پمپ کشاورزی

نمایندگی فروش شرکت اطلس پمپ سازنده پمپ آبرسانی

فروش اینترنتی پمپ آب

شرکت پمپ سازی اطلس پمپ ایران در تبریز از شرکت های سازنده پمپ حلزونی ETA،پمپ فشار قوی و شناور می باشد.این شرکت با بیش از ۲۰ سال سابقه فعالیت در ساخت پمپ های آبرسانی و کشاورزی در کنار دیگر شرکت های سازنده پمپ از برندهای معتبر در بازار پمپ آب کشور می باشد.وب سایت پمپ کاران مرجع خرید و فروش الکتروپمپ و پمپ های آبرسانی نمایندگی فروش شرکت اطلس پمپ تبریز در کشور می باشد.این شرکت از برای خرید انواع پمپ با مناسب ترین قیمت با ما تماس بگیرید.

فروش پروانه و شافت پمپ آب کشاورزی به صورت عمده و جزیی

تولید قطعات یدکی پمپ آب کشاورزی از حساسیت بالایی برخوردار می باشد که باید حتما توسط دستگاه تراش CNC تراشیده و ماشینکاری شود.همچنین ریخته گری این قطعات نیز در میزان کیفیت و کارکرد آنها تاثیرگذار می باشد.کشاورزان و خریداران پمپ های کشاورزی برای تعمیر پمپ خود نیاز به این لوازم دارند که باید آنها را از بازار خریداری کنند.

شرکت آسیاپمپکو به شکل عمده انواع پروانه و شافت چدنی،برنز و استیل را در کشور عرضه می کند.خریداران می توانند برای سفارش این محصول با شماره ای که بر روی سایت درج شده است تماس بگیرند.

فروش آنلاین پمپ گریز از مرکز ETA300-35 با محفظه و پروانه چدنی

پمپ گریز از مرکز ۳۵-۳۰۰ که به پمپ تنبل نیز معروف است و آبدهی آن بین ۶۰۰ تا ۱۸۰۰ متر مکعب بر ساعت می باشد.دهانه ورودی و خروجی این پمپ ۱۲ اینچ می باشد و برای مزارع کشاورزی و پرورش شیلات از آن استفاده می شود.پروانه این پمپ بسته می باشد و بسته به نوع شرایط پمپاژ می توان پروانه،شافت و سیستم آببندی آنرا تغییر داد.

اگر می خواهید پمپ ۳۵-۳۰۰ را با ارزانترین قیمت به صورت عمده و جزیی با محفظه و پروانه چدنی در شهر خود خریداری کنید به وب سایت ما مراجعه کرده و پس از مشاهده محصولات ما با واحد فروش تماس گرفته و خرید خود را قطع کنید.

مرکز فروش انواع پمپ آب کشاورزی چپگرد با ارزان ترین قیمت در کشور

پمپ های کشاورزی در اندازه ها و مدلهای مختلف با جنس قطعات متفاوت در بازار پمپ کشور به فروش می رسد.شرکت آسیاپمپکو بزرگترین مرکز فروش پمپ های کشاورزی چپگرد با بالاترین کیفیت در کشور می باشد.پمپ های حلزونی یک طبقه و انواع پمپ فشار قوی طبقاتی افقی چپگرد را می توانید در این مرکز خریداری کرده و در شهر خود در سریعترین زمان ممکن تحویل بگیرید.

پمپ های چپگرد برای کوپله شدن با موتور تراکتور که اصطلاحا به پمپ پشت تراکتوری نیز معروف می باشد و کوپله کردن با موتور دیزل مارگو یا لیستر طراحی شده اند.

امتیاز دهید post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *