتا موجب خرابی آب بندی و ایجاد نشتی نشود.
  5. پمپ را با سیالی که باید کار کند پر شده و هواگیری شود.
  6. تمام اتصالات مکش و جانبی بررسی و آب بندی شود.
  7. پمپ را در حالت شیر خروجی بسته روشن کرده و و بعد از اینکه پمپ به حداکثر سرعت دورانی خود رسید شیر خروجی را به آرامی باز کنید تا پمپ به نقطه کارکرد خود برسد.
  8. روغن کاری و گریس کاری بیرینگ ها به موقع انجام شود.
  9. بررسی آب بند محور که باید به درستی انجام شود.
  10. هرگز پمپ را با سیالی که برای آن طراحی نشده روشن نکنید.
امتیاز دهید post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه + بیست =