پمپ کشاورزی

قیمت پمپ فشار قوی MC200 در بازار تهران

یکی از مهم ترین دستگاه های رایج در صنعت و کشاورزی پمپ آب می باشد که به خاطر کاربردهای وسیعش بسیار مورد توجه کشاورزان و صنایع و کارخانجات مختلف است. برای تهیه و اطلاع از قیمت پمپ فشار قوی MC200 به مراکزی مانند همین مجموعه که به توسعه تجارت انواع پمپ آب در ایران کمک کرده است مراجعه کنید.

از انواع این پمپ ها، پمپ فشار قوی WKL,MC.MD,CV است که توسط تولید کنندگان متبحر تولید و در بازار عرضه می شود.

پمپ فشار قوی طبقاتی MC200 چیست؟

آیا پمپ فشار قوی MC200 را می شناسید؟ آشنایی با “پمپMC200 مدل ۲۰۲۰٫” اگر به دنبال اطلاعات بیشتری از این سری پمپ هستید، به شما پیشنهاد می کنیم تا پایان همراه ما باشید.در این مقاله قصد داریم شرح حال کامل این پمپ را بیان کنیم.

این پمپ یک پمپ گریز از مرکز طبقاتی با محفظه دارای برش شعاعی می باشد. در پمپ فشار قوی MC200 پایه نکهدارنده به صورت یکپارچه با محفظه مکش و رانش ریخته گری شده اند که از این لحاظ منحصر به فرد می باشد.

بهترین مارک پمپ طبقاتی فشار قوی MC200 در کشور

بهترین مارک پمپ فشار قوی MC200 در کشور می تواند از برندهایی باشد که مصرف کنندگان آن را تایید کنند.امروزه بزرگترین فروشنگان آن نیز با هدف جلب رضایت مشتری و افزایش فروش، نمونه های دیگر پمپ های فشار قوی سانتریفیوژ را عرضه می کنند.

به عنوان خریدار باید در نظر داشته باشید که قیمت و نرخ پمپ فشار قوی بر اساس کاربرد و کارایی آن و دیگر عوامل تعیین می شود.از سوی دیگر فعالان صنعت پمپ سازی به خوبی پمپ های فشار قوی با کیفیت را می شناسند.اما چگونه می توانند آن را با قیمت ارزان تهیه کنند؟

خرید ارزان قیمت پمپ فشار قوی طبقاتی MC200

خرید ارزان پمپ فشار قوی MC200 در ایران توانسته مشتریان زیادی را با خود همراه کند.زیرا اکثر خریداران بعد از اینکه محصولات را بررسی کردند، جویای قیمت آن می شوند تا بتوانند محصولی با نرخ ارزان تر تهیه کنند.

پمپ فشار قوی بر اساس عوامل متعددی این قیمت را دارا می باشد و نمی توان گفت که این محصول از نظر کیفی در سطح پایین قرار دارد.زیرا عوامل دیگری چون روش فروش و میزان عرضه و تقاضا بر قیمت ها تاثیر می گذارد.

با فروش اینترنتی و عرضه عمده پمپ فشار قوی می توان پمپ فشار قوی MC200 را با قیمت ارزان تری تهیه کرد.

سریع ترین راه خرید پمپ فشار قوی MC200 در بازار ایران

اگر بخواهیم سریع ترین راه خرید پمپ فشار قوی MC200 را معرفی کنیم،خرید اینترننتی گزینه مناسبی برای این کار می باشد.خریداراندر این روش نیازی نیست به بازار شهری مراجعه کنند و در کوتاخترین زمان می توانند احتیاجات خود را برآورده کنند.

فروشگاه آنلاین آسیا پمپ انواع پمپ فشار قوی را اعم از پمپ فشار قوی

  • MC200
  • MD
  • CV
  • WKL

به نمایش گذاشته است تا کار را برای خریداران خود راحت تر کند.

انواع پمپ را می توان در درجه کیفی متفاوت تهیه کرد که با قیمت مشخصی به دست مصرف کنندگان آن می رسد.

برای اطلاع از انواع قیمت پمپ فشار قوی اعم از قیمت پمپ فشار قوی MC200 با کارشناس فروش مجموعه آسیا پمپ تماس بگیرید.ما به شما در یک خرید عالی کمک می کنیم.

