مقالات

مرکز فروش پمپ آب کشاورزی ۴ اینچ با قیمت ارزان

پمپ آب کشاورزی ۴ اینچ با قیمت های متفاوت در بازار خرید و فروش می شوند.این پمپ ها دارای مدلها و طرح های مختلفی بوده که برای مصارف صنعتی هم مورد استفاده قرار می گیرند.اما عمده مصرف این پمپ ها در بخش کشاورزی و برای آبیاری غرقابی و تحت فشار می باشد.

پمپ آب ۴ اینچ گریز از مرکز دارای دو مدل پمپ حلزونی و پمپ فشار قوی WKL می باشد.اما برای اینکه بدانید چه پمپی مناسب با شرایط آبیاری است باید با فروشنده متخصص شرکت سازنده یا نمایندگی فروش مشورت کنید.در مرکز فروش پمپ های کشاورزی می توانید انواع پمپ آب کشاورزی ۴ اینچ حلزونی و فشار قوی را با قیمت ارزان و کیفیت بالا خریداری کنید.

خرید آنلاین پمپ ۴ اینچ حلزونی پشت تراکتوری مدل ETA 100-315 همدان + فیلم

پمپ آب دستگاهی است که برای انتقال آب از یک نقطه به نقطه ای دیگر توسط موتورهای دیزلی یا الکتروموتور سه فاز کشاورزی کوپله شده و راه اندازی می شود.نیروی محرکه این پمپ ها از همین موتورها تامین شده و می توان برای جابجایی ساده تر این پمپ ها را پشت تراکتور نیز نصب کرد.

پمپ های پشت تراکتوری همانطور که قبلا گفته بودیم با گیربکس ۳/۱ یا فولی و تسمه شاسی شده و پشت تراکتور به محور PTO نصب می شود.دوام و راندمان پمپ گیربکسی پشت تراکتوری نسبت به پمپ تسمه ای بیشتر بوده و قیمت بالاتری هم دارد.مشکل پمپ تسمه ای گیربکسی این است که در طول مدت کارکرد ممکن است تسمه ها داغ کرده یا شل شود و کاربر متوجه نباشد و به پمپ آسیب جدی وارد شود، اما در پمپ آب پشت ترکتوری گیربکسی این مشکلات وجود ندارد.

یکی از پمپ های پر کاربرد در مصرف آبیاری غرقابی و قطره ای در همدان و اراک پمپ حلزونی ETA 100-315 می باشد که می توانید برای تهیه آن به صورت آنلاین با واحد فروش شرکت آسیاپمپ ایرانیان تماس بگیرید.

عمده فروشی پمپ ۴ اینچ طبقاتی WKL 100 در جنوب کشور + کاربرد آنها

عمده فروشی پمپ 4 اینچ طبقاتی WKL 100 در جنوب کشور + کاربرد آنها

یکی دیگر از پمپ های پر فروش ۴ اینچ فشار قوی، پمپ آب فشار قوی WKL می باشد که در بین آنها پمپ WKL 100 نسبت به سایر پمپ ها مصرف و کاربرد بیشتری داشته و در بخش صنعتی و معادن و کشاورزی مورد استفاده قرار می گیرد.این پمپ ها دارای ورودی ۵ اینچ و خروجی ۴ اینچ بوده و بین ۱۸۸ تا ۴۹۶ کیلوگرم وزن دارند.

هد این پمپ ها از ۲۲ تا ۱۷۳ متر در نقطه راندمان کاری بوده و آبدهی این پمپ ها در نقطه راندمان کاری ۱۲۰ مترمکعب بر ساعت می باشد.جنس محفظه و بدنه این پمپ ها از چدن خاکستری GG 25 و جنس محور آن از فولاد CK 45 است.نیروهای شعاعی و محوری از دو طرف توسط  بلبرینگ و رولبرینگ مهار شده است.

کاربرد این پمپ ها در صنعت و کشاورزی شامل موارد زیر می شود.

