پمپ کشاورزی, مقالات

پمپ فشار قوی | نمایندگی فروش سری wkl

پمپ های فشار قوی در چندین مدل در کشور تولید می شوند.فروش پمپ فشار قوی که شامل پمپ های سری wkl ، MC، CV و MD می باشد توسط نمایندگی های فروش و کارخانجات سازنده پمپ آب انجام می شود.

گفتنی است نصاب های الکتروپمپ پمپیران به واسطه برق، نیرو را برای آن تامین می‌کنند و بعضی از این پمپ ها می تواند از ۱۰۰ تا ۲۰۰ ولت نیازمند نیروی برق باشند تا بتوانند کارایی خوب را انجام بدهند این پمپ ها برای ایجاد فشار یا تامین فشار در شبکه های آبرسانی شهری،صنعتی و کشاورزی طراحی شده اند.پمپ فشار قوی طبقاتی شامل دو یا تعداد بیشتری پروانه می باشد که به صورت سری بر روی محور سوار است و توسط دو بلبرینگ گریس کاری شده در دو طرف پروانه ها نیروهای شعاعی و محوری مهار می شوند.

خرید پمپ wkl 80 فشار قوی عمده در آذربایجان غربی

پمپ های سری Wkl از پرفروش ترین پمپ های طبقاتی هستند که با توجه به قیمت مناسب آنها و هزینه کم تعمیر و نگهداری مورد توجه کاربران این پمپ قرار گرفته است.خریداران این پمپ ها کشاورزان، شرکت های کشت و صنعت، جهاد کشاورزی مراکز استان و صنایع پتروشیمی و دریایی می باشند.از بین این پمپ ها، پمپ wkl 80 که ورودی آن ۴ اینچ و خروجی این پمپ ۳ اینچ می باشد از پر طرفدارترین سری پمپ وکائل است.

پمپ  wkl 80 در ۱۰ سری یا ۱۰ طبقه تولید می شود.حداقل و حداکثر فشار کاری این پمپ با الکتروموتور یا محرکه ۱۵۰۰ دور بین ۱۰ تا ۱۸ بار و با محرکه ۳۰۰۰ دور بین ۳/۵ تا ۲۵ بار می باشد.همچنین از این پمپ ها به عنوان پمپ پشت تراکتوری نیز استفاده می شود.پمپ های طبقاتی افقی سری ۸۰ بر حسب تعداد طبقات و برند کارخانه تولید کننده قیمت گذاری می شوند.جهت خرید این پمپ ها در ارومیه و دیگر شهرهای آذربایجان غربی به صورت عمده یا جزیی با ما تماس بگیرید.

همچنین صادرات پمپ آب کشاورزی صنعتی با کیفیت استاندارد جهت ارسال به کشورهای آذربایجان،ارمنستان و گرجستان نیز توسط همین مجموعه انجام می شود.

فروشگاه اینترنتی پمپ فشار قوی در خراسان جنوبی

در پمپ های فشار قوی بر حسب نیاز مشتری آببندی این پمپ ها به دو صورت پکینگ و مکانیکال سیل انجام می شود.طبیعتا قیمت پمپ ها با مشخصات مذکور نیز متقاوت می باشد.این پمپ ها جریان شعاعی بوده و با نیروی گریز از مرکز کار می کند.پمپ های فشار قوی در دو نوع عمودی و افقی با برندهای داخلی و خارجی تولید و در بازار عرضه می شود.این پمپ ها برای مصارف کشاورزی، صنعتی و ساختمانی به صورت تک یا بوستر پمپ آبرسانی و آتشنشانی مورد استفاده قرار می گیرد.

این پمپ ها هم با محور افقی و هم محور قائم کاربرد دارند.استفاده از الکتروپمپ پنتاکس به دلیل جاگیری کم و نصب ساده در چاههای عمیق بسیار متداول می باشد.با افزایش اندازه و تعداد طبقاتی پمپ هد و دبی پمپ نیز افزایش پیدا می کند.انواع پمپ های فشار قوی طبقاتی شامل پمپ های عمودی و افقی به صورت اینترنتی از طریق بازرگانی آسیاپمپ ایرانیان در استان خراسان جنوبی (بیرجند) با کیفیت بالا و برندهای معتبر و دارای ضمانت به فروش می رسد.

فروش ارزان قیمت پمپ های فشار قوی در زاهدان

در استان سیستان و بلوچستان انواع پمپ های آبدهی به صورت برندهای متفرقه و شرکتی فروخته می شود.مهمترین اصل برای خریداران پمپ آب در زاهدان اصیل بودن پمپ و بالا بودن کیفیت آن و همچینین قیمت مناسب آن می باشد.کشت و کار در این منطقه باعث شده تا انواع پمپ های آبکشی حلزونی و فشار قوی در بازار پمپ آب این شهر رونق داشته باشد.

پمپ های فشار قوی عمودی طبقاتی که شامل پمپ شناور می شوند در این استان به دلیل وجود چاههای عمیق بیشترین مصرف را دارند.از طرفی وجود برندهای تقلبی در بازار باعث شده است تا مشتریان به سمت خرید دست اول از نمایندگی های معتبر بروند.فروش پمپ های فشار قوی طبقاتی با مارک معتبر در زاهدان به صورت اینترنتی و حضوری با قیمت ارزان توسط مجموعه پمپ و الکتروپمپ آسیاپمپ ایرانیان انجام می شود.

البته ارزان بودن یک پمپ به معنای انتخاب صحیح و مناسب و مورد نیاز یک پمپ در جای مناسب خود می باشد.لذا مواردی بودند که گران ترین پمپ را از لحاظ قیمتی خریداری کرده اند اما در جای مناسب از آن استفاده نکرده و متحمل ضررهای مالی زیادی شده اند.

بورس پمپ پشت تراکتور فروشی با گیربکس فشار قوی در خراسان شمالی

پمپ های مورد استفاده در بخش کشاورزی از لحاظ نیروی محرکه در چندین مدل استفاده می شود.یکی از این روشها کوپله پمپ حلزونی با موتور تراکتور می باشد.البته به دلیل پایین بودن دور موتور یا دور گاردون خروجی تراکتور عموما این پمپ ها را گیربکس ۱ به ۳ یا ۱ به ۴ کوپله می کنند.این گیربکس ها قابلیت افزایش دور خروجی گاردون تراکتور و انتثال آن به پمپ آب را دارند.بورس انواع پمپ های پشت تراکتوری گیربکس دار با ضمانت ۱۸ ماهه در خراسان شمالی (بجنورد) به صورت آنلاین با پمپ فشار قوی wkl از طربق همین مجموعه امکان پذیر می باشد.

امتیاز دهید post