مقالات

عرضه بهترین پمپ آب طبقاتی کشاورزی با قیمت ارزان

پمپ آب طبقاتی کشاورزی از نوع پمپ آب گریز از مرکز بوده که با نام پمپ چند مرحله ای و پمپ فشارقوی طبقاتی نیز شناخته می شود.این پمپ ها دارای یک دهانه مکش و یک دهانه رانش هستند.در پمپ های طبقاتی چندین پروانه به صورت سری روی محور نصب شده اند که برای ارتفاع خروجی بالا از این پمپ ها استفاده می شود.خریداران پمپ های فشارقوی وکائل می توانند بهترین پمپ طبقاتی با قیمت ارزان را از مجموعه آسیاپمپ ایرانیان تهیه کنند.

انواع پمپ فشارقوی WKL 100 | فروش عمده در کشور

پمپ های طبقاتی افقی موسوم به پمپ وکائل یا WKL دارای چند مدل مختلف است که در بازار پمپ آب عرضه می شود.یکی از پر فروش ترین پمپ های طبقاتی کشاورزی پمپ فشارقوی WKL 100 می باشد که در ۸ سایز مختلف که به شرح زیر است تولید می شود.

  • پمپ فشارقوی WKL 100/1
  • پمپ فشارقوی WKL 100/2
  • پمپ فشارقوی WKL 100/3
  • پمپ فشارقوی WKL 100/4
  • پمپ فشارقوی WKL 100/5
  • پمپ فشارقوی WKL 100/6
  • پمپ فشارقوی WKL 100/7
  • پمپ فشارقوی WKL 100/8

در برخی از این مدلها پمپ قابلیت تراش پروانه را داشته و می توان برای کاهش مصرف برق آنرا با الکتروموتور کوچکتر نیز کوپله کرد.این پمپ ها در بازارهای داخلی توسط نمایندگان فروش کارخانه و در بازارهای خارجی به صورت بدون واسطه توسط کارخانجات پمپ سازی ارائه می شود.فروش عمده انواع پمپ فشارقوی WKL 100 در کشور با کیفیت بالا و ضمانت اصالت کالا توسط شرکت سازنده صورت پذیرفته است.برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت کاتالوگ پمپ WKL و ثبت سفارش با واحد فروش شرکت تماس بگیرید.

 

نحوه مونتاژ پمپ طبقاتی کشاورزی + فیلم

در پمپ های طبقاتی اولین قطعه ای که مونتاژ می شود خار حلقوی می باشد.سپس بوش فاصله و اورینگ محور را قرار می دهیم.بعد از آن بوش بلند مکش جای گذاری می شود.سپس پروانه و بعد بوش طبقه و به همین ترتیب قطعات روی محور سوار شده تا وقتی پروانه آخر جای گذاری شد، بوش رانش طوری قرار می گیرد که با خار پروانه درگیر شود.

در مرحله آخر دیفیوزر آخر داخل محفظه رانش قرار گرفته که کار همان طبقه را انجام می دهد و وظیفه آن این اسن که آب را به سمت رانش پمپ هدایت کند.در مرحله یاتاقان زنی پمپ نیز محفظه مکش و رانش طوری تعبیه می شوند که نخ نسوز یا گرافیت در آن جای گذاری شود و با قطعه عینکی سفت شود.

در طرف رانش پمپ از بلبرینگ و در طرف مکش از رولبرینگ استفاده می شود.در نهایت بلبرینگ با مهره سر محور بسته می شود.

 

بازار پمپ پشت تراکتوری طبقاتی خرم آباد و کرمانشاه

پمپ های طبقاتی از جمله پمپ هایی هستند که در مصارف کشاورزی و به خصوص آبیاری تحت فشار مورد استفاده قرار می گیرند.طراحی این پمپ ها به گونه ای است که نیاز هنگام مکش منفی نیاز به هواگیری داشته و موقع مکش مثبت نیاز به هواگیری ندارد.

این پمپ ها برای انتقال آب از رودخانه و استخر یا کانال آب استفاده می شود و عمق مکش این پمپ ها به صورت استاندارد بین ۵ تا ۶ متر می باشد.یکی از ساده ترین شکل های راه اندازی این پمپ ها وصل کردن آن به پشت تراکتوری می باشد.

