پمپ کشاورزی, مقالات

فروشنده پمپ آب و موتور آبکشی با کیفیت در اهواز

فروش پمپ آب عمده

در زمینه انتقال آب پمپ های آبکشی از اهمیت خاصی برخوردار هستند.فروشگاه پمپ آب اهواز محلی برای فروش و عرضه مستقیم انواع پمپ ها و موتورهای دیزلی آبکشی با کیفیت بالا می باشد.این پمپ ها و موتور با هم کوپله شده و آب را بر حسب نیاز کاربر جابجا می کند.پمپ های حلزونی با اندازه های مختلف بخصوص در سایزهای بزرگ در این استان پر طرفدار هستند.

از طرفی موتورهای آبکشی مدل بنز ۹۱۱، بنز ده تن ،پرکینز و موتور خاور از جمله موتورهایی است که بیشترین تقاضا را در بین خریداران پمپ آب برای تامین نیروی محرکه پمپ دارند.جهت مشاهده محصولات و اطلاع از قیمت پمپ های کشاورزی بخش فروش شرکت ارتباط بگیرید.

فروشگاه پمپ آب اهواز

پمپ فروشی اینترنتی چدن و استیل حلزونی در خوزستان

فروشگاه پمپ آب اهواز

به دلیل وجود شوری آب در جنوب کشور در بعضی از مناطق آن برای انتقال آب از پمپ های تمام استیل یا پمپ های که دارای پروانه و محور استیل هستند استفاده می شود.این پمپ ها برای مزارع کشاورزی، آب و فاضلاب شهری ،انتقال آب و لجن و سایت پرورش میگو و ماهی استفاده می شود.پمپ های چدنی را هم می توان برای انتقال آبهای املاح دار یا شور استفاده کرد ولی مقاومت کمتری داشته و سریع فرسوده می شوند.

  • بیشتر بخوانید: پمپ هواده

پمپ فروشی ها در خوزستان جهت ارائه پمپ آب به مشتری باید مشخصات دقیق که شامل نوع سیال و هد و دبی هستند را داشته باشند.عموما پمپ های حلزونی استیل در چندین نوع تولید می شوند.پمپ خودمکش استیل و پمپ های استیل حلزونی از جمله این پمپ ها می باشند.

مرکز فروش خنزیره پمپ آب کوچک و بزرگ در ماهشهر

فروشگاه پمپ آب اهواز

در استان خوزستان و شهرهای اطراف آن مانند ماهشهر پمپ آبکشی به خنزیره پمپ آب شهرت دارد.انواع خنزیره پمپ آب اعم پمپ پشت تراکتوری، پمپ لجن کش، پمپ برای آبیاری قطره ای و بارانی توسط شرکت آسیاپمپ ایرانیان به فروش می رسد.این پمپ ها در اندازه های ۱ تا ۱۲ اینچ و در سری پمپ های فشار قوی از سایز ۱ تا ۶ اینچ دارند.البته میزان آبدهی پمپ های طبقاتی به صورتی است که لوله را تا ۲ سایز بزرگتر می بندند.

  • بیشتر بخوانید: پمپ حرارتی

فروشگاه اینترنتی پمپ های آبرسانی وابسته به شرکت آسیاپمپ ایرانیان در ماهشهر عرضه کننده خنزیره پمپ آب به همراه شاسی و در صورت نیاز موتورهای آبکشی می باشد.

نمایندگی مرکزی فروش آنلاین پمپ های حلزونی ۱۰ و ۱۲ اینچ در اهواز

فروشگاه پمپ آب اهواز

از پر مصرف ترین پمپ های آبرسانی در جنوب کشور به خصور شهر اهواز پمپ اتا بزرگ با آبدهی زیاد می باشند.این پمپ ها به این دلیل محبوبیت دارند که می توانند حجم آب زیادی را با نیروی کم جابجا کنند.پمپ های حلزونی با آبدهی بالا در اندازه های ۸ تا ۲۰ اینچ می باشند.البته فلنچ پمپ ها تا ۱۲ اینچ بوده اما با تبدیل می توان میزان آب ورودی و خروجی به پمپ را تغییر داد.

آسیاپمپ ایرانیان نمایندگی مرکزی فروش پمپ های ۸ اینچ، ۱۰ اینچ ، ۱۲ اینچ به بالا در اهواز می باشد.برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید پمپ آب با ما در تماس باشید.

امتیاز دهید post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *