پمپ کشاورزی, مقالات

شرکت صادراتی پمپ آب کشاورزی به آفریقای جنوبی

بازار فروش پمپ آب تهران

در صنعت پمپ سازی در دنیا کشورهایی مثل آلمان و ترکیه از مدعیان این بخش به شمار می روند اما بزرگترین تفاوت تولیدات این دو کشور با پمپ های ایرانی قیمت تمام شده آنهاست.صادرات پمپ کشاورزی در سالهای اخیر از ایران به همین دلیل افزایش پیدا کرده است.در کشور ایران به دلیل پایین بودن هزینه مواد اولیه و نیروی انسانی قیمت تمام شده ی پمپ های کشاورزی و صنعتی به نسبت کشورهای مذکور بسیار پایین است و مشتریان زیادی از سراسر دنیا برای خرید انواع پمپ های آبرسانی که در بخش بعدی به آن اشاره خواهیم کرد به ایران می آیند.

یکی از مشتریانی که به شدت طرفدار پمپ های آب کشاورزی ساخته شده ایرانی است کشور آفریقای جنوبی می باشد.زراعت و حجم آبیاری در این کشور به دلیل وسعت زمین های کشاورزی و برداشت محصولات متعدد باعث شده تا نیاز به پمپ های حلزونی سانتریفیوژ در این کشور احساس شود.از آنجایی که مسیر حمل و نقل به این کشور از طریق آبهای آزاد بسیار راحت تر است تجار و فروشندگان پمپ آب در آفریقا ترجیح می دهند سفارشات خود را از کشور ایران تامین کنند.

انواع پمپ آب صادراتی با قیمت رقابتی

انواع پمپ های کشاورزی و صنعتی که مورد اقبال مشتریان خارجی و بازارهای برون مرزی قرار گرفته را می توان به طور کلی در دو دسته جای داد.

  • پمپ آب کشاورزی افقی
  • پمپ آب عمودی

بیشترین آمار صادرات مربوط به گزینه اول یعنی پمپ های گریز از مرکز افقی می باشد که کشورهای اطراف ایران و کشورهای اروپایی و آفریقایی از مشتریان آن هستند.شرکت هایی در ایران هستند که به صورت تخصصی در زمینه صادرات پمپ آب فعالیت می کنند.شرکت آسیاپمپ ایرانیان با توجه به داشتن سبد محصولی متنوع از انواع پمپ سانتریفیوژ آبرسانی یکی از گزینه هایی است که جذابیت خاصی برای مشتریان خارجی دارد.

انواع پمپ آب کشاورزی با کیفیت صادراتی با قیمت مناسب برای سلیقه های متفاوت توسط این شرکت ارائه می شود که در اینجا به صورت تیتر وار به آن اشاره می کنیم.

  • پمپ گریز از مرکز حلزونی single stage pump
  • پمپ فشار قوی high purssure pump
  • پمپ خودمکش self prime pump
  • پمپ لجن کش sluge pump

فروش انواع این پمپ ها با قیمت رقابتی نسبت به دیگر کشورهای تولید کننده و تحویل به موقع و آسان محصول به مشتری باعث رشد میزان صادرات پمپ آب به کشورهای دیگر شده است.

فروش عمده پمپ آب سانتریفیوژ حلزونی در اوکراین

از آنجایی که در چندین سال گذشته رشد دانش تخصصی و راهبردی در زمینه تولید پمپ های کشاورزی و صنعتی به حدی بوده که توانسته از لحاظ کیفی با کشورهای مدعی رقابت کند، برندهای پمپ آب ایرانی در کشورهای دیگر در همین مدت کم از محبوبیت خاصی برخوردار بوده به جهت اینکه توانسته از لحاظ کمی و کیفی توقع مشتریان را برآورده کند.

فروش پمپ های سانتریفیوژ حلزونی در کشور اوکراین به عنوان یک کشور صنعتی و تا حدودی کشاورزی به صورت عمده توسط شرکت آسیاپمپ ایرانیان انجام می شود.این بستر به صورتی فراهم شده تا خریداران بتوانند به صورت آنلاین سفارش خود را برای شرکت ارسال نمایند.

خرید اینترنتی پمپ های کشاورزی و صنعتی در قزاقستان

کشور قزاقستان یکی از کشورهای شمالی کشور ایران می باشد که در اتحادیه اوراسیا همراه با ایران و کشورهای دیگر حضور دارد.به لحاظ موقعیت استراتژیک ایران و مرز ارتباطی با قزاقستان این دو کشور توانسته اند وارد مباحثات تجاری شوند.ماشین آلات کشاورزی اعم از پمپ های آبرسانی حلزونی و فشار قوی یکی از کالاهای درخواستی قزاقها می باشد.

فروش این پمپ ها توسط بازرگانی آسیاپمپ ایرانیان از طریق وب سایت همین شرکت در قزاقستان به صورت عمده صورت می گیرد.ضمن اینکه این شرکت آمادگی تحویل پمپ هایی را دارد که به صورت سفارشی توسط مشتریان درخواست می شود.

امتیاز دهید post