پمپ آب پشت تراکتوری پمپی است که روی شاسی مخصوص قرار می گیرد و با گیربکس افزاینده با نسبت ۱/۳ و ۱/۴ کوپله می شود.با توجه به قدرت موتور تراکتور و محدودیت قدرت گیربکس نمی توان انواع این پمپ ها را پشت تراکتوری کرد.به همین دلیل قبل از خرید حتما با کارشناسان فروش شرکت ما در خصوص انتخاب پمپ آب پشت تراکتوری مناسب مشاوره بگیرید.

 

فروشگاه الکتروپمپ طبقاتی WKL 80 کوپله با موتور ژن تبریز

پمپ های طبقاتی طبق جدول شرکت سازنده بر اساس قطر پروانه و دهانه ورودی و خروجی دسته بندی شده و هر کدام با قدرت و توان مختلفی کار می کند.یکی از مدل های پمپ طبقاتی که دهانه ورودی ۴ اینچ و دهانه خروجی ۳ اینج دارد پمپ فشار قوی WKL 80 می باشد که بر اساس تعداد طبقات و فشار آبدهی در ۱۰ سری مختلف تولید می شود.

این پمپ ها با الکتروموتور ۵٫۵ کیلووات تا ۴۵ کیلووات با دور ۱۴۵۰ دور و از الکتروموتور ۱۸٫۵ کیلووات تا ۱۱۰ کیلووات با موتور ۳۰۰۰ دور کوپله می شوند.ارتفاع آبدهی با موتور ۱۴۵۰ دور بین ۱۴ تا ۱۴۳ متر و با موتور ۳۰۰۰ دور بین ۳۶ تا ۲۱۲ متر می باشد.همچنین آبدهی با موتور ۱۴۵۰ دور ۶۰ مترمکعب بر ساعت و با موتور ۳۰۰۰ دور ۱۱۰ متر مکعب بر ساعت می باشد.

رایج ترین نوع دینام که با انواع پمپ فشارقوی وکائل کوپله می شود موتوژن تبریز می باشد.الکتروپمپ طبقاتی WKL 80 که به پمپ ۳ اینچ فشارقوی معروف است در زمینه های انتقال آب و آبیاری تحت فشار کشاورزی و همچنین در پمپاژ کندانس شده، دیگ تغذیه بخار، بوستر پمپ آبرسانی و آتشنشانی کاربرد دارد.

لازم به ذکر است که این پمپ ها برای انتقال سیالات خورنده هم استفاده می شود و فقط کافی است که قطعاتی که با سیال در تماس هستند از جنس برنزی یا استیل ۳۱۶ انتخاب شوند.این کار بر عهده کارخانه سازنده می باشد.در فروشگاه آنلاین آسیاپمپ ایرانیان می توانید انواع الکتروپمپ طبقاتی WKL 80 را با کیفیت مرغوب و قیمت مناسب خریداری کنید.

فروشنده پمپ های طبقاتی WKL در عمان و ابوظبی

پمپ های طبقاتی که در ایران تولید می شود در بازارهای بین المللی و به خصوص کشورهای حاشیه خلیج فارس مشتریان زیادی دارد.این پمپ ها از سایز ۱ تا ۶ اینچ تولید می شوند.پمپ های طبقاتی مخصوص انتقال سیالات تمیز با ویسکوزیته پایین هستند و توانایی مکش منفی را هم دارند.

همچنین در کشورهای عمان و ابوظبی برای انتقال آب دریا می توان از همین پمپ ها با پروانه آلومینیوم برنزی و یا استیل استفاده کرد.وزن این پمپ ها بین ۳۶ تا ۱۲۰۳ کیلوگرم می باشد.در مجموع ۸۸ مدل پمپ طبقاتی افقی در کارخانجات پمپ سازی ایران تولید می شود.در کشورهای حاشیه خلیج فارس برای سیستم آب شیرین کن از همین پمپ ها استفاده می شود.

انواع پمپ های طبقاتی WKL به صورت عمده و همچنین به صورت کوپله شده با الکتروموتور از ایران به کشورهای عربی صادرات می شود.هزینه پایین حمل و نقل و قیمت مناسب این پمپ ها باعث افزایش صادرات پمپ آب طبقاتی شده است.فروشنده پمپ های کشاورزی و صنعتی پمپ های فشارقوی WKL 32 تا پمپ فشار قوی WKL 150 را به صورت مستقیم با کیفیت بالا و قیمت رقابتی در بازار پمپ آب عمان، مسقط و بازار پمپ آب ابوظبی عرضه می کند.

امتیاز دهید post

یک نظر در “عرضه بهترین پمپ آب طبقاتی کشاورزی با قیمت ارزان

  1. هادی بازوند گفت:

    نیازبه پمپ ۱۰۰۵دارم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 5 =