مقالات

سریعترین سامانه فروش پمپ آبیاری کشاورزی در کشور

در گذشته برای خرید و فروش یک کالا باید از شهری به شهر دیگری می رفتید ولی امروزه روش خرید در دنیا بر اساس حضور تکنولوژی متفاوت شده است.فروش پمپ آبیاری که یکی از محصولات مهم در صنعت کشاورزی محسوب می شود در بازار پمپ آب ایران به روال سنتی انجام می شود.شرکت آسیاپمپ ایرانیان اولین شرکت تامین کننده ایرانی است که سریعترین سیستم فروش انواع پمپ های آبرسانی حلزونی و فشار قوی را راه اندازی کرده است و در کمترین زمان می توانید از خانه یا محل کار خود کالای خود را سفارش دهید.

پمپ آبیاری یکی از محصولات مورد استفاده در کارهای مختلف به شمار می رود که برای کشاورزی استفاده زیادی دارد و در مکان های مختلف از آن استفاده می شود. امروز با توجه به پیشرفت تکنولوژی سریعترین سامانه برای فروش پمپ کشاورزی در کشور ایران طراحی و تولید شده است که محصولات مختلفی را به دست مصرف کنندگان در سراسر نقاط ایران می رساند و با بهره گیری از روش های اینترنتی سرعت توزیع پمپ داخل کشور را افزایش داده است.

سریعترین سامانه فروش پمپ آبیاری کشاورزی در کشور

فروش پمپ آبیاری ۸ اینچ راستگرد و چپگرد حلزونی اینترنتی

در مجموعه آسیاپمپ ایرانیان که یک کلینیک تخصصی فروش پمپ آبیاری حلزونی و فشار قوی افقی محسوب می شود می توانید انواع پمپ های آبرسانی را با قیمت کارخانه خریداری کنید.یکی از محصولات پر فروش این شرکت پمپ ۸ اینچ بوده که در دو نوع راستگرد و چپگرد تولید و در بازا عرضه می شود.قیمت پمپ آب ۸ اینچ حلزونی در مقایسه با قیمت پمپ گریز از مرکز ۲۳-۲۰۰ بسیار کمتر بوده و برای بسیاری از مشتریان مقرون به صرفه می باشد.

شما مشتریان عزیز می توانید در این مجموعه پمپ ۸ اینچ حلزونی را با ۱۲ ماه گارانتی به صورت اینترنتی خریداری کنید.لازم به ذکر است این پمپ با حجم آبدهی زیادی که دارد با نیروی ۳۰ تا ۴۰ اسب بخار کار می کند و به عنوان پمپ پشت تراکتوری هم استفاده می شود.همچنین پمپ ۸ اینچ با پروانه نیمه باز مخصوص انتقال آب و لجن هم در سبد محصولی ما موجود است.

پمپ آبیاری ۸ اینچ راستگرد و چپ گرد حلزونی یکی از محصولاتی است که مشتریان زیادی را در سراسر نقاط ایران به خود اختصاص می‌دهد و به همین دلیل فروشندگان این محصول سعی نموده اند با بهره‌گیری از روش‌های اینترنتی محصولات را در اختیار مشتریان قرار بدهند.

فروش پمپ ۸ اینچ راست گرد و چپ گرد حلزونی به صورت اینترنتی باعث شده است محصول مورد نظر با سرعت بیشتری به دست مصرف کنندگان برسد و در زمینه خرید محصولات مشتریان آسان تر بتوانند به محصول مورد نظر خود دسترسی پیدا کنند به همین دلیل می توانید با استفاده از سایت اینترنتی محصول مورد نظر خود را به صورت غیر حضوری و اینترنتی با بهترین کیفیت خریداری کنید.

عرضه مستقیم پمپ های آبیاری حلزونی در سوریه

عرضه مستقیم پمپ های آبیاری حلزونی در سوریه

پیشرفت صنعت و تولید ماشین آلات کشاورزی در در ۱۰ سال گذشته در ایران به حدی بوده که بسیاری از کشورهای همسایه یا کشورهای اروپایی برای تامین نیاز سیستم آبرسانی خود به سمت بازار پمپ آب در ایران آمده و صادرات پمپ آب در سالهای اخیر رشد چشمگیری داشته است.شرکت آسیاپمپ ایرانیان با تولید پمپ گریز از مرکز حلزونی در سایزهای بزرگ و کوچک و عرضه مستقیم آن در بازار پمپ آب سوریه تصمیم دارد بدون واسطه انواع پمپ های آبرسانی را با قیمت مناسب در بازار پمپ سوریه عرضه کند.برای کسب اطلاعات بیشتر به واتساپ شرکت پیام دهید.

