پمپ کشاورزی, مقالات

مراکز عرضه پمپ آب کشاورزی پشت تراکتوری

پمپ آب دارای انواع مختلف با قابلیت های کاربردی متنوع می باشد که به دلیل گستردگی بسیار زیادی که در طرح و مدل این محصول وجود دارد و سبب شده تا از آن برای مصارف مختلفی همچون کشاورزی نیز مورد استفاده قرار گیرد، برای سفارش انواع پمپ آب کشاورزی پشت تراکتوری می توانید این محصول را مستقیماً از واحد تولید کننده و یا فروشنده آن به صورت عمده خریداری نمایید.

مراکز عرضه پمپ آب کشاورزی پشت تراکتوری

نحوه راه اندازی پمپ آب کشاورزی

نحوه راه اندازی پمپ آب کشاورزی

پمپ آب کشاورزی دارای نمونه های مختلف و متنوع می باشد و با توجه به کیفیت و ویژگی های بسیار خوبی که دارند از مصارف صنعتی و کشاورزی ویژه‌ ای نیز برخوردار گردیده اند.

پمپ آب پشت تراکتوری مخصوص آبیاری زمین نمونه ای می باشد که قابلیت حمل و جابجایی آب به زمین‌ های کشاورزی در بالاترین سطح کیفی را دارا بوده و توانسته نیاز بسیاری از واحدهای کشاورزی در خصوص استفاده از آنها را به خوبی برآورده نماید.

از این نمونه پمپ ها عمدتاً حمل و جابجایی آب های کشاورزی از داخل چاه، گودال، رودخانه و یا بخش های مختلف فراهم کرده است و مناسب مناطقی می باشد که که امکان انتقال و جابجایی آب برای آنها فراهم نمی باشد و این نمونه پمپ ها توانسته نیاز به بسیاری از کشاورزان جهت حمل و جابجایی آب به زمین های کشاورزی را به خوبی برطرف نماید.

پمپ های نامبرده دارای مدل های مختلف و متنوع می باشد که هر کدام از آنها برای مصارف گوناگونی قابل استفاده می باشند و از ویژگی‌ های بسیار خوب و منحصر به فرد برخوردار خواهند بود.

معرفی انواع پمپ آب کشاورزی

معرفی انواع پمپ آب کشاورزی

پمپ آب بنزینی را می‌توان یکی از بهترین و کارآمدترین انواع پمپ آب دانست که در تنوع بالای ظرفیت و توان، تولید و طراحی می‌شود. این پمپ برای راه‌اندازی نیاز به بنزین دارد و با توجه به توان پمپ، مقادیر مشخصی از بنزین درون محفظه ریخته می‌شود تا نیروی مورد نیاز برای راه‌اندازی پمپ تامین شود. این پمپ‌های دارای مشخصات منحصر به فردی هستند که کارایی بهتر و عمر مفید بالاتری آنها را رقم زده است.

این نمونه پمپ آب ها دارای مشخصات منحصر به فردی می باشند که برحسب آنها و بر حسب استاندارد روز دنیا تولید گردیده اند و از مهمترین مشخصات این محصول می توان به اختصار به موارد زیر اشاره کرد.

  • یکی از مشخصاتی که پمپ های نامبرده دارا می باشند جنس بدنه آنها بوده که عمدتاً از جنس چدن مرغوب و درجه یک در ساخت و تولید آنها استفاده شده است و سبب شده تا جزو نمونه های مرغوب و درجه یک به شمار رود.
  • پروانه به کار رفته در ساخت و تولید آنها از جنس چدن می‌ باشد که بر کیفیت و کارایی بالای این محصول افزوده است.
  • یکی دیگر از ویژگی هایی که این نمونه پمپ ها دارا می باشد دبی آب خروجی آنها بوده که عمدتاً به اندازه 230 تا 17000 لیتر در دقیقه دارای دبی آب خروجی می باشد که بر افزایش کیفیت و کارایی بالای این محصول افزوده است.
  • دارای گستره دمایی مشخصی بوده و گستره دمایی آن در حدود 0 تا 40 درجه سانتیگراد می باشد که نشان دهنده قابلیت تحمل بالای آن در برابر دماهای مختلف می باشد.
  • این نمونه پمپ ها دارای هد و ارتفاع آب مشخصی در حدود 51 تا 148 متر می باشند.
  • دارای توان 8 تا 170 اسب بخار بوده که به عنوان یکی از ویژگی‌ های برتر برای این محصول به شمار می‌ رود.
  • دارای قطعات مختلف و متفاوتی می باشد.