مشخصات فنی پمپ فشار قوی MC200 | نحوه ساخت آنها

این سری از پمپ ها که به پمپ دماغه خوکی نیز معروف است دارای قطر خروجی ۲۰۰ میلیمتر، ظرفیت آبدهی ۴۰۰ تا ۹۳۰ متر مکعب در ساعت و تا ارتفاع ۵۱۰ متر قابلیت بالا بردن آب را دارد.

درجه حرارت سیال با نوار آببندی از ۱۰- تا ۱۱۰ درجه سانتیگراد و با آببند مکانیکی ۸۰- تا ۱۸۰ درجه سانتیگراد می باشد.

در ساخت این پمپ محور از فولاد CK45، پروانه از چدن GG-25 و محفظه از جنس چدن GGG-40 می باشد.همچنین جنس مواد بر حسب تقاضای مشتری قابل تغییر است.

پمپ MC200 در کجا کاربرد دارد؟ | بررسی موارد مصرف آنها در صنعت

پمپ طبقاتی MC200 با توجه به طراحی خاص و منحصر به فرد بیشتر در صنعت مورد استفاده قرار می گیرد.در بخش زیر به بعضی از آنها اشاره می کنیم.

  • پمپاژ آب های مصارف صنعتی
  • ایستگاه های پمپاژ
  • پمپ آتشنشانی
  • بوستر پمپ
  • آبیاری بارانی
  • پمپ تغذیه دیگ بخار
  • پمپاژ آب کندانس شده
  • پمپاژ آب تاسیساتی
  • کارهای مربوط به آبرسانی
  • مناسب آبرسانی شهرها

معرفی شرکت های تولید کننده پمپ فشار قوی MC200

شاید برای شما هم جالی باشد که این پمپ توسط چه شرکت هایی در ایران تولید می شود؟

با توجه به حجم زیاد درخواست توسط شرکت های بزرگ صنعتی و مراکز تحت پوشش آنها جهت استفاده از پمپ های فشار قوی،امری که برای متقاضیان این پمپ بسیار حائز اهمیت است خرید مستقیم از شرکت های تولیدی می باشد.

در ایران شرکت پمیران و شرکت آسیا پمپ اقدام به تولید پمپ طبقاتی MC200 مطابق با استانداردهای جهانی کرده اند.لذا خریداران این محصول می توانند با مراجعه به سایت شرکت آسیا پمپ و تماس با کارشناسان فروش خرید خود را قطعی کنند.

برترین برندهای تولید کننده پمپ فشار قوی MC200 در کشور

همانگونه که گفته شد برندهای زیادی در کشور وجود دارد که این محصول را تولید می کنند، اما برترین برندهای تولیدکننده پمپ فشار قوی را بر اساس کیفیت،کارایی،طول عمر و درجه کیفی مواد اولیه محصول تولیدی خود مشخص می کنند.

این نمونه در صنعت و کشاورزی کاربرد فراوانی دارد.طراحی این پمپ به گونه ای است که قابلیت تامین فشار آب با دبی زیاد را تا ارتفاع حدود ۵۰۰ متر دارد.هر چه برند معروفیت بیشتری داشته باشد مسلما موجب پیشرفت کارخانه های تولید کننده می شود.

دستگاه پمپ فشار قوی MC200 باید طوری ساخته شود تا از کیفیت و کارایی بالایی برخوردار باشد.برندی که محصولش از هر نظر بهترین باشد،موجب می شود تا برند در میان رقبا جزء برترین ها قرار بگیرد.

نمایندگی فروش پمپ فشار قوی MC200 در تهران و اصفهان

بسیاری از تجار و همچنین شرکتهای بزرگ همیشه با یک مشکل بزرگ برای خرید پمپ سری MC200 مواجه هستند و آن مسئله این است که پمپ با کیفیت و قیمت مناسب را باید از کجا بخریم؟

شرکت آسیا پمپ نماینده تولید کننده پمپ های آبرسانی فشار قوی و خودمکش در ایران از طریق سایت فروشگاهی خود اقدام به فروش مستقیم و بدون واسطه با بهترین قیمت ممکن کرده است.

برای خرید و ثبت سفارش خود با کارشناسان شرکت ما تماس بگیرید.

امتیاز دهید post