کشور ایران در ۱۰ سال گذشته پیشرفت بسیار خوبی در زمینه تولید انواع مختلف وسایل کشاورزی داشته است که پمپ کشاورزی نیز از این زمینه مستثنا نیست. پمپ کشاورزی یکی از محصولاتی است که به صورت عمده در داخل کشور ایران تولید می‌شود و به همین دلیل کشورهای مختلف به خصوص کشور سوریه از جمله خریداران این محصول به شمار می‌روند که محصول مورد نظر را به صورت های مختلف خریداری می کنند و مورد استفاده قرار می دهند.

عرضه مستقیم پمپ های آبیاری حلزونی در سوریه باعث می شود محصول مورد نظر درآمد ارزی مناسب برای کشور ایران داشته باشد و کشور ایران بتواند با فروش مستقیم و عرضه مستقیم این محصول در کشور سوریه به درآمد ارزی مناسب دسترسی پیدا نماید.پمپ هایی که به صورت مستقیم به کشور سوریه عرضه می شوند در اکثر موارد از پمپ های آب گریز از مرکز حلزونی هستند و در انواع مختلف افقی و عمودی به دست مصرف کنندگان در سراسر نقاط کشور سوریه می رسد.

بازرگانی آسیاپمپ ایرانیان صادر کننده پمپ های آبرسانی به قطر

بازرگانی آسیاپمپ ایرانیان صادر کننده پمپ های آبرسانی به قطر

رشد چشمگیر تولیدات صنایع پمپ سازی در کشور باعث شده تا کمبودی در این قسمت در بازار داخلی پمپ آب احساس نشود.اما در بازار بین المللی و در کشور قطر که به سرعت در حال پیشرفت و طراحی و ساخت سازه های جدید می باشد نیاز به پمپ های آبرسانی افقی و عمودی به شدت احساس می شود.بازرگانی آسیاپمپ ایرانیان شرکت تولیدی و تامین کننده پمپ های آبرسانی بوده که بهترین پمپ های آبرسانی گریز از مرکز و پمپ سانتریفیوژ فشار قوی و پمپ عمودی طبقاتی را در کشور قطر به صورت مستقیم به فروش می رساند.برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت کاتالوگ با ما در ارتباط باشید.

رشد و پیشرفت چشمگیر کشور ایران در زمینه تولید انواع مختلف کم باعث شده است کشور ایران تنها بتواند نیاز داخلی خود را برطرف سازد بلکه در برخی از موارد محصولات را به سایر کشورها نیز صادر می کند برای مثال شرکت آسیا پمپ ایرانیان در سالهای اخیر محصولات را به کشورهای مختلف از جمله کشور قطر صادر می نماید.

از آن جایی که کشور قطر در حال ساخت سازه ها و ساختمان های مختلف است در این کشور نیاز به انواع مختلف پمپهای عمودی و افقی بیشتر می‌شود. در اکثر موارد ساختمانهایی که در کشور قطر ساخته می شوند دارای ارتفاع زیادی هستند و به همین دلیل ممکن است آب رسانی به طبقات بالاتر مختل شود و آب زیادی به طبقات بالا نرسد به همین دلیل استفاده از پمپ های مختلف افقی و عمودی از اهمیت بالایی برخوردار است و آبرسانی به طبقات بالاتر را آسان تر نماید.پمپ طبقاتی فشار قوی و پمپ سانتریفیوژ گریز از مرکز از جمله محصولاتی هستند که در کشور قطر بیشترین میزان خریداران را دارند و از کشور ایران به کشور قطر صادر می شوند.

صادرات پمپ خودمکش با آبدهی زیاد به کشور عمان

صادرات پمپ خودمکش با آبدهی زیاد به کشور عمان

پمپ خودمکش یا پمپ سوپاپ سرخود یک پمپ گریز از مرکز بوده در کشور ایران با فن آوری نوین و کیفیت عالی تولید می شود.طراحی این پمپ ها به صورتی است که نیاز به یکبار هواگیری دارد و نیازی به نصب سوپاپ در انتهای لوله ندارد.پروانه این پمپ ها نیمه باز است و پهنا و تعداد پره ها به صورتی است که حجم آب زیادی را با نیروی کم پمپاژ می کنند.

صادرات پمپ خودمکش ایرانی به عمان برای اولین بار توسط شرکت آسیاپمپ ایرانیان امکان پذیر شده و مشتریان و خریداران کشور عمان می توانند برای تهیه این محصول به صورت مستقیم و بدون واسطه با بخش فروش شرکت تماس بگیرند.