در بسیاری از مناطق امکان انتقال عادی آب به زمین های کشاورزی وجود ندارد همچنین در بسیاری از مناطق امکان استفاده از برق برای بهره بردن از پمپ های برقی وجود ندارد و این می تواند باعث افت زمین های کشاورزی در نقاط دور دست شود و حتی می تواند صنعت کشاورزی کشور را تحت تاثیر قرار دهد به همین علت محصول به نام پمپ پشت تراکتوری تولید شده است تا این مشکل را حل کند.

راهنمای نصب پمپ کشاورزی پشت تراکتوری

راهنمای نصب پمپ کشاورزی پشت تراکتوری

مشخصات فنی پمپ آب پشت تراکتوری راه در ادامه شرح می دهیم، این پمپ عملکرد فوق العاده عالی و بی نظیر دارد، توسط بهترین طراحان و سازندگان خبره به صورت مورد تایید و استاندارد ساخته می شود، پمپ می‌تواند با کیفیت بالایی آبیاری را در انواع زمین های کشاورزی به انجام رساند و از این طریق آبیاری به صورت کاملا بهینه انجام می شود.

این پمپ را پشت تراکتور وصل می کنند، با روشن شدن تراکتور پمپ شروع به کار کرده و آب را از برکه یا چاه پمپاژ می کند، این پمپ ها ظرفیت های متنوعی دارند و اندازه و ابعاد آن ها استاندارد است، پمپ تشکیل شده از اجزایی کاربردی است و پروانه هایی دارد که می توانند با ایجاد فشار لازم پمپاژ آب را به انجام رسانند، عملکرد پمپ به صورت گریز از مرکز است و پمپ ها را به صورت یک طبقه و چند طبقه استفاده می کنند.

در واقع موتوری محصولات بسیار حائز اهمیت میباشد اگر موتور قوی باشد سلامت این محصول تضمین شده است در کنار آن تولید کننده از بهترین فولاد برای بدن استفاده نموده است و در همه محصول باید آنقدر خوب و باکیفیت باشد که در مجاورت هوا و رطوبت زنگ نزند و کیفیت اولیه خود را حفظ نماید.

فروش پمپ آب پشت تراکتوری

فروش پمپ آب پشت تراکتوری

قیمت پمپ فشارقوی از واحدهای فروشی که به صورت عمده در این زمینه فعالیت می‌ کنند بسیار مناسب و مقرون به صرفه می باشد اما نمونه‌ هایی که از طریق فروشندگان کوچک خرید و فروش می گردند با نرخ بیشتری خرید و فروش خواهند شد و به همین علت افرادی که قصد خرید و سفارش پمپ آب پشت تراکتور را دارند جهت برخورداری از قیمت پمپ آب صنعتی بزرگ در زمان خرید بهتر است این محصول را از واحدهای فروشگاهی یا نمایندگان فروش که به صورت مستقیم و بی واسطه در این زمینه فعالیت می‌ کنند سفارش داده و خریداری نمایند.

بازرگانی فروش پمپ آب پشت تراکتوری از برترین واحدهایی است که در زمینه تجارت و صادرات انواع پمپ‌های آبرسانی فعال است. این مجموعه تجاری، ضمن ارائه محصولات برتر در بازار داخلی، در زمینه صادرات انواع پمپ آب صنعتی و کشاورزی به کشورهای مختلف نیز فعال است و مدرن‌ترین محصولات تولید شده توسط برندهای مطرح ملی را به صورت بی واسطه به کشورهای مختلف جهان صادر می‌نماید.

قیمت پمپ آب شناور استیل در مجموعه فروش مستقیم به دلیل عدم وجود واسطه بسیار مناسب است و این مرکز فروش در تلاش است محصولاتی درجه یک را با قیمت مصوب در بازار توزیع نماید تا صنعتگران بتوانند بهترین پمپ آب عمده را تهیه نمایند.

امتیاز دهید post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × پنج =