پمپ کشاورزی, مقالات

فروش پمپ آب عمده حلزونی کوپله با الکتروموتور موتوژن

فروش پمپ آب عمده

در سراسر کشور مراکز پمپ فروشی و نمایندگی شرکت تولیدی پمپ آب برای مصارف مختلف کشاورزی و صنعتی فروش پمپ آب عمده را انجام می دهند.با توجه به حذف واسطه ها و بازار رقابتی، مشتری به دنبال خرید پمپ آب حلزونی از مرجع اصلی و دست اول می باشد.در این مرکز انواع پمپ آب حلزونی کوپله شده با الکتروموتور موتوژن در توان های مختلف بدون واسطه به فروش می رسد.

فروش پمپ آب عمده

خرید عمده پمپ آب ۸ تا ۱۲ اینچ عمده با کیفیت مرغوب

فروش پمپ آب عمده

برای مصارف مختلف انتقال آب در مزارع کشاورزی و باغات و مراکز پرورش شیلات از پمپ های بزرگ با حجم آبدهی زیاد استفاده می کنند که بسته به نوع سیال پروانه و محور و نوع آب بندی آن قابل تغییر می باشد.در کارگاه های کوچک و کارخانجات بزرگ انواع پمپ های آب با اندازه های مشخص تولید می شود.

برای تسریع در امر انتخاب و خرید انواع پمپ های حلزونی ۸ تا ۱۲ اینچ مجموعه ما با تولید با کیفیت ترین پمپ ها ۸ در ۸ ، ۱۰ در ۸ ، ۱۲ در ۱۰ ،۱۰ در ۱۰ و ۱۲ در ۱۲ این پمپ ها را به صورت عمده و مستقیم برای مصرف فروشگاه ها و عمده فروش ها و تجار و بازرگانان عرضه می کند.

تولید کننده پمپ های آبرسانی | صادرات به کشور آذربایجان

فروش پمپ آب عمده

در زمینه تولید انبوه پمپ های کشاورزی آبرسانی کشور ایران یکی از کشورهای پیشرو در صنعت پمپ سازی بوده که در سالهای اخیر با طراحی و تولید پمپ های انتقال آب شور و شیرین با متریال چدن، استیل و برنز توانسته در کشورهای اطراف مانند عراق بیشترین فروش را داشته باشد و برای کشور ارز آوری کنند.

کشورهای همسایه ایران که از موقعیت خوب هم مرز بودن با ایران برخوردار هستند برای انتقال آب های سطحی به مزارع کشاورزی و تجهیز سیستم آبرسانی در کارخانجات خریدار عمده پمپ های آبرسانی ایرانی بوده و صادرات پمپ آب به کشور آذربایجان و شهر باکو باعث شده تا بازار خرید و فروش پمپ آب ایرانی در این کشور رونق پیدا کند.

فروش عمده پمپ ۳ اینچ خودمکش مخصوص شرکت آب و فاضلاب

فروش پمپ آب عمده

پمپ های خودمکش مکانیزم خاصی داشته و نیاز به یکبار هواگیری دارند و حجم آبدهی آنها نسبت به پمپ های حلزونی هم اندازه خود آبدهی بیشتری دارند.این پمپ ها با نیرویی کمتر از پمپ های حلزونی کار می کنند و پروانه نیمه باز دارند.این پمپ ها برای مکش و انتقال آب و فاضلاب در شرکت های آب و فاضلاب به شدت کاربرد دارند.

تولید پمپ های خودمکش در اندازه های مختلف در کشور انجام می شود که آب بندی این پمپ ها سیل مکانیکی بوده و برای انتقال آب و لجن و سیالات ناخالص بهترین گزینه هستند که در پروژه های شرکت آب و فاضلاب استفاده می شوند.فروش عمده پمپ لجن کش خودمکش یا پمپ سوپاپ سرخود ۳ اینچ توسط مجموعه آسیاپمپ ایرانیان صورت می پذیرد.

قطب فروش پمپ آب پرورش میگو با قیمت عمده در چابهار

فروش پمپ آب عمده

پمپ های پرورش شیلات برای اینکه بتوانند طول عمر بیشتری داشته باشند باید پروانه و محور آنها از جنس استیل ۳۱۶ و برنز باشند.این پمپ ها در اندازه های ۱۰ و ۱۲ اینچ بیشترین مصرف را در مزارع پرورش آبزیان در جنوب کشور دارند و لوله های زیر آن را ۱۰ بار و لوله های خروجی را ۶ بار می بندند.

چابهار، بندرعباس،زاهدان،سیستان و بلوچستان و بوشهر قطب پرورش شیلات کشور و پرورش میگو بوده و شرکت آسیاپمپ ایرانیان برای اینکه صاحبان مزارع بتوانند با کمترین هزینه و به صورت مستقیم پمپ های ۲۹-۲۵۰ و پمپ های ۳۵-۳۰۰ را با پروانه برنزی و محور استیل از کارخانه به فروش می رساند.

امتیاز دهید post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − 5 =