 

پمپ خودمکش با بازدهی زیاد یکی از انواع پمپ های جدیدی است که در داخل کشور ایران با کیفیت بسیار بالا طراحی و تولید می‌شود و کشور عنوان یکی از واردکنندگان این محصول است که محصول مورد نظر را در مقیاس های گسترده به داخل کشور خود وارد می کند. صادرات پمپ خودمکش ایرانی به کشور عمان در سال‌های اخیر امکان‌پذیر شده است انواع متفاوتی از پمپ های خودمکش به کشورهای مختلف از جمله عمان صادر می شوند. شرکت آسیا پمپ ایرانیان به عنوان اولین صادر کننده پمپ خودمکش ایرانی به کشور عمان شناخته می شود.

بیشترین میزان فروش انواع پمپ آبیاری در سال گذشته

بیشترین میزان فروش انواع پمپ آبیاری در سال گذشته در سال های اخیر با توجه به کمبود بارندگی استفاده از پمپ آبیاری رونق و رواج بیشتری پیدا کرده است و انواع مختلف پمپ آبیاری با توجه به نیاز مشتریان در سایزهای مختلف به فروش رسیده اند. برای مثال این محصول در سایز کوچک برای باغ های کوچک و در سایز یزرگ برای زمین کشاورزی چند هکتاری استفاده می شود.

کشور ایران در یک سال اخیر شاهد خشکسالی بی‌نظیر بوده ایم که با توجه به کمبود بارندگی در داخل کشور ایران رخ داده بود، به همین دلیل انواع مختلف پمپ ها در بازار به فروش رسیدند و حتی کشورهای همسایه نظیر عربستان که میزان بارندگی کمی دارند سعی نموده اند این محصول را خریداری نموده و مورد استفاده قرار دهند.

تاثیر نوع بسته بندی پمپ آبیاری بر میزان فروش آن

تاثیر نوع بسته بندی پمپ آبیاری بر میزان فروش آن پمپ آبیاری یکی از محصولاتی است که اگر بسته بندی مناسبی داشته باشد میزان فروش آن افزایش پیدا می کند زیرا اگر بسته بندی این محصول مناسب باشد محصول مورد نظر با کیفیت بالاتری به دست مصرف کنندگان می رسد و در هنگام حمل و نقل به کیفیت آن آسیبی وارد نمی شود. یکی دیگر از دلایل تاثیر نوع بسته‌بندی پمپ آبیاری بر میزان فروش آن این است که بسته بندی این محصول باید جذاب باشد و به گونه‌ای باشد که محصول را به خوبی به مشتریان معرفی کند تا میزان فروش محصول مورد نظر افزایش پیدا کند.

عوامل موثر بر افزایش فروش پمپ ابیاری در بازار

عوامل موثر بر افزایش فروش پمپ ابیاری در بازار فروش پمپ آبیاری در بازار در سال‌های اخیر افزایش داشته است برخی از عوامل موثر بر افزایش فروش پمپ آبیاری در بازار موارد زیر بوده اند:

  • افزایش کیفیت انواع مختلف پمپ ها
  • تنوع زیاد پمپ ها مانند پمپ آبیاری بارانی، پمپ آبیاری قطره ای، پمپ آبیاری کشاورزی، پمپ آبیاری باغ و غیره
  • کاهش بی سابقه میزان بارندگی در داخل کشور
  • تنوع پمپ های مختلف در اندازه

شرکت فروش پمپ آبیاری قطره ای با کیفیتی عالی

شرکت فروش پمپ آبیاری قطره ای با کیفیتی عالی شرکت فروش پمپ آبیاری قطره‌ای با کیفیتی عالی انواع مختلف کمپ‌ها را در سایز ها و اندازه های متفاوت تولید و روانه بازار می‌کند و محصولات را نه تنها در داخل ایران بلکه در کشورهای خارجی نیز به فروش می‌رساند.

سایت اینترنتی ما به عنوان یکی از پایانه‌های فعال در زمینه فروش انواع مختلف پمپ آبیاری قطره ای با کیفیتی عالی فعالیت می‌کند و انواع مختلف این پمپ را در اختیار مصرف‌کنندگان در سراسر نقاط ایران قرار می‌دهد. برای خرید محصول مورد نظر خود می توانید با چند کلیک ساده اقدام به ثبت سفارش و خرید محصول نمایید و با این روش در هزینه ها صرفه جویی نموده و محصول مورد نظر خود را با کیفیت عالی در اختیار داشته باشید.

امتیاز دهید post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 + 18 =