  1. آبیاری تحت فشار بارانی و قطره ای
  2. انتقال آب شهرها
  3. پمپاژ آب کندانس شده
  4. شستشوی مخازن در پتروشیمی و شرکت نفت
  5. سیستم آب شیرن کن RO
  6. بوستر پمپ آبرسانی
  7. بوستر پمپ آتشنشانی

تامین کننده انواع پمپ های ۴ اینچ پشت تراکتوری با گیربکس ۳/۱ با گارانتی معتبر

تامین کننده انواع پمپ های 4 اینچ پشت تراکتوری با گیربکس 3/1 با گارانتی معتبر

در میان روشهای موجود برای نصب و راه اندازی پمپ های آبرسانی کشاورزی، کاربران به دنبال پمپ هایی هستند که بتوانند به راحتی و با کمترین هزینه آنها را راه اندازی کنند.

یکی از این روشها، پمپ آب پشت تراکتوری است. این پمپها برای آبیاری غرقابی، قطره ای و بارانی استفاده می شوند.با توجه به نوع تراکتور و قدرت موتور آن می توان انواع پمپ های ۴ اینچ حلزونی یا طبقاتی را بر روی شاسی نصب و استفاده کرد.

عمدتا در سالهای گذشته از پمپ پشت تراکتوری گیربکسی استفاده می شود.این پمپ نسبت به پمپ های گیربکسی توان و راندمان بهتری داشته و کارایی بیشتری هم دارند.تفاوت قیمت این دو مدل، یعنی پمپ پشت تراکتوری گیربکسی و پمپ تسمه ای پشت تراکتوری به دلیل وجود گیربکس افزاینده دور و نوع شاسی می باشد.

انواع پمپ پشت تراکتوری ۴ اینچ با شاسی و گیربکس ۳/۱ عبارتند از

  • پمپ تراکتوری ETA 100-315
  • پمپ تراکتوری ETA 100-400
  • پمپ تراکتوری ETA 150-400
  • پمپ تراکتوری فشارقوی WKL 100/3
  • پمپ تراکتوری فشارقوی WKL 100/4a
  • پمپ تراکتوری فشارقوی WKL 100/5

آیا برای آبیاری بارانی می توان از پمپ ۴ اینچ فشار قوی استفاده کرد؟

آیا برای آبیاری بارانی می توان از پمپ 4 اینچ فشار قوی استفاده کرد؟

برای آبیاری بارانی باید از پمپ هایی استفاده کرد که بتواند فشار لازم را پشت آبپاش تامین کند و بر ارتفاع مسیر و افت فشار در طول مسیر غلبه کند.عموما پمپ های آبیاری تحت فشار بارانی از نوع پمپ های طبقاتی فشار قوی WKL  انتخاب می شوند و بر روی الکتروموتور یا موتورهای دیزلی یا پشت تراکتور نصب می شود.

لازم به ذکر است برای انتخاب پمپ آبیاری بارانی باید پروسه انتخاب به دقت بررسی شده و انجام شود و تمام پارامترهای لازم بررسی شود.برای اینکار باید به طول مسیر و اختلاف ارتفاع مسیر و اندازه لوله اصلی توجه کرد.همچنین نوع و قدرت موتور و تعداد آبپاش باید لحاظ گردد.

فروش عمده بوش محور پمپ ETA و WKL در کشور

فروش عمده بوش محور پمپ ETA و WKL در کشور

در پمپ های اتا و وکائل که در بازار پمپ آب از طریق نمایندگی ها عاملیت های فروش و همچنین شرکت های سازنده پمپ آب به مشتریان عرضه می شود انواع قطعات یدکی این پمپها به صورت عمده برای مغازه داران و فروشگاههای پمپ آب و شرکتهای صنعتی جهت واحد تعمیرات و نگهداری پمپهای فرسوده به فروش می رسد.

در پمپهای  ETA بوش محور و محور و در پمپهای WKL  بوش مکش، بوش فاصله، بوش طبقات، بوش رانش و بوش فاصله رانش جزو قطعاتی هستند که بیشتر در معرض استهلاک و تعویض قرار می گیرند.اجزای این پمپ ها با جنسهای مختلف اعم از چدن، استیل بگیر( استیل ۴۲۰)، استیل بگیر ( استیل ۳۰۴ و استیل ۳۱۶) می باشد.

قیمت بوش و محور در پمپ های گریز از مرکز اتا و وکائل بسته به نوع و اندازه و جنس آن متفاوت است.برای همین برای استعلام قیمت می توانید با کارشناسان فروش شرکت تماس گرفته و ضمن دریافت قیمت روز قطعات پمپ اتا و WKL، سفارش خود را ثبت کنید.

امتیاز دهید post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 4 =