پمپ کشاورزی

قیمت خرید پمپ حلزونی استیل افقی

پمپ حلزونی افقی در گروه پمپ های صنعتی قرار می ‌گیرد که از آن برای انتقال آب و دیگر سیالات در کارخانه های صنعتی استفاده می شود. پمپ های گریز از مرکز افقی دارای ساختار اساسی با کیفیت هستند و این امر یکی از مهمترین دلایل خرید عمده آنها در بازار می باشد. قیمت خرید پمپ حلزونی افقی استیل در راستای کیفیت این محصول مشخص می گردد.

قیمت خرید پمپ حلزونی استیل افقی

راه شناخت پمپ حلزونی مناسب

راه شناخت پمپ حلزونی مناسب راه شناخت پمپ حلزونی مناسب در راستای بررسی مشخصات و ساختار اساسی این محصولات بسیار آسان است.

ساختار اساسی پمپ های گریز از مرکز افقی به نوعی است که از یک محفظه حلزونی و یک طبقه تشکیل شده‌ اند. پروانه در این نوع پمپ ها به صورت یک سر آویزان طراحی می‌ شود و شفت محرک اصلی و سیستم یاتاقان بندی با بهترین کیفیت برای طراحی  و ساخت این نوع پمپ ها در نظر گرفته می شود.

علاوه بر  این، بهترین راه شناخت پمپ حلزونی استیل مناسب توجه به موارد زیر است:

  • موضوع تقاضای وارده: درخواست یک پمپ گریز از مرکز استیل افقی برای آبرسانی از یک منبع به یک منبع رانش می باشد.

نخستین گام در گزینش صحیح و انتخاب این پمپ ضرورتاً با مشخص کردن شرایط کارکردی مورد انتظار آغاز می گردد.

شرایط عملکرد مورد انتظار از پمپ استیل  این طرح در قالب کارکرد آبدهی به صورت های مداوم مستقر

کارکرد آبدهی در فواصل زمانی گاه به گاه و مقطعی صورت می پذیرد.

باید در زمان شناخت پمپ حلزونی مناسب به این موضوع توجه داشته باشید که در هر پمپ آب گریز از مرکز، میزان خروجی و آبدهی پمپ بر اساس میزان اندازه و قطر، تعداد پره های پروانه، تعداد دور چرخشی پروانه، قطر دهانه ورودی و خروجی وابسته است.

پمپ های حلزونی را می توان با موتور های الکتریکی ۱۴۵۲ دور در دقیقه یا۲۹۰۰  دور در دقیقه به صورت کوپل شده  مورد استفاده قرار داد.

مرکز فروش پمپ حلزونی افقی استیل

مرکز فروش پمپ حلزونی افقی استیل در مرکز فروش تجهیزات صنعتی، پمپ حلزونی استیل در دو نمونه افقی و عمودی به مشتریان معرفی می شود که عملکرد  و شرایط استفاده از هر یک از آنها با یک دیگر متفاوت است و جالب است بدانید پمپ حلزونی استیل افقی نسبت به عمودی کارای بسیار بیشتری دارد و در راستای این موضوع فروش این محصول بسیار بیشتر دیده می شود.

قیمت فروش پمپ حلزونی افقی بسته به کیفیت نوع آلیاژ های مصرفی برای طراحی و ساخت آن می باشد و تهیین قیمت این تجهیزات توسط تولید کنندگان مشخص می گردد. برای دریافت اطلاعات بیشتر با ما در ارتباط باشید.

امتیاز دهید post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *